Speel jij hearts of iron of dat niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:16 schreef PausNicolaas het volgende:
Geerd moet zich eerst maar s inlezen
Neej, ik heb Crusader Kings II 600 uur, en Europa Universalis IV.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Speel jij hearts of iron of dat niet?
Nog stees geen idee hoe de fuck je kruistochten kan oproepenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Oh en Kruistochten in Crusader kings
Ik ga hearts of iron 4 wel halen denk ik, je moet maar eens kijken of drie je wat lijkt hoewel er ook al 4 plays zijn op youtube.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Neej, ik heb Crusader Kings II 600 uur, en Europa Universalis IV.
Kun je vast opzoeken man crusader kings ben er geen expert in. Moet me weer eens verdiepen. Als je gaat jagen op een hert en gewond raakt voor altijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nog stees geen idee hoe de fuck je kruistochten kan oproepen
Slaapze lippenstiftman!quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kun je vast opzoeken man crusader kings ben er geen expert in. Moet me weer eens verdiepen. Als je gaat jagen op een hert en gewond raakt voor altijd.
Tip: tegenstanders vinden het altijd leuk als je tegen ze aanrijdt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:32 schreef renwan het volgende:
Zit ik hier dan wat RL tutorials te kijken
Dat niet doenquote:
Niet een eigen muzieksmaak hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:35 schreef PausNicolaas het volgende:
in elk geval beter dan die tering herrie van de top 40
Die had ik gezien in het RL topic, moest lachenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tip: tegenstanders vinden het altijd leuk als je tegen ze aanrijdt.
Heb je het al gespeeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |