Geen idee. Ik heb het niet.quote:
Binnenkort maar eens kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg mooi en ontroerend. Vooral die omschrijving van het eiland en het leven dat op een afstandje doorging. En daarnaast ook het einde waarbij opeens het inzicht kwam dat hij wellicht een te rooskleurig beeld had van hoe zijn naasten ermee omgingen.
Plaatst alles toch in perspectief.
Nou jippie, paar tientjes en vanaf april wordt 't weer minder.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook nog eens belastingverlaging, tenzij tussen 55.000 en 66.000 euro p/jaar.
Ik ga er dit jaar vier tientjes per maand op vooruit, met dank aan de N-VA. Hoe krijg ik het op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook nog eens belastingverlaging, tenzij tussen 55.000 en 66.000 euro p/jaar.
5 mrd. at work, mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou jippie, paar tientjes en vanaf april wordt 't weer minder.
Ik vond het ook prachtig, eerlijk en open. Zelden zulke mooie interviews gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erg mooi en ontroerend. Vooral die omschrijving van het eiland en het leven dat op een afstandje doorging. En daarnaast ook het einde waarbij opeens het inzicht kwam dat hij wellicht een te rooskleurig beeld had van hoe zijn naasten ermee omgingen.
Plaatst alles toch in perspectief.
Het is ongehoord.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar vier tientjes per maand op vooruit, met dank aan de N-VA. Hoe krijg ik het op.
Je kan beter een kind uitpoepen of toeslagen zuigen.quote:
Mits ik niet voor Heilwasser hoef te betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Perrin het volgende:
Dekt wel de drankkosten van de POL-meet.
Ik ben benieuwd welke ex-FA's gaan volgenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Gutmensch het volgende:
Heel goed te zien dat Tem weer FA is.
Merci merci.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:38 schreef Gutmensch het volgende:
Heel goed te zien dat Tem weer FA is.
Geef 't aan Draghi om m'n aandelen nog wat verder op te pompen, valt tegen de laatste twee maanden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
Ze hadden die 5 miljard ook kunnen gebruiken om de HRA af te schaffen
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef eriksd het volgende:
Ze hadden die 5 miljard ook kunnen gebruiken om de HRA af te schaffen
quote:
Verrek. Durfde je het toch weer aan?quote:
Geen idee eigenlijk hoe het nu verdeeld wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan had ik alle huidige voordeeltjes misgelopen.
Jij niet, de rest wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mogen we je nog wel voor klootzak uitmaken dan?
Yup, gaan er gewoon weer voor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verrek. Durfde je het toch weer aan?
Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |