SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gat ver dammequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wordt n keertje macaroni met ei klaarmaken dan
En tomatenketchupquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gat ver damme
doe je zeker ook smac door
ik ben jou nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gat ver damme
doe je zeker ook smac door
Eigenlijk nooit. En als ik het heb dan denk ik, "waarom zou ik die rotzooi eten nu"quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja. Volgens mij heb jij bijna nooit cravings naar ongezond eten
Handig wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. En als ik het heb dan denk ik, "waarom zou ik die rotzooi eten nu"
Al heb ik het heel soms wel, toen ik mn ouders wegbracht fish and chips gegeten op airport als comfort food.
Maar veel vaker dan een keer per maandz al het niet zijn
Jij had een perfecte pro-ana member geweest als je als meisje was geboren geweestquote:
Oh weet niet. Heb geen eetstoornis hoor, gewoon vrij strict in wat ik eet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had een perfecte pro-ana member geweest als je als meisje was geboren geweest
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben jou niet
wil jij nog even je vieze eetgewoonte hier neerzetten of doe ik t?
Ik was helemaal geen meisjequote:
volgens taifox is dat een hype en modedingetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was helemaal geen meisje
Beschuldig je me nu van transgenderisme
Dat hebben we al zo vaak besproken hierquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens taifox is dat een hype en modedingetje
Wat is jouw mening daarover
Het zijn wel vaak de gekken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof niet dat het een modedingetje is. Maar of het echt helemaal aangeboren is
ik heb voor morgen afbakcroissantsquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die op fok komen wel jaquote:
homoseksualiteit is ook een hype en modedingetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En op tv, en op reddit zijn het ook vaak de mensen die 40-45 stoornissen hebben verder.quote:
lekker!quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb voor morgen afbakcroissants
ok doeiquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Hoi Ik ben er weer...en als jullie niet aardig tegen me zijn ben ik zoooo weer weg hoor
Ik kan er niks aan doen dat Pax een hete boy is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
homoseksualiteit is ook een hype en modedingetje
doei dropstaafquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Hoi Ik ben er weer...en als jullie niet aardig tegen me zijn ben ik zoooo weer weg hoor
nietesquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
homoseksualiteit is ook een hype en modedingetje
quote:
Er zijn wel tijden waarin het hipper is dan in andere tijdenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat Pax een hete boy is.
ik moest aan een ijspegel denkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb laatst een Argentijnse film gezien over een meisje die hermafrodiet was. Best mooie film wel
Nou ja dat je depressief bent snap ik wel. Dat heeft wel links die je kan leggenquote:
Dat is een stalagtietquote:
En ik heb het idee dat veel daarvan denken dat al hun problemen daarna zijn opgelost.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja dat je depressief bent snap ik wel. Dat heeft wel links die je kan leggen
jaquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
dat zijn dan gewoon mensen die het faken of denken dat ze dan interessant zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel tijden waarin het hipper is dan in andere tijden
En bij vrouwen lijkt het wel een modeding te zijn
Ja maar die mensen zitten er toch altijd tussen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat zijn dan gewoon mensen die het faken of denken dat ze dan interessant zijn
De grootste groepquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat zijn dan gewoon mensen die het faken of denken dat ze dan interessant zijn
In groep zes leerde ik het ezelsbruggetje: de hangende variant zijn stalactieten want tieten hangenquote:
Ja dat is de vraag, als het een verstoord beeld van jezelf is wat je kan verhelpen met therapie kan je spijt krijgen van een geslachtsverandering ja. Maar ik vraag me af hoeveel dat voorkomt omdat transgenders die een operatie hebben gehad er relatief beter uitkomen dan voorheenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat veel daarvan denken dat al hun problemen daarna zijn opgelost.
heel vreemd vind ik datquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
En er bestaan gewoon best veel mensen die het niet zoveel uitmaakt als het maar een gat heeft.
en toen hield je ineens niet meer van tieten?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In groep zes leerde ik het ezelsbruggetje: de hangende variant zijn stalactieten want tieten hangen
Dus die mensen worden vrolijk van dat ze nooit echt vrouw zullen zijn in een harde wereld?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag, als het een verstoord beeld van jezelf is wat je kan verhelpen met therapie kan je spijt krijgen van een geslachtsverandering ja. Maar ik vraag me af hoeveel dat voorkomt omdat transgenders die een operatie hebben gehad er relatief beter uitkomen dan voorheen
Innerlijk gezien dan
Uiterlijk vaak niet heel erg;(
Dat gevoel krijg ik bij 2 mensen op fok waarvan ik de namen niet zal noemen omdat ik daar een ban voor heb gehad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
En er bestaan gewoon best veel mensen die het niet zoveel uitmaakt als het maar een gat heeft.
Bij 2 maar?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik bij 2 mensen op fok waarvan ik de namen niet zal noemen omdat ik daar een ban voor heb gehad.
nooit van gehoudenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
en toen hield je ineens niet meer van tieten?
Wat een perverseling die leraar. Kunnen we die kerel nog schorsen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In groep zes leerde ik het ezelsbruggetje: de hangende variant zijn stalactieten want tieten hangen
Dus die zich 'raar' gedragen vallen niet echt op mannen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze zich zelden normaal kunnen gedragen.
Ik kan niet in hun hoofd kijken maar een transgender die verandert is komt minder depressief over en dus kan je dan wel stellen dat het lijkt alsof ze geen spijt hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus die mensen worden vrolijk van dat ze nooit echt vrouw zullen zijn in een harde wereld?
klopt. Voor hun is het gewoon een fopshowquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus die zich 'raar' gedragen vallen niet echt op mannen?
het was een vrouwquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een perverseling die leraar. Kunnen we die kerel nog schorsen?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij drillen alleen maar een beetje.
daar geloof ik niet zo inquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt. Voor hun is het gewoon een fopshow
gifje?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij drillen alleen maar een beetje.
Heb je daar cijfers van? (oprecht benieuwd, ik lees namelijk vooral heel veel mensen die de rest van hun leven gewoon uitkering pakken en niet echt in de maatschappij belanden) Je ziet ook buiten de celebs zeer weinig trans die doorstoten naar hoge functies ofzo. In Polen had je er in de politiek wel 1quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan niet in hun hoofd kijken maar een transgender die verandert is komt minder depressief over en dus kan je dan wel stellen dat het lijkt alsof ze geen spijt hebben.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het was een vrouw
Inb4 discussie over vrouwen op de arbeidsmarkt en de invloed daarvan op kinderen
hey lieverdquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Ik vind een vrouwenlichaam wel mooier dan dat van een manquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet enthousiast over de vrouwelijke lichaamsbouw wat dat betreft
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Calcio het volgende:
Ik hoop dat het nog meer gaat sneeuwen en ijzelen in grunn
Ik ben dol op mannenlichamen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind een vrouwenlichaam wel mooier dan dat van een man
een man is zo recht
vrouwen hebben tenminste nog rondingen
val jij niet stiekem op vrouwen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
een man is zo recht
kloptquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
een man is zo recht
Nee natuurlijk heb ik daar geen cijfers van, is gewoon eigen bevinding. Mensen die heel erg met zichzelf in de knoop zitten en depressief worden omdat ze zich anders voelen. Dat zijn dan de mensen die nog niet met transitie zijn begonnen. En de transgenders die wel een operatie hebben ondergaan komen over het algemeen positiever over vind ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je daar cijfers van? (oprecht benieuwd, ik lees namelijk vooral heel veel mensen die de rest van hun leven gewoon uitkering pakken en niet echt in de maatschappij belanden) Je ziet ook buiten de celebs zeer weinig trans die doorstoten naar hoge functies ofzo. In Polen had je er in de politiek wel 1
hee, we hebben iets gemeensquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben dol op mannenlichamen.
*sommige
dat is wel heel extreem zegquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]wil je dat de mensen de hasret-filialen niet meer kunnen bereiken waardoor ze failliet gaan ofzo
Gelukkig is het niet ons gevoel voor de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
hee, we hebben iets gemeens
dat dit kan
Ik vind rechte vrouwenlichamen vaak wel iets mooier.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
een man is zo recht
is Nederlands ook niet jouw moedertaal?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet ons gevoel voor de Nederlandse taal.
Ik vraag me oprecht af of dat op langer termijn zo is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik daar geen cijfers van, is gewoon eigen bevinding. Mensen die heel erg met zichzelf in de knoop zitten en depressief worden omdat ze zich anders voelen. Dat zijn dan de mensen die nog niet met transitie zijn begonnen. En de transgenders die wel een operatie hebben ondergaan komen over het algemeen positiever over vind ikOmdat ze nu `zichzelf kunnen zijn'
dat ze vaak niet veel bereiken qua werk enzo is wel een dingetje wat het tegen kan spreken inderdaad
Dit levert je de nodige emogifs op fok opquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind rechte vrouwenlichamen vaak wel iets mooier.
neequote:
Jawel, ik zei toch ook 'niet'quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
is Nederlands ook niet jouw moedertaal?
nee, laat t maar wegblijvenquote:
Ja oke sommige zijn wel mooiquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben dol op mannenlichamen.
*sommige
Hm ja, maar de vraag is dan omdatze depressief worden van de harde wereld om hun heen of van hun keuze?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of dat op langer termijn zo is.
Want ze functioneren over het algemeen gewoon niet echt, de wereld is hard, tegen iedereen, dus ook tegen transgenders. En dat zijn vaak mensen die heel snel gekwetst zijn.
jouwe ook niet dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
is Nederlands ook niet jouw moedertaal?
De vrouwen uit jouw kleine borsten topic hadden bijna allemaal normale grootte.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit levert je de nodige emogifs op fok op
Ze doen maar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit levert je de nodige emogifs op fok op
mannen kunnen ook echt mooi zijn hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
een man is zo recht
Ze zijn depressief omdat bepaalde mensen daar neurologisch aanleg voor hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, maar de vraag is dan omdatze depressief worden van de harde wereld om hun heen of van hun keuze?
Want die harde wereld merken ze al voor hun operatie
Vind je? De meeste vond ik toch aardig klein hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vrouwen uit jouw kleine borsten topic hadden bijna allemaal normale grootte.
julliequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef Calcio het volgende:
Vorige zomer begin jullie was het tegen de 40 graden in grunn
Daar verlang ik ook wel weer naar
Ja dat is ook zo, maar ik vind dat er dan meer mooie vrouwen zijn dan mooie mannen lichamenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mannen kunnen ook echt mooi zijn hoor
Bedoel dit puur esthetisch
vind ik wel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat je dan mannenlichamen niet mooi vindt.
begin julliequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef Calcio het volgende:
40 graden is van mij ook niet nodig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef Calcio het volgende:
Ik kijk liever naar afgetrainde mannenlichamen dan de gemiddelde skinnyfat vrouw.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat je dan mannenlichamen niet mooi vindt.
Dan zou je dus moeten kunnen controleren of diegene aanleg heeft voor depressiesquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat los je niet op door de maatschappij op hoge kosten te jagen door je penis er af te hakken
Zag vooral b cupjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je? De meeste vond ik toch aardig klein hoorHet kan nog kleiner maar ja, als je dat post krijg je meer discussie dan fotos
En ik durf te stellen dat dat bijzonder hoog is, of andere mentale stoornissen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou je dus moeten kunnen controleren of diegene aanleg heeft voor depressies
nee, zoveel interesseert het me nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
succes met de afgelopen 6454 delen uitpluizen
Hmquote:
waarom vraag je t dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:49 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee, zoveel interesseert het me nou ook weer niet
hoe warmer hoe beterquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
40 graden is van mij ook niet nodig.
omdat ik nieuwsgierig was maar ik ga geen 6000 topics doorspitten om erachter te komen was je moedertaal is. Dan begrijp je zelf toch ook wel?quote:
Nee hoor. is heel gebruikelijk hierquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
juli
jullie was wel goed, ik trollde je
nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat ik nieuwsgierig was maar ik ga geen 6000 topics doorspitten om erachter te komen was je moedertaal is. Dan begrijp je zelf toch ook wel?
davidquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar afgetrainde mannenlichamen dan de gemiddelde skinnyfat vrouw.
gewoon no homo
Hasret is een aardig tentje, 6/10 maar Donerix is echt kwaliteitsoordeel 10/10quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet.![]()
net zoals ik niet begrijp waarom jij donorix verkiest boven hasret
okequote:
ben je toevallig heteroflexiblequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar ik vind dat er dan meer mooie vrouwen zijn dan mooie mannen lichamen
Ik niet geloof ik. Al ben ik ook niet iemand die constant loopt te geilen op andere vrouwen oid. Tenzij met vrienden en in de juiste sfeer, dan wil het nog wel eens tegen het zielige aan zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar afgetrainde mannenlichamen dan de gemiddelde skinnyfat vrouw.
gewoon no homo
bij deze ben jij een vervelende user in Stijn's woorden en sta jij op de blocklistquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hasret is een aardig tentje, 6/10 maar Donerix is echt kwaliteitsoordeel 10/10
woon jij in Groningenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hasret is een aardig tentje, 6/10 maar Donerix is echt kwaliteitsoordeel 10/10
Ik zag laatst wel in de folders nog. Jumbo anders dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
ik heb gourmetvlees voor ong 3 mensen, maar er komen meer mensen dus moet meer inslaan
ik zag vandaag in de AH geen een van die gourmetdingen zeg maar
Ikzat ook al te denken jaquote:
Stijn hetenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij deze ben jij een vervelende user in Stijn's woorden en sta jij op de blocklist
Dan kan ik net zo goed boer worden en die uiers gaan melkenquote:
Ja, okequote:
melken doet de robot hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed boer worden en die uiers gaan melken
oke spannendquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef Calcio het volgende:
[..]
nu eventjes niet maar ben er opgegroeid en ga binnenkort weer terug
als je vooral c hebt door vetjes hangen ze vaakquote:
hihi nou zeg erg leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een N-cup, ze word regelmatig gearresteerd omdat mensen denken dat ze een bom bij zich heb
typisch heeft kleine handenquote:
Niemand blijkbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan cup-maten echt totaal niet inschatten.
Interesseert me ook niet.
stijn blokkeerde mij eensquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij deze ben jij een vervelende user in Stijn's woorden en sta jij op de blocklist
dat is ook niet zo gek aangezien je maar één setje (bewust) veel gezien hebt denk ik zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
zolang ze maar goede vorm hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb er goffetedomme gisterne nog een paar in mijn handen gehad, dat zijn b'tjes en ze zaten volquote:
Het heeft dan meer volume, stomme doosquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
85 geeft omvang aan, dan is het nog steeds een B
dat hoor jij te weten, of draag je geen BH's?
Dat wist ik ook pas na een paar jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is ook niet zo gek aangezien je maar één setje (bewust) veel gezien hebt denk ik zo
Daar ben je toch nieuwsgierig naarquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wist ik ook pas na een paar jaar.
mij ook nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij kan andere lengtematen weer goed inschattenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan andere lengtematen weer goed inschatten
vieze sletquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijn territorium
heb al n rondje gepist en dat ga jij niet voor mij verpesten
oh echtquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Nice. Netflix heeft weer 130 landen erbij waar je het kan kijken
Nee hoor.quote:
http://www.netflix-nederl(...)-wereld-beschikbaar/ Geen idee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh echt
ik wilde in istanbul netflix kijken, maar dat kon niet
kan t nu wel?
noobquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh echt
ik wilde in istanbul netflix kijken, maar dat kon niet
kan t nu wel?
Ja geen ideequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Had ze toch gezien, en ze waren goed en mooi.
Interesseert mij het label
nee ben ik slecht in srsquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan andere lengtematen weer goed inschatten
ik zie mezelf niet tijdens de seks naar het aantal cm vragenquote:
Ja dat bedoel ik. Zou wel knap zijn als je borsten 85cm in omvang warenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft dan meer volume, stomme doos
De letter geeft het verschil tussen busteomvang en omtrek onder de borsten aan
Oh ik niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen ideehoe ze eruit zien is belangrijker natuurlijk maar ik vind het altijd wel leuk om maatje ervan te weten
wij snappen elkaar als homo's, dus ik ga niet in op je zin na 'terwijl'quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vieze slet
elke jongen die ik aanspreek heb jij al geclaimd terwijl ik daar helemaal niet op zo'n manier mee bezig ben
Doe je voor de seks toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ben ik slecht in srs
[..]
ik zie mezelf niet tijdens de seks naar het aantal cm vragen
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
wij snappen elkaar als homo's, dus ik ga niet in op je zin na 'terwijl'
Waarom spreek je me dan tegen als ik zeg dat een B met grotere omvang misschien wel richting de handen vol gaat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zou wel knap zijn als je borsten 85cm in omvang waren
Moet nu denken aan iemand die weleens vertelde dat een vriendin van haar af en toe serieus het meetlint, deels voor de grap, erbij paktequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ben ik slecht in srs
[..]
ik zie mezelf niet tijdens de seks naar het aantal cm vragen
wist niet dat je boos zou wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom spreek je me dan tegen als ik zeg dat een B met grotere omvang misschien wel richting de handen vol gaat?
hmm beetje eng lijkt me datquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nu denken aan iemand die weleens vertelde dat een vriendin van haar af en toe serieus het meetlint, deels voor de grap, erbij pakte![]()
wij deden dat op de voetbal ook wel eensquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nu denken aan iemand die weleens vertelde dat een vriendin van haar af en toe serieus het meetlint, deels voor de grap, erbij pakte![]()
is dit geen photoshop dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Media Markt is vaak wel grappig. Volgens mij hebben die de dikste lol als ik de reacties lees.
Dat klinkt al een stuk normalerquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:05 schreef Typisch het volgende:
Op woensdag 6 januari 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet nu denken aan iemand die weleens vertelde dat een vriendin van haar af en toe serieus het meetlint, deels voor de grap, erbij pakte
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben een lekkere sexy chick in de 21 en heb blonde haren en dikke tieten
en?
picsquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben een lekkere sexy chick in de 21 en heb blonde haren en dikke tieten
en?
omdat het helaas verzonnen isquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet waarom maar ik moest hardop lachen om mijn eigen post
dat doe ik best vaakquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
is dat iets positiefs of negatiefs?quote:
je was de enige lolquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
ik lach altijd hardop als ik mijn oude posts teruglees die ik ben vergetenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
Als je alleen zit kan het geen kwaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat iets positiefs of negatiefs?
aan de ene kant; lachen om jezelf is goed voor je
maar aan de kant; hoe komt t over bij anderen
mailen denk ikquote:
oke bedankt wpquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je alleen zit kan het geen kwaad
Bij mij komt m`n eten altijd een beetje naar boven als ik voel dat jij moet lachenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
gelukkig zitten Fok-it en ik altijd op één lijn waardoor we kunnen gedachtencommuniceren en automatisch lachen om de ander
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij komt m`n eten altijd een beetje naar boven als ik voel dat jij moet lachen
lekker boeiend, ik zit hier in mijn eentjequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat iets positiefs of negatiefs?
aan de ene kant; lachen om jezelf is goed voor je
maar aan de kant; hoe komt t over bij anderen
ik ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker boeiend, ik zit hier in mijn eentje
Mijn eten komt weer naar bovenquote:
Nee m'n 20e en 21e was een heel goed jaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verlang jij ook soms terug naar die tijd?
Doodsbedreiigng. TR gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
houd je waffel en stik erin, dan komt alles goed
Morgen zijn hier6 mensen geband hoor, pas maar opquote:
zo ben ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey hommohad ik jou al geclaimd of niet?
bij deze voor t geval paxcon jou aanspreekt
ga je dan een mooie OP maken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen zijn hier6 mensen geband hoor, pas maar op
Groepsban, gezellig!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen zijn hier6 mensen geband hoor, pas maar op
okequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil hem wel even bij je langs komen brengen
Dat laat ik aan jou overquote:
neequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey hommohad ik jou al geclaimd of niet?
bij deze voor t geval paxcon jou aanspreekt
bepaalde pics of wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee
stuur pics in DM en ik wil best één en ander overwegen
Klopt. Het heeft mijn leven verreiktquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef toe dat die OP t mooiste is wat je ooit hebt gekregen/meegemaakt
verrijkt*quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Het heeft mijn leven verreikt
jawel, maar toen had jij banquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:20 schreef McGrath het volgende:
jullie hebben ook nooit wat gezegd over de verandering in de banner
Ja, zo ver ben ik nog niet op avi-niveau klotsakquote:
pinmanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Er was hier toch nog een homo? Behalve Etsu en Pax.
Hopelijk krijg ik een serieus antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |