SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gat ver dammequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wordt n keertje macaroni met ei klaarmaken dan
En tomatenketchupquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gat ver damme
doe je zeker ook smac door
ik ben jou nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gat ver damme
doe je zeker ook smac door
Eigenlijk nooit. En als ik het heb dan denk ik, "waarom zou ik die rotzooi eten nu"quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja. Volgens mij heb jij bijna nooit cravings naar ongezond eten
Handig wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. En als ik het heb dan denk ik, "waarom zou ik die rotzooi eten nu"
Al heb ik het heel soms wel, toen ik mn ouders wegbracht fish and chips gegeten op airport als comfort food.
Maar veel vaker dan een keer per maandz al het niet zijn
Jij had een perfecte pro-ana member geweest als je als meisje was geboren geweestquote:
Oh weet niet. Heb geen eetstoornis hoor, gewoon vrij strict in wat ik eet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had een perfecte pro-ana member geweest als je als meisje was geboren geweest
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben jou niet
wil jij nog even je vieze eetgewoonte hier neerzetten of doe ik t?
Ik was helemaal geen meisjequote:
volgens taifox is dat een hype en modedingetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was helemaal geen meisje
Beschuldig je me nu van transgenderisme
Dat hebben we al zo vaak besproken hierquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens taifox is dat een hype en modedingetje
Wat is jouw mening daarover
Het zijn wel vaak de gekken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof niet dat het een modedingetje is. Maar of het echt helemaal aangeboren is
ik heb voor morgen afbakcroissantsquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die op fok komen wel jaquote:
homoseksualiteit is ook een hype en modedingetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En op tv, en op reddit zijn het ook vaak de mensen die 40-45 stoornissen hebben verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |