quote:Heb er zelf ook eentje van de rabobank, het gaat er gewoon om dat je een hbo of wo opleiding doet. Je hebt toch stufi en dat is genoeg
Op donderdag 21 november 2002 22:12 schreef dinsdagavond het volgende:
Ik overweeg een creditcard te nemen bij de Rabobank. Het gaat dus om een Rabocard. Studenten kunnen korting op deze kaart krijgen (de kosten zijn ¤ 3,00 per kwartaal).
Is het dan nog steeds zo dat ik een bepaald (hoog) minimum inkomen moet hebben, zoals normaal voor het aanvragen van een creditcard?
11 eurootjes bij de Postbank als student met studentenrekening
Vroeger kocht ik er spullen mee via internet. Bij mij is er een limiet op van 3000 gulden.
quote:Boeken online bestellen + betalen.
Op donderdag 21 november 2002 22:14 schreef Progressor het volgende:Eh, wat wil je als student met een creditcard?
quote:DVD's kopen op internet, scheeld meestal toch enkele Euro's
Op donderdag 21 november 2002 22:14 schreef Progressor het volgende:[..]
Eh, wat wil je als student met een creditcard?
quote:Nederlandse credit card verstrekkers gaan er meestal vanuit dat je niet in termijnen betaalt. Met andere woorden; als ze geen kosten in rekening brengen lopen ze een grote kans om er niks aan te verdienen.
Op dinsdag 26 november 2002 02:00 schreef vicz het volgende:
Nederland is volgens mij het enige land waar je moet betalen voor je creditcard
Iemand zoals ik; dus iemand die wel betaalt met de CC maar aan het einde van de maand gewoon het hele saldo inlost hebben ze niks verdiend. In de VS zijn ze dat soort klanten liever kwijt dan rijk. De mensen die kaarten als echte kredietfaciliteit gebruiken, die zien ze heel graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |