Jouw kop kijkt ook niet lekker weg toch ga je de straat opquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2x alweer leest niet lekker weg. Doe er wat aan.
Die braille op je kop leest ook niet lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2x alweer leest niet lekker weg. Doe er wat aan.
Lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Die braille op je kop leest ook niet lekker.
Sorry, wist niet dat het weer die tijd van de maand was.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jouw kop kijkt ook niet lekker weg toch ga je de straat op
Is wel srs zo jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het weer die tijd van de maand was.
Graag gedaan. Mijn ervaring is dat ze het begrijpen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke dit ga ik proberen, thanks niels
kutwijfquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
ff aardig doen dus tegen mij ik ga door een emotionele achtbaan
wat verrassendquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
Jij zal wel veel mannen achter je aan krijgen. Ben blij dat ik bij jou advies kan vragen ik ben zelf een beetje sociaal gehandicapt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mijn ervaring is dat ze het begrijpen.
jij bent zo labiel als een draaideur.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
nee, echt?!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
ik ben zelf een beetje sociaal gehandicapt
je had ook gewoon "gehandicapt" kunnen typen hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij zal wel veel mannen achter je aan krijgen. Ben blij dat ik bij jou advies kan vragen ik ben zelf een beetje sociaal gehandicapt.
zo slimquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel een magneetje voor homo's, maar zeg ze gewoon dat ik hetero ben en de gevoelens niet wederzijds zijn. Kortom afwijzen dus.
Ach hemelquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef Stompzinnig het volgende:
hee maar even serieus
heb probleempje
Je ergert je ook zo aan die misselijke WCH?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef Stompzinnig het volgende:
hee maar even serieus
heb probleempje
Hey zegquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je ergert je ook zo aan die misselijke WCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |