SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had laatst zilveruitjes en ik moest aan jou denkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:32 schreef Etsu het volgende:
het enige wat ik echt KONKO smerig vind
zijn
augurken![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik had laatst zilveruitjes en ik moest aan jou denken
Dan zeg je toch OHNE GROENTEquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef Etsu het volgende:
hommo's die standaard OVERAL augurken bij doen
kapsalon, kebab, bigmac
ik moet hier altijd hardop om lachenquote:
dat is ook zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat je ooit zei dat je dat smerig vond.
slaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil morgen wraps maken, maar weet niet wat erin te doen
ik weet wel n lekker receptquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
kip en aubergine is wel lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker manquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is ook zo
ik vind ALLE uien heerlijk, behalve zilveruitjes
wtf heb je aan die kleine witte smerige krengen gedoopt in azijn
en pepersquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
sla
tomaat
gehakt/kip
paprika
ketchup
ui
mais
Eet geen vlees/kip meer eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
sla
tomaat
gehakt/kip
paprika
ketchup
ui
mais
zalm en roomkaasquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet geen vlees/kip meer eigenlijk
Dus dat is eigenlijk de struggle, wat je er dan in kan gooien. Alleen groente is ook zoiets.
Bonen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dat is eigenlijk de struggle, wat je er dan in kan gooien. Alleen groente is ook zoiets.
Dat had ik met oud en nieuw gemaakt en meegenomen als hapje. Dat is echt HEERLIJK.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
zalm en roomkaas
maar dat is meer een hapje
dan bonen denk ik wel jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
duur eten daar tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik later naar IJsland verhuizen.
zijn hele goede recepten met zoete aardappel voor in wrapsquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zijn maar weinig dingen die ik echt niet lustquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind courgette niet fantastisch, maar om het nu als niet lekker te bestempelen is ook zo'n groot woord.
Ik ga er niet van kotsen ofzo.
Mijn eetpatroon is echt zo veranderd vergeleken met anderhalf jaar terug
kipquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
voor jou dan pepersquote:
Er zijn wel dingen die ik niet snel zelf zou kiezenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er zijn maar weinig dingen die ik echt niet lust
Vroeger lustte ik niets
Vegetarische gegrilde stukjes van de AH zijn lekker in wraps.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij ook wel aardgi koken ofniet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zijn hele goede recepten met zoete aardappel voor in wraps
welke danquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja wel met meer ingrediente natuurlijk
En lekker rustig. Geen last van debiele politici die hun uiterste best doen om het land naar de tering te helpenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
duur eten daar toch
wel mooie natuur
jaa in nederland welquote:
Veel incest alleen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En lekker rustig. Geen last van debiele politici die hun uiterste best doen om het land naar de tering te helpen
Weet ik veel, ik maak niet, ik eetquote:
Eensquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent echt niet normaal in je hoofd
avocado
ook lekker in sushi
ik lust denk ik geen sushiquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
avocado
ook lekker in sushi
Ik ben er ook dol opquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
avocado
ook lekker in sushi
Aangezien ik dan immigrant ben, denk ik niet dat ik daar veel last van heb.quote:
ja, alleen als ik voor mezelf kook doe ik niet veel moeitequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij ook wel aardgi koken ofniet?
Ik denk dat ik dit met falafel doequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
paprika, tomaten, kip met kipkruiden zeg maar, sla, advocado, kaas, creme fraishe, chillisaus
en de wrap zelf
Avocado is voor die rijke tatasquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
avocado
ook lekker in sushi
Ik kom meteen naar Groningenquote:
ik heb geen zin om 30 euro uit te geven aan zoietsquote:
dat is ook erg lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit met falafel doe
gewoon a la carte etenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen zin om 30 euro uit te geven aan zoiets
Bij bijv. een Sumo kun je ook heel lekker eten zonder dat je iets van sushi/vis eet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het geen vlees eten wel een kleine gedachtenswitch is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is ook erg lekker
al ben ik er niet echt dol op, maar krijg t wel weg
je kan ook zelf makenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik schaats wel over de snelwegquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kom je nergens terecht, want wij leven min of meer gescheiden van jullie
ja lijkt me ook lastigquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het geen vlees eten wel een kleine gedachtenswitch is.
het is echt abnormaal hoe glad het hier isquote:
quote:
Oh ja kan ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij bijv. een Sumo kun je ook heel lekker eten zonder dat je iets van sushi/vis eet.
hier heb ik al helemaal geen zin inquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan ook zelf maken
kost 15 euro max
voor meerdere mensen
waarom geen vlees meer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het geen vlees eten wel een kleine gedachtenswitch is.
bahquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat ik trouwens beperkt eten vind, tofu.
hoezo nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Oh ja kan ook
maar heb er gewoon geen zin in
[..]
hier heb ik al helemaal geen zin in
Ja, zag dronebeelden van wijken waar het gewoon net Thialf isquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is echt abnormaal hoe glad het hier is![]()
ik woon in een straat met een kruispunt en het is echt net een schaatsbaan, echt niet normaal
Slechte zaken man voor milieu, had veel ingelezen laatste tijd pffff.quote:
HEAR HEAR.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het sowieso zonde om 30 euro uit te geven aan een all you can eat restaurant.
Zij vind het om een andere reden zonde dan jij gok ikquote:
Je kunt ook iets lekkers gaan eten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij vind het om een andere reden zonde dan jij gok ik
is ook zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het sowieso zonde om 30 euro uit te geven aan een all you can eat restaurant.
30 euro voor matig eten vind ik altijd zonde.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij vind het om een andere reden zonde dan jij gok ik
Jij kan niet veel op?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Het is lekker. Maar als je specifiek iets wilt kan je beter goed restaurantje gaan jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook iets lekkers gaan eten.
Ik neig er ook naar, maar ik vind het soms zo lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte zaken man voor milieu, had veel ingelezen laatste tijd pffff.
Maar ga wel heel soms vlees eten, bijvoorbeeld als ik bij iemand anders eet of op feestdagen.
Maar heel zelden dus, maar vind helemaal geen vlees eten ook onzin.
Het is nooit lekkerder dan een niet all-you-can-eat restaurant voor dezelfde prijs.quote:
Bodempje leggen voordat hij zijn apotheek induikt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gaat uit eten om te bunkeren?
Jawel hoor. Maar vind het een beetje sneu om daar een beetje een avond te gaan zitten overeten.quote:
Ik moet zeggen dat ik vlees an sich nog niet mis, was de laatste maanden al naar 2x in de week overgeschakeld. Maar vind wel lastig om gerechten te bedenken nog.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neig er ook naar, maar ik vind het soms zo lekker.
Niet vaak, maar is wel eens leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gaat uit eten om te bunkeren?
lekker tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook weinig problemen met vlees eten opzich.
Je bedoelt dat je die mensen die erheen gaan sneu vind of dat je het een beetje sneu idee voor jezelf vind?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar vind het een beetje sneu om daar een beetje een avond te gaan zitten overeten.
Helaas is het beide zo, gezien het publiek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Je bedoelt dat je die mensen die erheen gaan sneu vind of dat je het een beetje sneu idee voor jezelf vind?
Er zijn vast mensen die van hun 5e bord nog net zoveel genieten als van het 1e. Maar ik geloof nooit dat dat er veel zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je die mensen die erheen gaan sneu vind of dat je het een beetje sneu idee voor jezelf vind?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Calcio het volgende:
[..]
Kebab is beter, wel bij Hasret voor dat Etsu weer boos op me wordt
Wanneer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zat je in t begin zoveel op mij te haten?
Dat is inderdaad zo. Maar ja, het is gemak en je kunt zelf bepalen hoeveel je eet. Zal wel voor veel mensen aantrekkelijk zijn. Including me. Wel op zijn tijd dan. anders begint het inderdaad wel erg simpel te wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die van hun 5e bord nog net zoveel genieten als van het 1e. Maar ik geloof nooit dat dat er veel zijn.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
donerix eten
dat is letterlijk vragen om voedselvergiftiging
Ik ga toch meer uit eten voor gezelligheid, rustig tafelen, en echt goed eten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Maar ja, het is gemak en je kunt zelf bepalen hoeveel je eet. Zal wel voor veel mensen aantrekkelijk zijn. Including me. Wel op zijn tijd dan. anders begint het inderdaad wel erg simpel te worden
Dat heeft wel meer zijn charme jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga toch meer uit eten voor gezelligheid, rustig tafelen, en echt goed eten.
Ken er genoeg voor de prijs van sumo hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft wel meer zijn charme ja
Al kan je bij veel restaurants die betaalbaar zijn niet echt meer spreken van rustig tafelen
Ik weet niet of dat wel genoeg isquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kleine halve. Wordt een mooi moment.
laten we n keer gezellig saampjes uiteten bij hasret aan zuiderdiepquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:54 schreef Calcio het volgende:
Ik ga vooral uit eten omdat ik geen zin heb om te koken
Wil je een halve normale? Fatty.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel genoeg is
ik ga daar al zo'n 5 jaar heen en heb nooit enige klachten gehadquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik meen t
heb daar n keer gegeten en dezelfde avond zat ik de hele nacht op de wc
Dat je het benoemt spreekt niet in je voordeelquote:
dat heeft denk ik meer te maken met je kringspier die niet zo goed meer werktquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik meen t
Ja. Anders gaan we honger lijden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je een halve normale? Fatty.
werkt jouw spijsvertering zo snel?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik meen t
ja lekker kebabjequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
laten we n keer gezellig saampjes uiteten bij hasret aan zuiderdiep
5 jaar naar donermix gaan en doen alsof hasret niet bestaatquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik ga daar al zo'n 5 jaar heen en heb nooit enige klachten gehad
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het benoemt spreekt niet in je voordeel
Ik zeg dat ik ook af en toe naar Hasret ga jonge stuk verdrietquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
5 jaar naar donermix gaan en doen alsof hasret niet bestaat__ !!!!!!!! x 10^99
Niets mis met honger lijden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Anders gaan we honger lijden.
wat zijn we weer geestig typischquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heeft denk ik meer te maken met je kringspier die niet zo goed meer werkt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werkt jouw spijsvertering zo snel?
Kapsalon word je alleen maar misselijk vanquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapsalon vind ik niet fantastisch.
In Nederland zou ik eerder een frikandelletje en kroketje eten
Van alles als je jezelf niet in kan houden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Al zou hetzelfde gezegd kunnen worden van de Sumo als je maar genoeg eet
'af en toe'quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik ook af en toe naar Hasret ga jonge stuk verdriet
Ik heb ook wel trek in een raspatar met pinda en uitjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapsalon vind ik niet fantastisch.
In Nederland zou ik eerder een frikandelletje en kroketje eten
ik vond hem best leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat zijn we weer geestig typisch
hihaho
over op serieuzere zaken
Nog nooit mexicano gegeten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel trek in een raspatar met pinda en uitjes.
Daar misschien een mexicano bij ofzo.
Honger nu.
En dan 5 gangen per ronden. Zit je even op 30 gerechtjesquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van alles als je jezelf niet in kan houden.
Er zijn schijnbaar mensen die 6 rondes sumo eten.
eten om je geld eruit te halenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van alles als je jezelf niet in kan houden.
Er zijn schijnbaar mensen die 6 rondes sumo eten.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
'af en toe'![]()
ga gewoon zsm weg uit groningen, jij bent een schande voor de kebabwereld vies varken
Mijn vriendin en ik na 2,5 ronde echt helemaal klaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan 5 gangen per ronden. Zit je even op 30 gerechtjes
spatieloosquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik ben vergeten wat ik wou doen.
dan ben je wel een ongelofelijke pauper zegquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet je dinnetje mee uit eten nemen naar hasret
Godver, ik mag niks meer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Er zit vast varkensvlees in een mexicano
als je vindt dat je dinnetje beters verdient dan wat te vreten van een turk, dan ben je echt een ongelofelijke imbecielquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
dan ben je wel een ongelofelijke pauper zeg_!
Ik ben Moslim volgens Mikeyquote:
Sunni of Shitty?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben Moslim volgens Mikey
Inshallah
Sunni natuurlijk. Wel beetje normaal blijvenquote:
mashallahquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben Moslim volgens Mikey
Inshallah
Nee ik ben niet bang om keuzes te maken. Ik geloof met heel mijn hart dat ik gewoon dood ben als het niet meer klopt.quote:
je vriendin niet meenemen naar een 6 sterren restaurantquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je vindt dat je dinnetje beters verdient dan wat te vreten van een turk, dan ben je echt een ongelofelijke imbeciel![]()
mannen
Je hoeft niet elke ronde maximaal te bestellen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik na 2,5 ronde echt helemaal klaar.
Al te veel eigk
doe jij vast welquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke ronde maximaal te bestellen.
mag ik ook mee?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:03 schreef Etsu het volgende:
misschien wil LMI wel mee hasret-kebab eten, calcio
HASRET!!!???quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:03 schreef Etsu het volgende:
misschien wil LMI wel mee hasret-kebab eten, calcio
Tuurlijk wel. En meteen beginnen met een dikke bak noodles.Dan heb je lekker trek daarnaquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
HASRET!!!???
Ik kreeg me daar laatst een godvergruwelijke vieze kapsalon
Ik ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik ben niet bang om keuzes te maken. Ik geloof met heel mijn hart dat ik gewoon dood ben als het niet meer klopt.
quote:
Ik voel nu al liefdequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
HASRET!!!???
Ik kreeg me daar laatst een godvergruwelijke vieze kapsalon
jij bent toch homoquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als je daarna mee gaat naar mn huis![]()
Nee, was 1 januari denk dat ze overgebleven patat hadden opgebakken ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]dan zat je zeker met je dronken kop bij donerix
Donerixquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]dan zat je zeker met je dronken kop bij donerix
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
uh nee? wie heeft je dat wijsgemaakt?
Jouw verhalenbundel wordt wel groot op deze manierquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, was 1 januari denk dat ze overgebleven patat hadden opgebakken ofzo
gadverdamme wat was dat vies zeg, echt niet normaal
Voor de gezelligheid zit je er verder sowieso nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Liefde straalt van mijn posts af. Altijd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
[..]
Ik voel nu al liefde
welke hasret was dat danquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, was 1 januari denk dat ze overgebleven patat hadden opgebakken ofzo
gadverdamme wat was dat vies zeg, echt niet normaal
je maakt wat mee hier in groningenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw verhalenbundel wordt wel groot op deze manier
Naar Hasret gaan als Donerix vlakbij isquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke hasret was dat dan
op 31 december was ik nog bij de hasret in oosterstraat, vlak naast donerix
genot
ja die in de oosterstraatquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke hasret was dat dan
op 31 december was ik nog bij de hasret in oosterstraat, vlak naast donerix
genot
Pics van je neus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Moet me gewoon een beetje gedragen zoals mensen van me verwachten met mijn jodenneus.
Ach, vent, pak je fiets en breek je nek over de gladde wegen hier maar sodemieter in ieder geval op met je Donerixquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef Calcio het volgende:
[..]
Naar Hasret gaan als Donerix vlakbij is
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, vent, pak je fiets en breek je nek over de gladde wegen hier maar sodemieter in ieder geval op met je Donerix
Ben klaar met dit weerquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, vent, pak je fiets en breek je nek over de gladde wegen hier maar sodemieter in ieder geval op met je Donerix
kapsalon halenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ja die in de oosterstraat
wat moet jij daar trouwens
stond je bijna bij mij in de kamer joh
uh waar heb je t overquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben klaar met dit weer
supermarkten die niet meer worden bevoorraad
Ik bestal ze vaak bij donorboxquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
kapsalon halen
ik kom daar wel vaker
maar aan de zuiderdiep is beter
Jijquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Groningers die doen alsof de ijstijd begonnen is
hasret duhquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bestal ze vaak bij donorbox
die is altijd wel goed te doen
waar kun je écht een goede kapsalon halen?
is decennia geleden als begonnen maar veel mensen hebben het gewoon niet doorquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Groningers die doen alsof de ijstijd begonnen is
Mag ik toch wel emo.giffen :squote:Op woensdag 6 januari 2016 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, de tatta is er ook 2 maanden weg.
donerix heeft goede donorchipsquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
hasret duh
inb4 calcio met z'n smerige donerix
Ik expresquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, deze mislukte. Ik ben niet te emogiffen
ohquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:10 schreef Etsu het volgende:
ga eens naar hasret aan zuiderdiep
en dan boven zie je reclame/artikelen van dat hasret is uitgroepen tot de beste kebabzaak van grunna
de keuken van de kast bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oh
naja de beste snackbar zit bij mij in de straat
waar heb jij het over ventquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh das wel vlakbij de hasret waar we net over hadden
in arnhem is ook een donerix volgens mijquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
hasret is een lekkerste kebabzaak van grunna
donerix de smerigste
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ja die in de oosterstraat
wat moet jij daar trouwens
stond je bijna bij mij in de kamer joh
sterktequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
in arnhem is ook een donerix volgens mij
wij hebben een piet patatquote:
ohquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
hasret is een lekkerste kebabzaak van grunna
donerix de smerigste
klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
in arnhem is ook een donerix volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan het is best erg.![]()
grapjasquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
maar dat kunnen ze daar helemaal niet maken joh
daarvoor moet je toch echt in de randstad zijn
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan het is best erg.![]()
omdat Donerix geen 5 filialen nodig heeft om te laten zie hoe goed ze zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
en sowieso; waarom heeft hasret 5+ vestigingen in de stad en donerix 1?
geen idee, mijn discussies met jou gaan ene oor in ene oor uit want jij bent oninteressantquote:
bangkok kon je ook doner halen van een nederlandse turk met oranje shirtjequote:
5/7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan het is best erg.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:15 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat Donerix geen 5 filialen nodig heeft om te laten zie hoe goed ze zijn
fok is oninteressantquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, mijn discussies met jou gaan ene oor in ene oor uit want jij bent oninteressant
ik eet dat toch maar drie keer per jaarquote:
Ik zie hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan het is best erg.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik zeg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan het is best erg.
Spatieboos
gaat dit over mijquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef Etsu het volgende:
hommo's die standaard OVERAL augurken bij doen
kapsalon, kebab, bigmac
Toch niet bij Chico`s hequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet dat toch maar drie keer per jaar
en niet eens daar
dat is toch geen acne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan het is best erg.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
daar hebben ze goede kapsalonsquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch niet bij Chico`s heDat is zo`n walgelijke zaak
lekker tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch niet bij Chico`s heDat is zo`n walgelijke zaak
Ik vind het een lelijke foto.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag het best een jodenneus noemen hoor
Ik word niet boos, mijn moeder zegt het ook
ik kan me niet herinneren dat jij ooit eten voor mij hebt klaargemaakt met augurken inquote:
Ik heb er 1 keer wat besteld, heb 2 uur moeten wachten tot het bezorgd was en toen ik ze belde vroegen ze doodleuk wat het ook alweer was, en toen het aankwam smerig.quote:
Ik zeg niks!quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag het best een jodenneus noemen hoor
Ik word niet boos, mijn moeder zegt het ook
Hmm misschien dat daar met thuisbezorgd minder isquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer wat besteld, heb 2 uur moeten wachten tot het bezorgd was en toen ik ze belde vroegen ze doodleuk wat het ook alweer was, en toen het aankwam smerig.
Nee dat word hem niet meer
Ik vind het sowieso wel frappant dat mensen bij ketens goed eten verwachten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Typisch het volgende:
etsu denkt dat zo'n fastfoodketen als wat hij net noemde oprecht goed eten maakt
wat schattig
Omdat ik geen zin had om het af te halenquote:
Ja, maar jij hebt ook niet altijd zin in hetgeen wat wel het beste voedsel is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je besteld beter iets als Thai. Daar kan je nog iets eetsbaars krijgen hopelijk
ohja ik hou altijd rekening met mn gastenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat jij ooit eten voor mij hebt klaargemaakt met augurken in
waarvoor dank
Mwah, ik eet niet zo heel veel. Dan eet ik graag wel goed, al heb ik heel soms een zwak momentje in de stad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook niet altijd zin in hetgeen wat wel het beste voedsel is.
welneequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Typisch het volgende:
etsu denkt dat zo'n fastfoodketen als wat hij net noemde oprecht goed eten maakt
wat schattig
spuit jij alcohol?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
het is gewoon heerlijk vreten nadat je je bloed hebt volgespoten met alcohol
idd, deed ik ook weleensquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bestelde vorig jaar wel vaak bij de bezorgchinees. Drie dagen rijkelijk voedsel voor een tientje.
waar gaat het dan over?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat zit aan de andere kant van het gezicht nu
Dat scheelt wel ja. Volgens mij heb jij bijna nooit cravings naar ongezond etenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, ik eet niet zo heel veel. Dan eet ik graag wel goed, al heb ik heel soms een zwak momentje in de stad.
dat wordt n keertje macaroni met ei klaarmaken danquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja ik hou altijd rekening met mn gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |