SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had laatst zilveruitjes en ik moest aan jou denkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:32 schreef Etsu het volgende:
het enige wat ik echt KONKO smerig vind
zijn
augurken![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik had laatst zilveruitjes en ik moest aan jou denken
Dan zeg je toch OHNE GROENTEquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef Etsu het volgende:
hommo's die standaard OVERAL augurken bij doen
kapsalon, kebab, bigmac
ik moet hier altijd hardop om lachenquote:
dat is ook zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat je ooit zei dat je dat smerig vond.
slaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil morgen wraps maken, maar weet niet wat erin te doen
ik weet wel n lekker receptquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
kip en aubergine is wel lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker manquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is ook zo
ik vind ALLE uien heerlijk, behalve zilveruitjes
wtf heb je aan die kleine witte smerige krengen gedoopt in azijn
en pepersquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
sla
tomaat
gehakt/kip
paprika
ketchup
ui
mais
Eet geen vlees/kip meer eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
sla
tomaat
gehakt/kip
paprika
ketchup
ui
mais
zalm en roomkaasquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet geen vlees/kip meer eigenlijk
Dus dat is eigenlijk de struggle, wat je er dan in kan gooien. Alleen groente is ook zoiets.
Bonen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus dat is eigenlijk de struggle, wat je er dan in kan gooien. Alleen groente is ook zoiets.
Dat had ik met oud en nieuw gemaakt en meegenomen als hapje. Dat is echt HEERLIJK.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
zalm en roomkaas
maar dat is meer een hapje
dan bonen denk ik wel jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |