Ik heb ff geen zin om dit hele topic te lezen dus: zeg ff wat je moet hebben voor de hele complete zooi die je hebt games, controllers etc...
en waar en wanneer ik hem moet komen afhalen.
Je kan me mailen op wilfried.daenen@skynet.be of Wilfried.daenen@staples.be
quote:rofl, een nier is denk ik wat teveel he, since zon ding 10.000+ opleverd op de zwarte markt.
Op woensdag 18 juni 2003 08:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Leuk ding, maar ik kan je weinig geven. Behalve een nier.
quote:Mag ik 'm er zelf uitsnijden?
Op woensdag 18 juni 2003 08:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Leuk ding, maar ik kan je weinig geven. Behalve een nier.
Niet dat ik interesse heb (ik heb net mijn saturn en alle games verkocht) maar er klopts iets niet.
quote:Ik vraag nergens wat?
Op woensdag 18 juni 2003 17:44 schreef DinoPK het volgende:
Heh ben je nou omhoog gegaan qua vraagprijs? op de vorige pagina vraag je nog 300 euro?Niet dat ik interesse heb (ik heb net mijn saturn en alle games verkocht) maar er klopts iets niet.
Mensen kunnen een bod doen. Ik heb nu een bod van 360 euro. Ik heb ooit een bod gehad van 375,- maar dat ging op het laatste moment net niet door
quote:Vorige pagina
Op donderdag 5 juni 2003 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Voor 300 issie van jou
quote:Ja?
Op woensdag 18 juni 2003 19:06 schreef DinoPK het volgende:[..]
Vorige pagina
Nu krijg ik een bod van 360,-
Gaat er niemand overheen, en kunnen we het eens worden over de aflevering issie van hem.
Dus ik snap niet wat je punt nou is eigenlijk?
Nu wel duidelijk? Ik heb gewoon iets verkeerd gelezen.
[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 18-06-2003 19:29]
quote:Nog niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:45 schreef olbi het volgende:
is deze nu al verkocht eigenlijk?
quote:Je tekst te lezen is het dus MEER waard dan 360?
Op zaterdag 21 juni 2003 22:38 schreef RMW het volgende:
Je hebt nu al behoorlijk wat geluk. Deze hele set is, gezien de kwaliteit en zeldzaamheid van 90% van de titels, geen 360EUR waard...
Laat aub even weten wat je er nu exact voor wil in euro's, flashlinkers heb ik niet. (speedy_frl @ hotmail.com is het mail adres).
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:47 schreef C2000 het volgende:
Nou?!?
Zeker op vakantie..
mail me at: supersaturnlover@hotmail.com
quote:Waar?!
Op donderdag 17 juli 2003 17:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom zou dat ding eigenlijk 360 moeten opbrengen? Voor 360 koop je een xbox met modchip en 120 GB harddisk die je vervolgens helemaal laat afladen met de allerlaatste games.
Ik wil hem toch niet,maar ik vind eerlijk gezegd dit geen eerlijke manier van verkoop.
Nu is het hoogste bod onderhand 400 euro,en dan ga je straks zeker weer liggen leuren,net zo lang totdat er weer een andere gek komt die nog ietsje hoger gaat.
Mijn mening : Dit hoort hier niet op FOK! ,zo'n manier van verkopen doen ze bij EBAY(maar dan in ieder geval geen half jaar)
Je hebt je tags gezet in je openingpost,HOU JE DAAR DAN OOK AAN.
Ik snap toch al niet dat hier nog geen commentaar gekomen is van het FOK!-team,die zijn normaal toch altijd een van de snelste
quote:You've got mail.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:27 schreef supersaturnlover het volgende:
Als-ie nog niet weg is, bied ik zonder 2x te hoeven nadenken 400 euro...mail me at: supersaturnlover@hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |