abonnement Unibet Coolblue
pi_160243221
Wat mooi Ono, en al weer 36 weken! Prachtige buik O+
  vrijdag 26 februari 2016 @ 22:11:48 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160244458
Mooie foto Ono (en JM!) _O_ Prachtige grote buik!

OMG Lamb die foto met je dochter samen O+!

Marjolijntje, hartstikke mooi toch? Vind m helemaal niet eng voor 16 weken hoor :)

Fien, mooie foto en mooie buik!

Hier 8 dagen post partum, en mijn buik doet niet echt aan terugplooien :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160260552
Marjolijntje, ik vind het juist een hartstikke mooie buik O+

Lamb, wat leuk met je man en je grote dochter O+ Ik ben ook al een beetje aan het broeden op wat mooie plaatjes, zo rond peuterdame haar verjaardag denk ik. Dan ben ik rond de 36 weken.

Ohhh Ono, wat ben je mooi gegroeid O+ O+ O+

LB, toch al wel echt een verschil met een hele volle buik! Maar ik begrijp dat je het nog wel wat teruggeplooider wilt hebben over een poosje :* O+
pi_160277196
Dankjullie O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:34 schreef JufMariska het volgende:
Nope, dit is de plek voor prachtige babybuiken O+ Je bent zo mooi Ono! en lief, maar da's off-topic ;)

En ik zag meer mooie babyhuisjes! *;

*duikt weer onder*
O+ :*

LB, 8 dagen is ook maar heel kort he :* Wat ela zegt!
pi_160279460
LB, komt helemaal goed hoor! :* geef jezelf de tijd! :Y je lijf heeft hard gewerkt en doet dat nog, terugplooien staat niet bovenaan de priorilijst denk ik. Komt vanzelf.

Ono, mooi zeg! O+ en zo'n mooie foto van JM is een prachtig aandenken natuurlijk.
Lamb, lief zo met je gezin! mooie bol!
Fien, idd, tijdschriftwaardig! je bent mooi zwanger!
Marjolijntje, bescheiden nog ziet je bolletje eruit! O+
pi_160280252
LB, komt heus goed :*
Na een week liggen in het ziekenhuis en darmen die even bijna niet meer werkten, was ik opgezwollen en mijn buik volgens mij nog dikker dan toen ik binnenkwam.. Zal eens de foto's opzoeken, maakte een foto de avond voor we naar huis mochten en schrok er nogal van. M'n buik plooide vervolgens maar heeel langzaam terug tot hoe ie nu is (vind em stiekem nog steeds niks :') maar zal waarschijnlijk wel meevallen)
Maargoed: terugplooi ging vooral in het begon traag, maar het werd echt steeds minder ;)
pi_160280296
En even O+ voor al jullie buiken! Vind zwangere buiken altijd zo mooi, mis de mijne soms nog wel eens :P
pi_160299422
Mooie shoot Lamb, mooi babyhuisje heb je O+ !
Ono wat een mooie vorm heeft je buik, heel zacht.
LB dat komt vast weer goed :* en je bent hoe dan ook prachtig!

Mijn 38-weken-bol. *Slik*. Ben benieuwd of er nog wat bij komt :o .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160305445
Ohh Razz O+ wat een prachtige grote buik, echt zo'n mooie vorm O+.
pi_160306881
Razz <3 Prachtig!!!
pi_160307019
LB, ik wilde je vorige week nog een PM sturen met bemoedigende woorden, omdat ik nog zo goed weet hoe enorm geschrokken ik was dat mijn buik zo huge bleef na de keizersnede (terwijl hij na mijn eerste natuurlijke bevalling echt binnen enkele dagen weer mooi terug geplooid was). Hoe stom ook, ik was er verdrietig om. Inmiddels weet ik: time is on your side. Ze hebben allerlei organen opzij geduwd om dat kind er uit te halen, dat moet allemaal weer een plekje zoeken en als je gezien de PE ook nog wat vocht vast houdt zit dat ķķk daar. Het komt goed!

[ Bericht 28% gewijzigd door L-E op 29-02-2016 19:54:02 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 09:51:06 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160307461
L-E je bent een lieverd :*! En die eerste foto, wat mooi met je jongetjes O+

Ik denk niet dat ik ooit zo'n buik zal krijgen als op de onderste foto, want die heb ik nooit gehad oO< Maar lang leve de jurkjes en het corrigerend ondergoed O+

Dat is wel heerlijk trouwens; het vocht lijkt uit mn lijf te zijn! *O* Ik heb mn eigen formaat enkels weer O+
pi_160307750
LB, wat L-E zegt! Mijne was precies zoals die van jij en is na twaalf weken zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrok me een hoedje toen ik na de ks mijn buik zag! Maar slow but steady gaat 'ie terug naar z'n eigen vorm en zakt alles een beetje :) En ondertussen ben ik erachter dat ik ontzettend trots mag zijn op de prestatie die mijn lichaam levert en heeft geleverd, want heremeziele, het is allemaal niet niks :* Ik kan me gek genoeg nog heel moeilijk bedenken hoe het ook alweer was met die grote zwangerbuik, maar dat is heel anders wat haha.

Razz :o Wow!! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Bloesem. op 29-02-2016 13:04:29 ]
pi_160310068
Razz! Woooooow! O+ O+ O+
pi_160320589
Hier mijn 24+6!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door Svane op 01-03-2016 12:54:59 ]
  maandag 29 februari 2016 @ 22:01:03 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160327237
Onmiskenbaar zwanger, maar damn wat een mooi lijntje nog zeg Svane O+

En Razz, sloeg ik jouw prachtige toeter nog over! :o Mooie foto zeg, en echt een supermooie buik _O_
pi_160333463
Wauw Razz wat een prachtbuik O+

Svane wat heb jij een lief buikje zo! Overduidelijk babyhuisje die binnenkort waarschijnlijk poef gaat doen!

En LB jouw lijf heeft gewoon even heel wat anders te doen dan terugplooien, maar dat gaat vast snel gebeuren!

Mijn overzicht is compleet O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:39:34 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160333955
O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_160334679
Wauw Sicilia _O_ Zķ mooi om achter elkaar te zien. En die laatste foto *;

Lief en overduidelijk zwangerbuikje Svane!

Razz, prachtige ronde toeter O+

LE en Bloesem, wat een fijne geruststellingen schrijven jullie :*
pi_160335225
Ohh wat mooi Sicilia O+ echt zo tof dat je dat zo consequent hebt vol gehouden!

Svane O+ O+ zo schattig je buikje O+
pi_160335298
Sicilia woooooow je overzicht! Supermooi! Met een prachtkind ook nog eens O+

Lot, jij ook vandaag een mijlpaalfoto doen he O+
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:23:02 #297
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160335795
Svane, bolletje O+

Sicilia _O_ Prachtig overzicht O+

En de terugplooi dames :* O+
pi_160337231
Svane, je hebt een andere buik dan ik nu, echt! Mooi hoor, ik kan me bijna niet voorstellen dat jij nog een grote toeter zult krijgen :D .

Sicilia, wauw, wat een leuke reeks, helemaal af met de laatste foto. O+
pi_160346748
40 weken! *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160347585
Wauwwauwwauw wat een prachtige buiken weer hier O+

Over een poosje heb ik ook weer een wiebelbuik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')