SPOILER: the saga continuesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, even uitgejankt en nu maar weer rustig afwachten. Het zal allemaal zo'n vaart wel niet lopen.
[ Bericht 4% gewijzigd door kwakz0r op 13-01-2016 16:33:23 ]Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Melba toch een heerlijk kind![]()
Rady met je leuke V![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W heeft vandaag 30 meter aan de hand met me gelopen op straat (oid). Machtig mooi, en daarna weer kapot. Babysukkel
. Maar hij verzamelt moed, ik merk het aan alles. Intussen houdt hij ook erg van duplo en bouwt ineens torens met zijn bekers
en ontpopt zich tot boekenwurm. De hele dag door komt hij me boekjes brengen
.
Rady, hier in DH moet je snel zijn. Ik zit in een nogal gemengde buurt, en dus zijn 5 van de 6 scholen op loopafstand (dat dan weer wel) niet wat ik wil. Die ene, die moet het worden! Nou is het wel zo dat de kans dat we hier nog wonen als W naar school gaat niet groot is, maar helemaal uitsluiten kunnen we het ook niet. Dus.. opgeven dan maar.
Thanks voor de input over psz! Hier heb ik niks gelezen over 'normaal 2 dagdelen tenzij indicatie'.. ik heb maar ingezet op 3 omdat er altijd ook daar meer vraag dan aanbod is. Een dagdeel teruggeven kan altijd nog lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |