abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159064862
Zomg wat schattig SQ!

Nou ik heb net twee uur besprekingen gehad op school ennkan weer naar huis :') ze hadden me de hele dag uitgeroosterd terwijl ik alleen het 8e en 9e uur surveillance bedoelde ivm ziekenhuisbezoek. Lessen waren al verroosterd dus mocht weer vertrekken :+ dan maar thuis nakijken en wat huishouden voor we naar t ZH gaan.

(Ik doe zo mijn best om me niet druk te maken. Blegh.)
Kwak
pi_159065625
IJs en koek :9 dat zijn de betere eerste woordjes!

Mauwtje wat ben je leuk :D O+ ! Dada papa :W *smelt* , wat heerlijk als ze echt dingen gaan snappen hè. En dat dansen is té cool.

Succes vandaag Kwak, hopelijk is er niks aan de hand :* .

Zo. Brinta opgestofzuigd. Kopje thee gehad. De pianostemmer is nog bezig (die arme piano is al 9 jaar niet gestemd.. oeps :@ ) . De poets kwam toen hij al bezig was dus die heb ik maar weer naar huis gestuurd, want die meneer moet wel stilte hebben natuurlijk. En manlief gaat zo op pad naar de IKEA met een enorm lange waslijst aan spullen voor A's nieuwe kamer en de babykamer straks. Dan hebben we het maar in huis.. kunnen we hij als de dakkapel is geplaatst tweede week februari als een malle aan de slag om alles in elkaar te zetten en af te maken. En dan fingers crossed dat de baby tot 40 weken blijft zitten.....

/liefdagboek :@ sorry.
pi_159065872
Pfff ik word al moe als ik eraan denk Razz, en ik ben geen 32 wkn zwanger ;)

:*
Kwak
pi_159065984
Nouja, ik probeer me als overlevingsstrategie maar vooral af te sluiten voor alle we-gaan-nog-verbouwen-dingen, zoals de 'wat hebben we nog nodig'-lijstjes, het feit dat alle babyspullen voor 't jongetje nu over drie grote AH-tassen verdeeld zijn, de zooi in huis en het geregel met allerlei bedrijven. Ik houd de badkamer, keuken, A's kamer en de woonkamer netjes en de rest negeer ik :') . Verder schuif ik werkelijk al-les af op m'n lief en vertrek 8 februari als ze gaan slopen en bouwen voor 1,5 week met A. naar m'n ouders. Ben dan 35 weken zwanger :X .

Maar hey:

pi_159066063
Respect Razz!!!

Storm, wat schattig O+
pi_159066089
Och, wat een gedoe, Razz. Dat is ook lastig, om dan je hoofd koel te houden. Maar volgens mij doe je het super. Weet je, uiteindelijk is al dat andere gedoe totaal niet belangrijk, laat je lief dat inderdaad maar regelen allemaal, jij mag je gewoon lekker concentreren op jezelf en op A. O+ . (Zielig trouwens dat ze moest huilen bij het wegbrengen.. Heb je nog nagebeld om te vragen hoe het ging?)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 13 januari 2016 @ 12:55:56 #282
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159066349
4 handen op 1 buik… heb het net zitten kijken… kon wel janken :'( Arm kind.

Verder wel bijgelezen/ gekeken maar ik heb ff geen puf. Het valt me zwaar dat vier dagen werken, zijn lange dagen en al die nieuwe indrukken en schoolse manier van begeleiding zuigt me helemaal leeg. Het is echt flink wennen, hopelijk heb ik mijn draai over een paar weken gevonden.

The good news: dat artikel waar ik het maanden geleden over had is zojuist weer ingediend bij het tijdschrift. Daarmee komt er nu hopelijk een einde aan een jaren lange kwelling :') Hopelijk wordt het nu gepubliceerd en anders kap ik er definitief mee.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159066359
Boh Razz, zulke dagen zijn erbij. :* vervelend dat de poets te laat was, maar verder heb je het prima opgelost toch? kun je even met de pootjes omhoog? Anderhalve week bij je ouders :o Dat lijkt me best wel lang! Maar het alternatief is ook suboptimaal natuurlijk. Misschien wel even fijn dat je eigen moeder je dan lekker kan verzorgen, hoef jij niet te koken enz :9 .

SQ ze is zo leuk O+ ook minstens zo leuk dat onder zo'n filmpje dan een film van jullie verbouwing staat. Kiek nou wat je allemaal gemaakt hebt :D !

Ik heb W opgegeven voor een peuterspeelzaal en een basisschool :o ! Hier mag je ze maar bij 1 school opgeven, dus we wachten nu het oordeel af :'). W kan dan naar de peuterspeelzaal als hij net 4 maanden grote broer is, dan denk ik dat iedereen wel toe is aan dat hij een paar ochtenden gaat rausen met leeftijdsgenootjes. Ik heb nu ingezet op 3xpw. Hoe vaak gaan die van jullie?

Kwak succes straks :Y Hopelijk storm in een glas water.
pi_159066691
Oef pittig chanty!

Razz :* nog veel te doen dus. Komt goed!
Fijn dat je bij je ouders kunt logeren

Crumpette
Peuter ging 2x een ochtend en na 3maanden is ze overgegaan op 1 ochtend en 1 dag. Anders moest ik haar op donderdag na 2uren weer ophalen. Was best een gedoe met de slaapjes van E en S.

Hier mogen ze eerst 2 ochtenden pw. Kinderen met een achterstand krijgen voorrang (worden doorverwezen via het cb).en als er ruimte is mogen andere kinderen vaker. Peuter was 3 toen ze 3dagdelen mocht.
pi_159067000
Leuk al die woordjes en het dansen SQ O+
Wij hebben hier ook geen carnaval hoor Zoe, wij gaan naar Carnaval toe (ben geboren als Brabo). En als ik het carnavalsprogramma zie en weet hoeveel voorpret ik altijd had als kind en als volwassene vind ik het extra lastig om niet meer in Brabant te wonen. Pfff en ik heb al stress genoeg vanwege werk nu.
Loj, dan ga ik binnenkort eens wat afleveringen terugkijken!
Hoppa Razz, going strong.
Yeah Chanty! Wat cool van je artikel.

Ik ga maar weer eens aan het werk want de deadline van 1 van mijn projecten is vervroegd met een week...wat ik gisteren hoorde waardoor van alles af moet zijn as vrijdag om 12:00 maar ik zit nog op heel veel gegevens te wachten en en en en ik geef zondag ook les en die les heb ik nog niet af en en en en toch zit ik hier. }:|
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:42:52 #286
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159067614
Bob de Bouwert wat leuk zeg :) En wilde hij z'n helm nog af doen? ;)
Razz succes met je volle dag vandaag.. hopelijk heb je al de 'pech' vanochtend al gehad :) En _O_ voor jou hoor dat je het allemaal maar doet zo met je 30+ weken!
SQ wat leuk dansende mauwtje! En dat ja-knikken.. haha lijkt hier ook al op headbangen :P (één keer kwam hij ook al keihard met zijn hoofd tegen het blad van de kinderstoel toen hij heel hard aan het headbangen ja-knikken was :') )
Chanty succes met het wennen en thumbs up voor publicatie! ^O^ Weg ermee! ;)
Peuterspeelzaal en een basisschool.. jemig.. zal hier ook eens gaan orienteren hoe-wat-waar.. eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht :@

En ja ik was helemaal blij over het panda's-naar-nederland-nieuws haha Zo tof :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_159069616
Hier is de PSZ ook 2 dagdelen per week, tenzij je indicatie hebt voor meer dagdelen (bv vanwege spraakachterstand). Oudste gaat vanaf dat ze 3 jaar is.

Bij Boaz bekijk ik het wel even wanneer ik denk dat hij er aan toe is. De wachtlijsten zijn hier gelukkig niet heel lang.

En de schijteritus bij mij is weg *O* ... Dus nu vol aan de bak voor school :') .. Maar ik ga wel lekker (nu even 10 minuten chillen en dan weer gaan met die banaan).

SQ wat schattig :D
Boaz zwaait hier ook voort de mensen uit op zo'n houten Klaas achtige manier :D
En je filmpjes :D

Razz dus het liep weer aardig door elkaar bij jullie ... nu weer licht aan het einde van de tunnel?

Kwak heel veel succes met alles!

Chanty ik hoop ook dat het artikel nu eindelijk geplaatst wordt!
pi_159070308
Rad, ja de helm is nog afgegaan maar ging meteen weer op toen we thuis waren. :D
Fijn dat je beter bent Twinkle!

Ik dacht ik lees ff bij, heb hard genoeg gewerkt op mijn vrije dag maar hoor nu "klaaaaar! Ik ben wakker!' door de babyfoon, dus doei.
pi_159071015
Saartje staat vanaf eind deze maand officieel op de wachtlijst... en als ze 2 jaar en 3 maanden is dan zou ze eventueel kunnem starten. Ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_159071470
SPOILER: the saga continues
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, even uitgejankt en nu maar weer rustig afwachten. Het zal allemaal zo'n vaart wel niet lopen.

[ Bericht 4% gewijzigd door kwakz0r op 13-01-2016 16:33:23 ]
Kwak
pi_159071505
Geen psz hier...
De jongens gaan naar het kdv.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:37:24 #292
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159071942
Owh Kwak niet het nieuws wat je wilde horen. Ik duim voor goed nieuws bij verdere onderzoeken:*

Verder heb ik hier prachtige jongens en meisjes gezien O+ O+

Ook nog een :* voor Razz

En verder weet ik het niet meer, lees trouw alles bij maar reageren schiet er een beetje bij in en meestal ook niet zo veel te melden.

Vandaag wel bij de huisarts geweest oa omdat O. Zo vaak diarree heeft. Vorige keer al onderzoek gedaan naar haar ontlasting.
Daar kwamen toen een virus en een infectie uit die beide gewoon vanzelf weg zouden moeten gaan.
Nu weer haar ontlasting laten onderzoeken en als daar niets uitkomt heeft ze misschien een koemelkallergie -O-

En we hebben een doorverwijzing gehad voor het ziekenhuis. Volgende week woensdag intake en dan kunnen we hopelijk heel snel een broertje of zusje maken voor O. O+
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:39:31 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_159071978
Dat is toch geen vervuiling lieverd! Natuurlijk vreet je jezelf op, dat is hartstikke eng ;( ik duim voor een goede afloop en vooral spuien!
disclaimer
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:50:14 #294
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159072215
Oh bah kwak, logisch dat je je zorgen maakt. Hopelijk geven de onderzoeken snel duidelijkheid en is het niks ergs :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159072826
Kwak :* :* :*
pi_159074644
Ter opfleuring maar even een filmpje van mijn inmiddels alweer boos huilende dreumes :') die vredig zelf kwark nomt O+

Kwak
pi_159075523
Kwakkeprak :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Melba toch een heerlijk kind O+

Rady met je leuke V O+ O+
pi_159076693
Kwak, je kwarkje <3
SPOILER
pi_159076731
Die geluidjes van melba! O+
SPOILER
W heeft vandaag 30 meter aan de hand met me gelopen op straat (oid). Machtig mooi, en daarna weer kapot :'). Babysukkel O+. Maar hij verzamelt moed, ik merk het aan alles. Intussen houdt hij ook erg van duplo en bouwt ineens torens met zijn bekers :o en ontpopt zich tot boekenwurm. De hele dag door komt hij me boekjes brengen *;.

Rady, hier in DH moet je snel zijn. Ik zit in een nogal gemengde buurt, en dus zijn 5 van de 6 scholen op loopafstand (dat dan weer wel) niet wat ik wil. Die ene, die moet het worden! Nou is het wel zo dat de kans dat we hier nog wonen als W naar school gaat niet groot is, maar helemaal uitsluiten kunnen we het ook niet. Dus.. opgeven dan maar :7.

Thanks voor de input over psz! Hier heb ik niks gelezen over 'normaal 2 dagdelen tenzij indicatie'.. ik heb maar ingezet op 3 omdat er altijd ook daar meer vraag dan aanbod is. Een dagdeel teruggeven kan altijd nog lijkt me.
pi_159076832
Kwak, als ik mag zeuren over m'n poets mag jij dit spuien hoor! Is toch ook eng en spannend. Dikke kus voor jullie, hopelijk is het niks ernstigs :* . En je kwarkmannetje is lief O+ .

Snoenk wat leuk, aan de slag met een tweede kindje! En hopelijk heeft O. geen KMA.

PSZ eh.. Nu al over nadenken ja :o :? Ik ga me maar eens inlezen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')