abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159037648
@razz
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_159037677
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, Fokwet :') . Ik hoor net "papaaaaaa" op de babyfoon. (Ik besta niet hè).
Hahaha ik ook.niet... :+

Kind zegt papa, pip en dekser (dexter de hond) maar mama... mooi niet
S. 2014
J. 2016
pi_159037683
En wat een slaaps van Pluisje O+

Ik heb melba de ochtend kunnen laten doortrekken (hij vroeg wel om bed om tien uur maar toen is hij niet gaan slapen want poepen was nog iets nodiger ofzo) en die ligt nu te snurken. Ik hoop voor een lange tuk, ga nu toetsen nakijken.
Kwak
pi_159039494
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, Fokwet :') . Ik hoor net "papaaaaaa" op de babyfoon. (Ik besta niet hè).
Stom is die he?
Net 5 dagen gewerkt en wat hoor ik op mijn vrije dag de hele tijd?
Paaaapa... papapapapa.
Pa pa
}:|
Ja joh, wrijf het me maar in dat ik zoveel werk.

Kwak :*

Dyre wel blijven staan hoor!

Ik geniet vandaag wel van mijn kletsmajoor O+
Op brood moet kaag, op zijn krekkuh moet ook kaag :Y)
Boekjes worden af en aan gesleept
En net in zijn slaapzakje werd er enthousiast Drinkuh? gevraagd.
Toen ik daarop zei kom je nog even bij mama zitten kreeg ik een heel enthousiast Jaaaaa en gegiechel en gegrinnik.
Man man man wat ben ik dol op dat jochie O+

/einde smelt- en trotsemamaverhaal :')
pi_159041005
Poeh Kwak, spannend hoor. Fijn dat je mee kan. Kus voor jullie :* .

GM dus zelfs de hond is belangrijker dan mama :D hier ook! En bij BE ook al. Ach, ze zal ooit vast 'mama' gaan zeggen. Nu maar even papa laten genieten van alle aandacht ;) .

BE wat klinkt 't leuk zo met je jochie! Heerlijk O+

Dit is vandaag mijn uitzicht :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergezeld door een constante stroom gejammer. Maar goed, ze is ook niet lekker. Dus wij doen een knuffelenopdebankdag. Lekker knus.
pi_159041350
Aww razz
:* bankhangknuffdag. Hoop dat ze zich morgen beter voelt

Ja gaat snel met het gewicht :o ik snoep helemaal niet meer (1x pw patat verder geen koek/snoep/ chips). De shakes die de tussendoortjes vervangen werken erg goed. Verder eet ik gewoon normaal. Voel me nu ook 'fitter' ondanks de slapeloze nachten afgelopen week.

Kwak :* pff succes morgen!!!
pi_159043494
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Kwak, spannend hoor. Fijn dat je mee kan. Kus voor jullie :* .

GM dus zelfs de hond is belangrijker dan mama :D hier ook! En bij BE ook al. Ach, ze zal ooit vast 'mama' gaan zeggen. Nu maar even papa laten genieten van alle aandacht ;) .

BE wat klinkt 't leuk zo met je jochie! Heerlijk O+

Dit is vandaag mijn uitzicht :
SPOILER
Vergezeld door een constante stroom gejammer. Maar goed, ze is ook niet lekker. Dus wij doen een knuffelenopdebankdag. Lekker knus.
Nou ik ben ook papa... :') gisteren stonden we in de supermarkt, en er was een lange rij, toen ging ze iedereen vertellen dat ik "papa" ben... O+ :')
S. 2014
J. 2016
pi_159045641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:43 schreef Razztwizzle het volgende:

Twinkle nog steeds aan de race? Of gaat 't weer? Werk is wel balen ja -O- hopelijk komt er weer iets fijns voor terug!

O wat werk betreft heb ik er voor nu wel vrede mee hoor. School, zwanger ... straks nog 10 weken fulltime stage (wat infeite ook werken is) .. Tis goed zo :Y

En nog steeds aan de race ja -O- ... Ik had mijn agenda zo geblokt dat ik me vandaag en morgen na de gewone lessen 3 uur kon opsluiten om me te concentreren op een heul belangrijke herkansing. Kindjes langer naar de gastouder geregeld etc. Maar ik ben na de lessen naar huis gegaan met mega buikpijn en op de bank gedoken en op de pot gezeten -O- .. Ik durfde niet op de gehorige wc's van school te gaan zitten beren :+ :@ .. Dus dat zal de buikpijn wel verklaren :+ ... Eenmaal thuis ging het na het toiletbezoek ineens stukken beter ^O^

Ranzig verhaal weer ook :')

Mijn ventje O+ ... Ben zo verliefd .. hij maait zo grappig met zijn armpjes als ie opgetild wil worden .. kan zich heerlijk aanstellen als een wijf als iets niet lukt aka stervende zwaan. En toen straks heerlijk ongegeneerd bij mama op schoot een half uur lang Zandkasteel gekeken met grote zus ook nog tegen me aan O+
De mooiste momenten hoeven weinig te kosten *;

En vanmorgen zei hij ineens 'pop' tegen de pop van zijn zus :o
Hij zegt nog niet heel veel behalve dada mama papa pa (opa) ma (oma) .. En nu dan pop *O*
Ik houd mij er niet zo mee bezig op wat voor taalniveau ze ongeveer zitten met 1,5 jaar maar voor mijn gevoel lag ie een beetje 'achter' :@ ... Voor mijn gevoel kon zijn zus op die leeftijd al een aantal dieren benoemen enzo. Ach wat .. het kan snel gaan. Komt tijd komt raad!
pi_159047519
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:42 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

O wat werk betreft heb ik er voor nu wel vrede mee hoor. School, zwanger ... straks nog 10 weken fulltime stage (wat infeite ook werken is) .. Tis goed zo :Y

En nog steeds aan de race ja -O- ... Ik had mijn agenda zo geblokt dat ik me vandaag en morgen na de gewone lessen 3 uur kon opsluiten om me te concentreren op een heul belangrijke herkansing. Kindjes langer naar de gastouder geregeld etc. Maar ik ben na de lessen naar huis gegaan met mega buikpijn en op de bank gedoken en op de pot gezeten -O- .. Ik durfde niet op de gehorige wc's van school te gaan zitten beren :+ :@ .. Dus dat zal de buikpijn wel verklaren :+ ... Eenmaal thuis ging het na het toiletbezoek ineens stukken beter ^O^

Ranzig verhaal weer ook :')

Mijn ventje O+ ... Ben zo verliefd .. hij maait zo grappig met zijn armpjes als ie opgetild wil worden .. kan zich heerlijk aanstellen als een wijf als iets niet lukt aka stervende zwaan. En toen straks heerlijk ongegeneerd bij mama op schoot een half uur lang Zandkasteel gekeken met grote zus ook nog tegen me aan O+
De mooiste momenten hoeven weinig te kosten *;

En vanmorgen zei hij ineens 'pop' tegen de pop van zijn zus :o
Hij zegt nog niet heel veel behalve dada mama papa pa (opa) ma (oma) .. En nu dan pop *O*
Ik houd mij er niet zo mee bezig op wat voor taalniveau ze ongeveer zitten met 1,5 jaar maar voor mijn gevoel lag ie een beetje 'achter' :@ ... Voor mijn gevoel kon zijn zus op die leeftijd al een aantal dieren benoemen enzo. Ach wat .. het kan snel gaan. Komt tijd komt raad!
B O+ zandkasteel is ook heel leuk!
Wij moeten nog steeds meeten

Saar zong net zelf slaap kindje slaap... hele duidelijke klanken.
S. 2014
J. 2016
pi_159052724
Net voor het eerst maar eens 4 handen op 1 buik gekeken. OMG!!
pi_159053524
Die van vandaag was erg ja :o

Heb me kapot zitten ergeren :X
En dan zijn er elders op de wereld stellen die geen kindje kunnen krijgen en deze gooien er zo met de pet naar :{
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:43:21 #262
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_159053689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:19 schreef exode het volgende:
Net voor het eerst maar eens 4 handen op 1 buik gekeken. OMG!!
Dan moet je die van vorige week eens kijken :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_159055012
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Dan moet je die van vorige week eens kijken :X
Deze vond ik dramatisch erger dan die van vorige week...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:29:47 #264
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159055693
SPOILER: Kwak
Beterschap voor de ziekies! :*

V gaat ook zo snel op het moment!
Naar papa wijzen en blij 'papa' roepen..
Vanalles overal instoppen.. zo vond ik een puzzelstukje in mijn tas en een tutje in zijn duplo-vliegtuig :D
Heel de dag komt hij dingetjes/speelgoedjes brengen, dan moet ik het aanpakken, zeggen wat het is.. en dan wilt hij het weer terug. Of hij komt boekjes brengen om te lezen/bekijken.
Hij speelt echt met de autootjes (over de grond bewegen) en kroelt met zijn knuffels (zijn lievelingsknuffel is een paaaandaaaaa O+ Niet die grote op de foto hieronder maar een kleinere voor in bed).
Hij is nu ook over aan het gaan van 2 slaapjes naar 1 slaapje. Het is nu vaker 1 slaapje overdag.

Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_159059258
Wat een mooie kijkers heeft V zeg O+ en panda's! Dat wordt dus ouwehands dierenpark eind vh jaar :P
S. 2014
J. 2016
pi_159061525
Mnoh Rady O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159061774
Ja!!! Panda's in Ouwehands O+ afgelopen weekend weer ons Blijdorp abbo verlengd. Js vindt het nu ook echt fantastisch O+

Kwak, succes :*

Rady, wat een toffe foto!

Twinkle, wat praat je lief over je zoontje O+ Js praat ook veel minder dan dat Ow deed, eigenlijk zegt hij alleen "hebbuh en dada". Ow sprak al bijna twee woord zinnetjes :') toch wel bijzonder, want voor m'n gevoel krijgt Js veel meer taal aangeboden dan Ow toen :)

Zo en iedereen fijne dag gewenst, ik ga m'n pil onder m'n matras vandaan vissen :')
pi_159062179
Dus dat programma is elke week zo erg?
Wat een mooie ogen Radhyn! Leuke foto :)

B gaat als Bob de Bouwer met carnaval, we hebben een kinderbouwhelm geleend en die wil hij nu niet meer afdoen. :D Ik ga zo boodschappen doen, ik ben benieuwd of hij hem dan ook op wil houden.
pi_159062684
Ja, dat programma is iedere week erg! en vermakelijk ;)

Oh, ik vind dat echt fantastisch als ik van die kinderen in prinsessenjurken, als piraat of als dino zie lopen. Ik vind het ook wel stom dat mijn kinderen verkleden haten. Ze worden al boos als ik een sjaal omdoe :')
pi_159063637
Twinkle je ventje klinkt wel heerlijk zo O+ ! En qua taal is er volgens mij tot een jaar of 2,5 helemaal niks over te zeggen. Een vriendin van mij heeft zich helemaal opgewonden over opmerkingen van het CB dat haar kind zo weinig woordjes wist (kon wel passief veel aanwijzen, maar zei dus niks), en toen kwamen er met 2,5 jaar ineens hele volzinnen uit. Heb je je daar 1,5 jaar druk over gemaakt zeg maar :{ .

Vicje O+ ! Mnoh, wat een guit!

Vier handen op één buik moet ik nog terugkijken, maar ik zag iets met vieze huisdieren en een rokende tienermoeder. Heerlijk :7, straks even mee op de bank.

Nou, ik heb mijn hormonale huilbui weer gehad hoor. A hoest nog als een zeehond, maar geen koorts dus ik heb haar toch maar naar het KDV gebracht wegens allerlei afspraken in huis die veel lawaai gaan opleveren vandaag (stucadoor, klusmeneer die planken gaat ophangen, pianostemmer). Maar ze moest dus echt heel erg huilen toen ik wegging en nu voel ik me een enorme faalmoeder -O- inclusief hysterisch gesnotter in de auto. Daarbij de poets is er nog niet, die om 9:00 zou komen, en om 11:00 staat de pianostemmer voor de deur, en dan moet het stil zijn in huis. En ik liet net de doos Brinta vallen. Nee, het gaat echt HEERLIJK hier :') .
pi_159063670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Twinkle je ventje klinkt wel heerlijk zo O+ ! En qua taal is er volgens mij tot een jaar of 2,5 helemaal niks over te zeggen. Een vriendin van mij heeft zich helemaal opgewonden over opmerkingen van het CB dat haar kind zo weinig woordjes wist (kon wel passief veel aanwijzen, maar zei dus niks), en toen kwamen er met 2,5 jaar ineens hele volzinnen uit. Heb je je daar 1,5 jaar druk over gemaakt zeg maar :{ .

Vicje O+ ! Mnoh, wat een guit!

Vier handen op één buik moet ik nog terugkijken, maar ik zag iets met vieze huisdieren en een rokende tienermoeder. Heerlijk :7, straks even mee op de bank.

Nou, ik heb mijn hormonale huilbui weer gehad hoor. A hoest nog als een zeehond, maar geen koorts dus ik heb haar toch maar naar het KDV gebracht wegens allerlei afspraken in huis die veel lawaai gaan opleveren vandaag (stucadoor, klusmeneer die planken gaat ophangen, pianostemmer). Maar ze moest dus echt heel erg huilen toen ik wegging en nu voel ik me een enorme faalmoeder -O- inclusief hysterisch gesnotter in de auto. Daarbij de poets is er nog niet, die om 9:00 zou komen, en om 11:00 staat de pianostemmer voor de deur, en dan moet het stil zijn in huis. En ik liet net de doos Brinta vallen. Nee, het gaat echt HEERLIJK hier :') .
:* succes vandaag! ook met de pianostemmer... :P ik laat dat altijd aan (8> over
S. 2014
J. 2016
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:24:01 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_159064289
oooh die liefde tussen Lucas en I! O+

Razz, prachtige foto's zeg! JM is ook zo'n lieverd O+
En soms heb je gewoon even zo'n kutdag. Gelukkig is er morgen weer 1 :*

Dyre, voorzichtig he :o

Kwak, bah, wat spannend :{ Ik duim dat er niets is zeg!

En vicje O+ Knappe vent!
disclaimer
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:29:27 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_159064399
Vanmorgen ging blei naar zijn werk en toen ie de deur uit liep riep Mauw: Dada papa! zomg smelt O+
En ze doet dansjes :') Ze heeft een hele irritante muziekpiano gekregen van mijn ouders met voorgeprogrammeerde deuntjes. Dan drukt ze een knopje in en gaat dan dansen. Wel op d'r knieen, en met schuddend hoofd.
En gisteren knikte ze ja! Echt, wat gaat die ontwikkeling bizar snel momenteel :o
disclaimer
pi_159064409
Oh razz :*!!!! Succes weer vandaag

Twinkle beterschap!

Rady O+ wat is hij al groot! Mooie ogen idd

Leuk carnaval!
Hier hebben we geen carnaval maar wel een verkleedkist O+

S haar favo woordjes; ijs en koek! (niet dat ze weet wat ijs is want dat hebben we niet in huis :D maar toch zegt ze het de hele tijd)
En ze roept boek als ze wil lezen en bah als ze gepoept heeft.
S begint ook steeds meer te brabbelen. Is meer zoals S.ara. Die was zo stil. Rond de 2,5 begon ze wat meer te zeggen en nu met 3,5 niet meer te stoppen haha
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:34:54 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_159064518
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')