SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Hahaha ik ook.niet...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, Fokwet. Ik hoor net "papaaaaaa" op de babyfoon. (Ik besta niet hè).
Stom is die he?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, Fokwet. Ik hoor net "papaaaaaa" op de babyfoon. (Ik besta niet hè).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergezeld door een constante stroom gejammer. Maar goed, ze is ook niet lekker. Dus wij doen een knuffelenopdebankdag. Lekker knus.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Kwak, spannend hoor. Fijn dat je mee kan. Kus voor jullie.
GM dus zelfs de hond is belangrijker dan mamahier ook! En bij BE ook al. Ach, ze zal ooit vast 'mama' gaan zeggen. Nu maar even papa laten genieten van alle aandacht
.
BE wat klinkt 't leuk zo met je jochie! Heerlijk![]()
Dit is vandaag mijn uitzicht :Nou ik ben ook papa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergezeld door een constante stroom gejammer. Maar goed, ze is ook niet lekker. Dus wij doen een knuffelenopdebankdag. Lekker knus.gisteren stonden we in de supermarkt, en er was een lange rij, toen ging ze iedereen vertellen dat ik "papa" ben...
![]()
S. 2014
J. 2016
O wat werk betreft heb ik er voor nu wel vrede mee hoor. School, zwanger ... straks nog 10 weken fulltime stage (wat infeite ook werken is) .. Tis goed zoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Twinkle nog steeds aan de race? Of gaat 't weer? Werk is wel balen jahopelijk komt er weer iets fijns voor terug!
Bquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O wat werk betreft heb ik er voor nu wel vrede mee hoor. School, zwanger ... straks nog 10 weken fulltime stage (wat infeite ook werken is) .. Tis goed zo![]()
En nog steeds aan de race ja... Ik had mijn agenda zo geblokt dat ik me vandaag en morgen na de gewone lessen 3 uur kon opsluiten om me te concentreren op een heul belangrijke herkansing. Kindjes langer naar de gastouder geregeld etc. Maar ik ben na de lessen naar huis gegaan met mega buikpijn en op de bank gedoken en op de pot gezeten
.. Ik durfde niet op de gehorige wc's van school te gaan zitten beren
![]()
.. Dus dat zal de buikpijn wel verklaren
... Eenmaal thuis ging het na het toiletbezoek ineens stukken beter
![]()
Ranzig verhaal weer ook![]()
Mijn ventje... Ben zo verliefd .. hij maait zo grappig met zijn armpjes als ie opgetild wil worden .. kan zich heerlijk aanstellen als een wijf als iets niet lukt aka stervende zwaan. En toen straks heerlijk ongegeneerd bij mama op schoot een half uur lang Zandkasteel gekeken met grote zus ook nog tegen me aan
![]()
De mooiste momenten hoeven weinig te kosten![]()
En vanmorgen zei hij ineens 'pop' tegen de pop van zijn zus![]()
Hij zegt nog niet heel veel behalve dada mama papa pa (opa) ma (oma) .. En nu dan pop![]()
Ik houd mij er niet zo mee bezig op wat voor taalniveau ze ongeveer zitten met 1,5 jaar maar voor mijn gevoel lag ie een beetje 'achter'... Voor mijn gevoel kon zijn zus op die leeftijd al een aantal dieren benoemen enzo. Ach wat .. het kan snel gaan. Komt tijd komt raad!
Dan moet je die van vorige week eens kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:19 schreef exode het volgende:
Net voor het eerst maar eens 4 handen op 1 buik gekeken. OMG!!
Deze vond ik dramatisch erger dan die van vorige week...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dan moet je die van vorige week eens kijken
SPOILER: KwakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap voor de ziekies!
V gaat ook zo snel op het moment!
Naar papa wijzen en blij 'papa' roepen..
Vanalles overal instoppen.. zo vond ik een puzzelstukje in mijn tas en een tutje in zijn duplo-vliegtuig
Heel de dag komt hij dingetjes/speelgoedjes brengen, dan moet ik het aanpakken, zeggen wat het is.. en dan wilt hij het weer terug. Of hij komt boekjes brengen om te lezen/bekijken.
Hij speelt echt met de autootjes (over de grond bewegen) en kroelt met zijn knuffels (zijn lievelingsknuffel is een paaaandaaaaaNiet die grote op de foto hieronder maar een kleinere voor in bed).
Hij is nu ook over aan het gaan van 2 slaapjes naar 1 slaapje. Het is nu vaker 1 slaapje overdag.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Twinkle je ventje klinkt wel heerlijk zo! En qua taal is er volgens mij tot een jaar of 2,5 helemaal niks over te zeggen. Een vriendin van mij heeft zich helemaal opgewonden over opmerkingen van het CB dat haar kind zo weinig woordjes wist (kon wel passief veel aanwijzen, maar zei dus niks), en toen kwamen er met 2,5 jaar ineens hele volzinnen uit. Heb je je daar 1,5 jaar druk over gemaakt zeg maar
.
Vicje! Mnoh, wat een guit!
Vier handen op één buik moet ik nog terugkijken, maar ik zag iets met vieze huisdieren en een rokende tienermoeder. Heerlijk, straks even mee op de bank.
Nou, ik heb mijn hormonale huilbui weer gehad hoor. A hoest nog als een zeehond, maar geen koorts dus ik heb haar toch maar naar het KDV gebracht wegens allerlei afspraken in huis die veel lawaai gaan opleveren vandaag (stucadoor, klusmeneer die planken gaat ophangen, pianostemmer). Maar ze moest dus echt heel erg huilen toen ik wegging en nu voel ik me een enorme faalmoederinclusief hysterisch gesnotter in de auto. Daarbij de poets is er nog niet, die om 9:00 zou komen, en om 11:00 staat de pianostemmer voor de deur, en dan moet het stil zijn in huis. En ik liet net de doos Brinta vallen. Nee, het gaat echt HEERLIJK hier
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |