Hij komt nu zo'n 1 a 2 keer per nacht (dus tussen 9 en 5). Laatst heeft hij twee keer doorgeslapen!quote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Twinkle20 het volgende:
O chamty dat wilde ik nog vragen idd hoe de nachten nu gaan. Hij ligt nu in een peuterbedje toch? En wordt hij normaliter nog veel wakker en drinkt hij nog bij je 's nachts?
Gm
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:43 schreef Razztwizzle het volgende:
En hier nog wat foto's die JM gisteren heeft gemaakt. Ik ben er zo blij mee! Heeft iemand hier tips voor een mooie collage of print voor aan de muur? Ik zag al IXXI, is dat de beste aanbieder?
Wauw! Mooie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: https://www.herinneringenoplinnen.nl/baklijsten
Dit hebben canvassen waar je een baklijst omheen kan laten maken.Ziet er echt heel mooi en tof uit (wij hebben ook een collage canvas in de woonkamer met baklijst)
Amper tijd om bij te lezen..
Wel uber cute foto's voorbij zien komen.. Melba in de regen, Frans aan de stap buiten, I&L in luvvv, stappende Mauwtje, happy-heppy-S, boekje-L, toffe roooooze schoentjes voor de kunstenaresse, F op het strand![]()
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Fijn! En sterkte met je stuitje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:40 schreef Dyre het volgende:
Nou, ik ben weer een beetje gerustgesteld, gisteren een spartelend babietje gezien op de echo
Wel last van mijn stuitje zeg nu, fietsen was wel pijnlijk
Aggos arm pluisje! En jij ook beterschap. Ik ben net weer aan het opknappen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:45 schreef Razztwizzle het volgende:
A was gisteravond zo moe dat ze al sliep toen ik haar kamertje uitliep. Normaal zwaait ze, nu hoorde ik al gesnurk. Dat was om 20:00, en ze ligt nu nog te slapen
. Hopelijk helpt al die slaap tegen haar megaverkoudheid, want ze was echt heel erg sneu gisteren. Ik denk dat op alle duploblokjes inmiddels snot zit, en ze kreeg een mega hoestbui midden in een hap bietenstamppot dus ik heb net nog alle roze spetters van de kinderstoel af staan poetsen. Arm pluisje. En ik krijg nu keelpijn, dus ik zie wel aankomen waar dit heen gaat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |