abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159017944
Oooh Razz, wat zijn jullie mooi met z'n drietjes/viertjes O+

Kwak :*
Ik ben net keihard uitgegleden -O- Echt net zoals in die lachfilms met mijn beide benen omhoog en hard op mijn stuitje terecht gekomen. L liep voor me en die heb ik gewoon omver geschopt :@ , gelukkig viel ze op mijn benen.
Nou weet ik wel dat de baby een lekker zacht coconnetje heeft, maar toch wel blij dat ik toevallig vanavond even een echo heb :@
pi_159018414
Ah Dyre, een authentieke zwiep-boink manoeuvre zoals wij dat thuis noemen. :*

Als je t niet vertrouwt gewoon even de vk bellen he?

L geen booboos?
Kwak
pi_159018648
L viel lekker zacht :D
Trok wel een 'mama, wat DOE je??'-gezicht, maar sinds ze 'boem!' geleerd heeft is alles wat valt leuk _O-

Ik wacht even de echo vanavond af en als die me niet gerust stelt dan ga ik de vk bellen. Ik heb wel het idee dat ik de baby nog voel, dus het zal wel meer de schrik zijn, maar mijn stuitje voelt wel echt beurs zeg, hier ga ik morgen nog last van krijgen denk ik.
pi_159018789
Ai Dyre, dat is schrikken :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159019212
O Razz wat een super mooie foto's!

Pfff Dyre schrikken .. ik hoop dat alles goed is met jullie :*

Devil gevalletje oeps .. Kan de beste overkomen, toch? ;)

Zelf een brakke nacht achter de rug door continue aanval diarree :{ .. Dus vanavond op tijd mijn mandje opzoeken en hopen dat vannacht rustiger is (al vrees ik het ergste.. vandaag overdag was ook niet bepaald prettig .. Maar ja, om op school zo te gaan zitten beerputten is ook wat he :') )

Kwak hopelijk ook snel jullie rust en zekerheid in de tent :* .. Hoop dat het niks voorstelt. Maar better safe than sorry!

En dank voor de felicitaties! :s)

Ik heb momenteel even last van studieontwijkend gedrag :') ... En over 3 weken stopt mijn werk .. Ik wist dat dat moment eraan zat te komen maar voel me wel een beetje buhh -O- .. Zo'n fijne plek hier met toffe collega's. Ga het echt missen. Maar wie weet na 1 juli als ik mijn diploma heb (ALS ik mijn diploma haal .... kmoet nog effe flink aan de bak -O- )
pi_159020368
Succes Twinkle
En beterschap!

Oh razz O+ supermooi!

Dyre :o auwtsj

Kwak
Ook al zo'n rotnacht :*

JM dat klinkt wel lekker, slaaps tot 10u :o

Hier was het weer reuze gezellig vannacht }:| E wakker om 2uur tot 5. Huilenhuilenhuilen. Heb nu wel het idee dat het deels aandacht is. Het is echt een roepend huiltje. Om S wakker te maken heeft ze een ander geluidje.
Vanmorgen was de GO hier omdat ik moest werken..en hebben ze natuurlijk super geslapen (wel max 1,5u en dan maakt ze E en S wakker..anders zit ik er in de middag weer mee)

En ja hoor -O- E weer huilen in bed.
Heb de bedjes tegen elkaar aan gezet
E hing over het bedje naar S en S stond op om haar te troosten O+
Leuk zo meekijken op de Cam.. Uiteindelijk sliepen ze na 30min miepen.

Geen idee wat ik anders kan doen. Erbij zitten/fles/speen/watdanook is niet goed.
Dan maar even laten zeuren -O- Na een week nauwelijks slapen ben ik er wel klaar mee.
pi_159021134
Ja als dat slaapgebrek op begint te breken snap ik wel dat je er een beetje klaar mee bent Zoe.
O en die interactie stiekem meeloeren op de cam O+

Hier sliepen ze met oudjaar ook samen op 1 kamer, want we waren bij vrienden. Zo grappig .. ik heb het maar evne laten gaan hoe ze tegen elkaar aan het kakelen waren en uiteindelijk zijn ze beide braaf in slaap gevallen O+ .. maar gewoon O+ O+ .. Brusjes >3
  maandag 11 januari 2016 @ 19:59:18 #233
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159022905
Ik sluit me aan bij de slechte nacht. Lucas neus zat helemaal dicht en volgens mij is er een hoektand onderweg. Zijn van half twee tot half vier bezig geweest en toen kon ik de slaap niet vatten :') (ronkend kind naast je helpt niet). Uiteindelijk de wekker een uurtje verzet. Kon ik iig mijn koppijn wegslapen. Ach ja, ik ben nog steeds dankbaar dat de nachten er over het algemeen een stuk op vooruit zijn gegaan maar voor Lucas was het wel sneu.

Razz wat een lieve foto's. En die mooie haartjes O+

En verder ben ik het kwijt. Die nieuwe baan vreet nogal wat energie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159022955
Oei kwak, Dat zijn geen leuke dingen. Hopenlijk is het gewoon een vetbultje oid.

Razz wat een mooie foto's van jullie gezinnetje O+
Ik zou dat ook graag eens doen maar (8> wil dat echt niet...

Zoë, kan mij voorstellen dat het zwaar is, zoveel onderbroken slaap.

Dyre,doe je voorzichtig :o

Ik wilde graag mijn clowntje laten zien. Ze deed een paar trucs :')
Zoals vaak als ze denkt gefilmt te worden.

S. 2014
J. 2016
pi_159023080
:o dyre, schrikken! :*

Razz en JM, wat een prachtige fotos O+. Wat een mooi gezin *; !

Boh, hoop slechte nachten -O- hopelijk wordt het snel wat rustiger voor iedereen.

En kwak :* kan me voorstellen dat je je zo voelt :{ fijn dat er iig snel iets bekeken kan worden, hopelijk is het allemaal niks!
pi_159023837
O chamty dat wilde ik nog vragen idd hoe de nachten nu gaan. Hij ligt nu in een peuterbedje toch? En wordt hij normaliter nog veel wakker en drinkt hij nog bij je 's nachts?

Gm O+
  maandag 11 januari 2016 @ 20:51:24 #237
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159024421
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Twinkle20 het volgende:
O chamty dat wilde ik nog vragen idd hoe de nachten nu gaan. Hij ligt nu in een peuterbedje toch? En wordt hij normaliter nog veel wakker en drinkt hij nog bij je 's nachts?

Gm O+
Hij komt nu zo'n 1 a 2 keer per nacht (dus tussen 9 en 5). Laatst heeft hij twee keer doorgeslapen! :o en toen werd hij weer verkouden dus en volgens mij tandjes dus de laatste nachten gaat het weer wat minder. Hij komt lastig weer in slaap,l en huilt veel; man is zo 1 a 2 uur bezig. Ik kan dan doorslapen maar hoor t toch wel. Afgelopen nacht toch maar in bed genomen en aan de borst want hij was zo sneu. Maar normaliter zit ik nu op 2 voedingen per dag (ochtend rond half zes en die probeer ik te skippen als ik moet werken) en rond vijf uur (als ik thuis kom). Wij zijn tevreden voor nu. Voelen ons een stuk fitter (hebben zelfs weer een seksleven :+).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159024857
Dat klinkt goed, Chanty, :+ . Toch bijzonder hoe je dan ineens in relatief korte tijd zo hebt kunnen afbouwen naar dit niveau. Het scheelt echt zo enorm als je een beetje goed kan slapen....

Hier gaan de nachten perfect. Maar vandaag was het weer knudde bij het onderdeel 'door mama naar bed worden gebracht'. Ben net anderhalf uur bezig geweest en toen toch maar weer naar beneden genomen. Ze wilde echt niet gaan slapen, ze zei letterlijk 'bij mama blijven'. Het klinkt heel lief, en ik snap het ook: de afgelopen drie dagen hebben we het heel gezellig gehad en veel samen ondernomen, dan zijn we weer zo symbiotisch. Vanmiddag viel ze ook weer ouderwets bij mij aan de borst in slaap. Dan is het moment van scheiding weer een stuk moeilijker. Nu komt haar vader net thuis en die is meteen met haar naar haar kamertje gegaan en bij hem is ze dus wel rustig. Volgens mij gaat ze nu zonder problemen slapen. :+ . En ik denk dat ik maar een wijntje inschenk.

Ik vind de dagen thuis met I echt heerlijk, maar een dag met maar een korte slaap aan de borst en dan ook nog zo'n avond terwijl ik eigenlijk nog wat had willen werken, dat trek ik wel slecht. Ben echt kapot, weet niet goed wat het is. Want op zich was ze verder heel makkelijk vandaag. Maar je bent toch de hele tijd eigenlijk alert of zo. :@ . :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 11 januari 2016 @ 21:29:41 #239
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159025692
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:43 schreef Razztwizzle het volgende:
En hier nog wat foto's die JM gisteren heeft gemaakt. Ik ben er zo blij mee O+ ! Heeft iemand hier tips voor een mooie collage of print voor aan de muur? Ik zag al IXXI, is dat de beste aanbieder?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw! Mooie foto's!
Tip: https://www.herinneringenoplinnen.nl/baklijsten
Dit hebben canvassen waar je een baklijst omheen kan laten maken.Ziet er echt heel mooi en tof uit (wij hebben ook een collage canvas in de woonkamer met baklijst :Y )

Amper tijd om bij te lezen..
Wel uber cute foto's voorbij zien komen.. Melba in de regen, Frans aan de stap buiten, I&L in luvvv, stappende Mauwtje, happy-heppy-S, boekje-L, toffe roooooze schoentjes voor de kunstenaresse, F op het strand O+ O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_159034810
Nou, ik ben weer een beetje gerustgesteld, gisteren een spartelend babietje gezien op de echo O+

Wel last van mijn stuitje zeg nu, fietsen was wel pijnlijk :')
pi_159035021
Fijn dat alles goed is Dyre!
Kwak
pi_159035076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:40 schreef Dyre het volgende:
Nou, ik ben weer een beetje gerustgesteld, gisteren een spartelend babietje gezien op de echo O+

Wel last van mijn stuitje zeg nu, fietsen was wel pijnlijk :')
Fijn! En sterkte met je stuitje.
S. 2014
J. 2016
pi_159035318
Wat fijn dyre!

Franny
Klinkt lief O+
Een hele dag met je kindje(s) bezig zijn is ook vermoeiend. Vind mijn werk vaak minder vermoeiend omdat ik niet 24/7 op hoef te letten en kan weglopen zonder gehuil :+ (en dan moet ik tijdens mijn dienst voor 6-12mensen zorgen haha)

*O* Gisteravond E en S tegelijk op bed gebracht. S werd boos op E omdat ze bleef huilen (klagen). S 'praat' echt tegen E. Dus E gaat liggen :D. Later besluit
E toch te gaan zitten: S boos en schopt met haar beentjes tegen de zijkant van het ledikantje :o (S slaapt normaal altijd binnen 2sec dus dit vond ze niet echt tof).
En E ging slapen :D

Gotta love twins O+

E was om 6uur wakker maar ik heb van 21:30 tot 6 geslapen :o

En nog een *O* 4kg kwijt. Dieet gaat goed!
pi_159035393
Yeah Dyre wat fijn! Niet van je stuitje natuurlijk....
Wat een mooie foto's heeft JM gemaakt van Razz!! En wat een mooi gezin O+ O+
Smaakte het wijntje Franny? Hier is het tegenwoordig standaard tijdrekken met naar bed brengen. 'Nog eeeeen keer kroelen?' dat soort teksten. En ook 'water? 1 slokje mama' Pfff begint nu al....

Oh en veeg me op, B zegt 'hou van jou mama M.o' en dan doet ie zijn armen uit elkaar zo van kroelen! Wat kan je toch enorm veel van zijn klein humpie houden.
pi_159035441
Oh en B zijn carnavalsoutfit is klaaaaaaar:
Spijkerbroek, geruit overhemd en we hebben een gereedschapsriem van Bosch voor kindjes besteld daar kan hij na carnaval ook nog mee spelen en we lenen een kinderhelm van Gamma van vrienden. Zo Bob de Bouwer is er klaar voor.

Nu nog outfits voor onszelf, wij hebben al 6 jaar hetzelfde aan...
pi_159035882
Dank voor de foto-tips ^O^ !
Dyre wat fijn dat met de baby alles goed is. Sterkte met de stuit :X :* !
Franny, als A een kort/geen middagslaapje heeft ben ik ook gesloopt aan het eind van de dag. Gewoon even een uurtje tijd voor jezelf op een dag is wel heel fijn.
Hoe is 't nu Kwak?
Zoë dat gaat snel zeg :o ! Goed bezig!
Wat klinkt hij toch lief exode O+ .
Succes met de vergadering vandaag DAD, hopelijk gaat 't goed!
Twinkle nog steeds aan de race? Of gaat 't weer? Werk is wel balen ja -O- hopelijk komt er weer iets fijns voor terug!
Clowntje Saar O+
pi_159035913
A was gisteravond zo moe dat ze al sliep toen ik haar kamertje uitliep. Normaal zwaait ze, nu hoorde ik al gesnurk :') . Dat was om 20:00, en ze ligt nu nog te slapen :o . Hopelijk helpt al die slaap tegen haar megaverkoudheid, want ze was echt heel erg sneu gisteren. Ik denk dat op alle duploblokjes inmiddels snot zit, en ze kreeg een mega hoestbui midden in een hap bietenstamppot dus ik heb net nog alle roze spetters van de kinderstoel af staan poetsen. Arm pluisje. En ik krijg nu keelpijn, dus ik zie wel aankomen waar dit heen gaat }:| .
pi_159036452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:45 schreef Razztwizzle het volgende:
A was gisteravond zo moe dat ze al sliep toen ik haar kamertje uitliep. Normaal zwaait ze, nu hoorde ik al gesnurk :') . Dat was om 20:00, en ze ligt nu nog te slapen :o . Hopelijk helpt al die slaap tegen haar megaverkoudheid, want ze was echt heel erg sneu gisteren. Ik denk dat op alle duploblokjes inmiddels snot zit, en ze kreeg een mega hoestbui midden in een hap bietenstamppot dus ik heb net nog alle roze spetters van de kinderstoel af staan poetsen. Arm pluisje. En ik krijg nu keelpijn, dus ik zie wel aankomen waar dit heen gaat }:| .
Aggos arm pluisje! En jij ook beterschap. Ik ben net weer aan het opknappen...
S. 2014
J. 2016
pi_159036565
Thanks! Ja het is echt een rotseizoen hè, met dat lente-winter-gekwakkel. En dan helpt bij ons de overgang van 29 graden naar 4 graden ook niet echt :') . Ze slaapt trouwens nog :o . Ik durf haar niet wakker te maken, maar ze ligt nu dus al 15,5 uur te slapen.. zou dat wel gezond zijn :@ ?
pi_159036690
Ha, Fokwet :') . Ik hoor net "papaaaaaa" op de babyfoon. (Ik besta niet hè).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')