Ik ben een man, ik heb sowieso mijn zwaktesquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:13 schreef sacha het volgende:
[..]
geloof is een zwak van de mensheid skat
Bedankt voor deze nuttige bijdrage aan t feedback topicquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik heb sowieso mijn zwaktes
Graag gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige bijdrage aan t feedback topic
Dat vind jij, schelden in FB haal ik weg.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
neen, als zelfs in fb geveegd moet worden is elke reactie zinloos
uhuh, in de SC niet vegen hoor, daar zijn sommige 40 plussers allergisch voorquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind jij, schelden in FB haal ik weg.
Lieve skeetje je post nooit wat behalve emo's en yt's hoe en wie moet je serieus nemen. Je baggert graag in als de teller op 299 staat. Oh hihi ik open de sc waar ik geen donder iets mee heb maar het is leuk en ik zat de hele avond al te asenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:01 schreef sjampoeh het volgende:
Nee dat mag alleen in de sc schijnbaarWilde t zelfde tikken
Oh hihi ten eerste, noem me geen skeetjequote:Op donderdag 2 juli 2020 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve skeetje je post nooit wat behalve emo's en yt's hoe en wie moet je serieus nemen. Je baggert graag in als de teller op 299 staat. Oh hihi ik open de sc waar ik geen donder iets mee heb maar het is leuk en ik zat de hele avond al te asen
Die overigens wel heel gezellig was.quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oh hihi ten eerste, noem me geen skeetje
Ten tweede, wat is jouw bijdrage in een sc.. Je komt alleen maar kutten. Wie neemt jou serieus dan met je tokkiegedrag
Ten derde mag iedereen zelf weten wat hij/zij post.
(oh nee toch niet, als het niet geveegd wordt, that is).
Al zijn het de hele dag alleen smiley's en yt's, wie ben jij om daarover te oordelen? Wat boeit jou, wat ik post?
Oja, het is AZEN.![]()
En weer die meet erbij halen. Zeiken over de rug van omanijn. Triest.
LOL !!!!quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ten tweede, wat is jouw bijdrage in een sc.. Je komt alleen maar kutten. Wie neemt jou serieus dan met je tokkiegedrag
Al zijn het de hele dag alleen smiley's en yt's, wie ben jij om daarover te oordelen? Wat boeit jou, wat ik post?
Oja, het is AZEN.![]()
Tja zo sneu ditquote:Op donderdag 2 juli 2020 17:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Die overigens wel heel gezellig was.
Ja heel jammer, want die had heel veel tijd en zorg in gestoken.quote:
En dit is stoken om het stoken. Jij stookt over de rug van iemand.quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oja, het is AZEN.![]()
Dan verduidelijk ik het wel even.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij is er na de meet een boel ellende ontstaan wat compleet belachelijk is. Nou ja daarvoor was al wat gezeik. Nogmaals het was een leuke avond zuipen en lachen. Dat het daarna een kliekje is genoemd is redelijk sneu. Ik zie geen kliekjes, of uhhh.......
Dat krijg je natuurlijk wel snel, al dan niet grappend, als een groepje steeds onderling praat over iets wat alleen zij hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dit is stoken om het stoken. Jij stookt over de rug van iemand.
Het enige wat gezegd is, is dat het een retegezellige meet was. Het kliekjesgezeik kwam van users die niet op die meet waren.
Mogen we het dan niet over die meet hebben zodat anderen niet op hun teentjes getrapt zijn?quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat krijg je natuurlijk wel snel, al dan niet grappend, als een groepje steeds onderling praat over iets wat alleen zij hebben meegemaakt.
Je leest wel vaker dingen die er niet staan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan verduidelijk ik het wel even.
Ik heb ook regelmatig gelezen dat mensen die niet bij de meet zijn geweest jaloers zijn etc. Daar doelde ik op in mijn post.
Dan hadden ze ook moeten komen, dan hadden ze nu geen reden om jaloers te zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan verduidelijk ik het wel even.
Ik heb ook regelmatig gelezen dat mensen die niet bij de meet zijn geweest jaloers zijn etc. Daar doelde ik op in mijn post.
Gelul is er is destijds een apart subforum aangemaakt en zelfs daar kwamen een aantal de boel verstieren. En daarna werd het erger. Zo fucking dom. En niet nodigquote:Op donderdag 2 juli 2020 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat krijg je natuurlijk wel snel, al dan niet grappend, als een groepje steeds onderling praat over iets wat alleen zij hebben meegemaakt.
Ik heb geen 1 onvertogen woord gezegd over die meet. Hou nu gauw op zeg!quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dit is stoken om het stoken. Jij stookt over de rug van iemand.
Het enige wat gezegd is, is dat het een retegezellige meet was. Het kliekjesgezeik kwam van users die niet op die meet waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |