Hoi, ik kom er voor deze kabel zo snel niet achter, maar onze BlitzWolf-kabels zijn wel gegarandeerd vervaardigd naar USB type C standaard.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:32 schreef iBenny het volgende:
Ik twijfel dus ook...
Bij Banggood heb je bijvoorbeeld wel deze voor ¤2,81 , maar of die dan ook veilig zijn te gebruiken is dan weer de vraag... (en het is geen USB C <> USB C)
Thanksquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik kom er voor deze kabel zo snel niet achter, maar onze BlitzWolf-kabels zijn wel gegarandeerd vervaardigd naar USB type C standaard.
Geen dankquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Thanks
Zag je reactie ook in het Blitzwolf-topic (CHI / [Banggood] Blitzwolf en de USB-C standaard?). Voorlopig gaat daar de voorkeur dan naar uit. Weet je toevallig ook of er USB C-to-USB C-kabels komen? Die zie ik namelijk niet zo snel.
Kijk, das mooi. Houd ik het gewoon in de gatenquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Geen dankWat betreft de C-to-C-kabels: daar wordt op dit moment aan gewerkt en die zijn naar verwachting in maart beschikbaar.
Tof; ik heb zojuist nog even een USB A -> C besteldquote:Op maandag 30 mei 2016 20:51 schreef iBenny het volgende:
Bij Banggood zijn er nu ook C-to-C kabels...
Besteld. Nu wachten tot ze binnen zijn.
(En wachten op de Type C-wall chargers)
Yup. Maar daar red ik het niet mee. In bed zit je al snel met een geknakte kabel en ik vind het ook wel fijn om een reserve mee te hebben/op het werk te hebben liggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:12 schreef vaduz het volgende:
Zit zo een kabel niet gewoon standaard bij de apparaten die er gebruik van maken?
Maar na een tijdje heb je toch wel meerdere apparaten die er gebruik van maken en dan lost het probleem zich toch van zelf op?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Maar daar red ik het niet mee. In bed zit je al snel met een geknakte kabel en ik vind het ook wel fijn om een reserve mee te hebben/op het werk te hebben liggen.
Tot nu toe eigenlijk niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar na een tijdje heb je toch wel meerdere apparaten die er gebruik van maken en dan lost het probleem zich toch van zelf op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |