abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158847539
Nieuwe smartphones, laptops en andere elektronica krijgen tegenwoordig steeds vaker een USB C-ingang. Voordelen zijn vooral de snelheid van het overdragen van data en de gemakkelijkheid van het inpluggen van kabels. Op dit moment zijn er echter ook redelijk wat nadelen... De verkrijgbaarheid en de prijs van de kabels.

Nu ben ik een beetje wezen rondneuzen in de webshops of er kabels zijn te verkrijgen die ten eerste niet zo duur zijn (kabeltje bij Coolblue zijn bv. vanaf 19,95) en ten tweede veilig zijn te gebruiken.

Mijn vraag is dus nu eigenlijk... Wie heeft hier ervaring mee? En zijn er in een van de China Shops goede en betaalbare USB C-kabels te verkrijgen?
pi_158848197
Ben ook wel benieuwd! Ik durf het zelf voorlopig nog even niet aan...
pi_158860494
Ik twijfel dus ook...

Bij Banggood heb je bijvoorbeeld wel deze voor ¤2,81 , maar of die dan ook veilig zijn te gebruiken is dan weer de vraag... (en het is geen USB C <> USB C)
  CHI shopkeeper donderdag 7 januari 2016 @ 03:07:11 #4
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158892167
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:32 schreef iBenny het volgende:
Ik twijfel dus ook...

Bij Banggood heb je bijvoorbeeld wel deze voor ¤2,81 , maar of die dan ook veilig zijn te gebruiken is dan weer de vraag... (en het is geen USB C <> USB C)
Hoi, ik kom er voor deze kabel zo snel niet achter, maar onze BlitzWolf-kabels zijn wel gegarandeerd vervaardigd naar USB type C standaard.
pi_158893404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:07 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik kom er voor deze kabel zo snel niet achter, maar onze BlitzWolf-kabels zijn wel gegarandeerd vervaardigd naar USB type C standaard.
Thanks ^O^

Zag je reactie ook in het Blitzwolf-topic (CHI / [Banggood] Blitzwolf en de USB-C standaard?). Voorlopig gaat daar de voorkeur dan naar uit. Weet je toevallig ook of er USB C-to-USB C-kabels komen? Die zie ik namelijk niet zo snel.
pi_158894074
Voor degene die nog aparaten (of kabels) willen om hun smartphones / tablets / ander usb-spul mee op te laden.
Zowel voor in de auto als thuis (Anker / Blitzwolf style).
Er is een grote sale bij Orico op AliExpress!

CHI shopkeeper donderdag 7 januari 2016 @ 10:13:25 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158894133
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef iBenny het volgende:

[..]

Thanks ^O^

Zag je reactie ook in het Blitzwolf-topic (CHI / [Banggood] Blitzwolf en de USB-C standaard?). Voorlopig gaat daar de voorkeur dan naar uit. Weet je toevallig ook of er USB C-to-USB C-kabels komen? Die zie ik namelijk niet zo snel.
Geen dank ;) Wat betreft de C-to-C-kabels: daar wordt op dit moment aan gewerkt en die zijn naar verwachting in maart beschikbaar. :)
pi_158894380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Geen dank ;) Wat betreft de C-to-C-kabels: daar wordt op dit moment aan gewerkt en die zijn naar verwachting in maart beschikbaar. :)
Kijk, das mooi. Houd ik het gewoon in de gaten *O*
pi_162628975
Bij Banggood zijn er nu ook C-to-C kabels...

Besteld. Nu wachten tot ze binnen zijn.

(En wachten op de Type C-wall chargers)
  maandag 30 mei 2016 @ 21:09:54 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_162629553
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:51 schreef iBenny het volgende:
Bij Banggood zijn er nu ook C-to-C kabels...

Besteld. Nu wachten tot ze binnen zijn.

(En wachten op de Type C-wall chargers)
Tof; ik heb zojuist nog even een USB A -> C besteld :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_162629629
Zit zo een kabel niet gewoon standaard bij de apparaten die er gebruik van maken?
pi_162629778
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:12 schreef vaduz het volgende:
Zit zo een kabel niet gewoon standaard bij de apparaten die er gebruik van maken?
Yup. Maar daar red ik het niet mee. In bed zit je al snel met een geknakte kabel en ik vind het ook wel fijn om een reserve mee te hebben/op het werk te hebben liggen.
pi_162629817
quote:
2s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:16 schreef iBenny het volgende:

[..]

Yup. Maar daar red ik het niet mee. In bed zit je al snel met een geknakte kabel en ik vind het ook wel fijn om een reserve mee te hebben/op het werk te hebben liggen.
Maar na een tijdje heb je toch wel meerdere apparaten die er gebruik van maken en dan lost het probleem zich toch van zelf op?
pi_162629848
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:17 schreef vaduz het volgende:

[..]

Maar na een tijdje heb je toch wel meerdere apparaten die er gebruik van maken en dan lost het probleem zich toch van zelf op?
Tot nu toe eigenlijk niet.
pi_162629888
Mijn mobiel heeft dat soort USB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')