Ik moet zeggen dat ik er persoonlijk nog nooit op heb gelet.
quote:Dat is heel leuk voor je!
Op donderdag 21 november 2002 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, ik ben chronisch geil
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 21-11-2002 21:39]
kunnen we 't nu weer gewoon serieus houden?
quote:Het was wel degelijk een serieus antwoord.
Op donderdag 21 november 2002 21:22 schreef jacqline666 het volgende:[..]
Dat is heel leuk voor je!
Maar een erg serieuze reactie is het niet! En ik was dus wel serieus met mijn vraag!
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 21-11-2002 21:39]
quote:En als ik op de koffie ben
Op donderdag 21 november 2002 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
Merk geen verschil
quote:Cyclus loopt hier wel gelijk met de maan, eisprong is ongeveer 2 weken na volle maan. Ik heb zelf het idee dat je wel geiler bent met volle maan, maar dat niet de seks beter is dan. Dus met volle maan niet seksen en gewoon geil blijven, dan kan je goed opladen.
Op donderdag 21 november 2002 21:22 schreef E.T. het volgende:
Let eens op of je rond de volle maan in dezelfde periode van je cyclus zit.
De 'normale' vrouwelijke cyclus loopt ongeveer gelijk met een maancyclus (28 dagen).
Tijdens je eigen cyclus is het zo dat je rond de eisprong geiler bent dan de overige dagen. Wellicht dat dit samenvalt?Ik moet zeggen dat ik er persoonlijk nog nooit op heb gelet.
quote:OE
Op donderdag 21 november 2002 21:41 schreef D3nn15 het volgende:[..]
En als ik op de koffie ben
Sorry, maar de oermens leeft nog steeds binnen in ons.
Voor vrouwen geldt overigens ongeveer hetzelfde, maar die zitten natuurlijk met hun cyclus. Misschien dat de oervrouw zelfs een dusdanige cyclus had dat ze bij volle maan vruchtbaar was. Dat zou veel verklaren, ook de lengte van de cyclus.
quote:Hoe kom je erop
Op donderdag 21 november 2002 21:19 schreef jacqline666 het volgende:
Ik weet niet of anderen er ook last van hebben, maar het is (bijna?) volle maan en ik hou het niet meer!
Heb ik wel vaker last van, maar met die volle maan is het wel erger, lijkt tenminste zo!
Is hier iets over bekend? Of misschien zelfs wel wetenschappelijk bewezen? Zijn er anderen die hier ook "last" van hebben?
quote:Heel simpel toch? Er zijn zoveel dingen in de natuur afhankelijk van de stand van de maan etc... dus waarom zou dit niet kunnen...?
Op vrijdag 22 november 2002 09:14 schreef GhostaQ het volgende:[..]
Hoe kom je erop
Kan niet zeggen dat ikzelf verschil merk...
quote:Ja dat kan wel kloppen, als de maan hoog aan de hemel staat heb ik altijd de neiging om tegen de maan te gaan janken, ik weet niet precies wat dat is
Op vrijdag 22 november 2002 09:18 schreef uniekje het volgende:[..]
Heel simpel toch? Er zijn zoveel dingen in de natuur afhankelijk van de stand van de maan etc... dus waarom zou dit niet kunnen...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |