SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze haar scheeuwmuil houd en geen kinderlijke stemmentjes meer doet. Ok dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef formule het volgende:
[..]
Gina moet blijven,die irriteert Rob![]()
Kost me mijn oren.![]()
![]()
Uurfilmpjes staan online:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
Je moet er iets voor over hebben om Rob over de rooie te krijgen,ik blijf hopenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als ze haar scheeuwmuil houd en geen kinderlijke stemmentjes meer doet. Ok dan heb je een punt.![]()
Kost me mijn oren.![]()
Ik ben aan het winkelen bij AH,daarom deze late reactie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:09 schreef formule het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben om Rob over de rooie te krijgen,ik blijf hopen![]()
Ik ben aan het winkelen bij AH,daarom deze late reactie![]()
![]()
Bas isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het experiment lijkt wel geslaagd tot nu toe .......![]()
![]()
Agenda voor morgen, 5 januari 2016:
1100 uur - Centraal.
En de eerste drum les voor Cees, iemand een tijdstip hiervoor ?.![]()
2e les..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Agenda voor morgen, 5 januari 2016:
1100 uur - Centraal.
En de eerste drum les voor Cees, iemand een tijdstip hiervoor ?![]()
Hoi,neequote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:02 schreef ES... het volgende:
Koeien worden niet meer vóór 7:00 uur gedaan?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:16 schreef formule het volgende:
Ze noemen het een bench, maar het is gewoon een kooi![]()
![]()
verschrikkelijk die dingen, neem dan geen hond...............quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:16 schreef formule het volgende:
Ze noemen het een bench, maar het is gewoon een kooiMake trouble not war![]()
[quote]Op dinsdag 5 januari 2016 07:23 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen cos![]()
![]()
[ afbeelding ]
[/quote
Hoi,ik zie geen blij hondje![]()
Beetje sneu hondje in de kooi !quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:26 schreef formule het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 januari 2016 07:23 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen cos![]()
![]()
[ afbeelding ]
[/quote
Hoi,ik zie geen blij hondjeJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Allemaal gewoon te lui om de zorg op zich te nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef Bramenstruik het volgende:
een hond hoort niet in een kooi tis gewoon onmacht en onkunde
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
zo grappig, Bella mijn hond, als ik uit bed ben, weet ze niet hoe snel ze mn plek in moet nemen, dus ligt ze daar nu, en nee ze is niet vies, ik verzorg haar namelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:31 schreef formule het volgende:
Ivan is wakker,en totaal geen aandacht voor zijn hondMake trouble not war![]()
Dit meen je toch niet serieus??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef Bramenstruik het volgende:
een hond hoort niet in een kooi tis gewoon onmacht en onkunde
Goedemorgen![]()
ja meen ik serieus, hoezo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:34 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus??
GoedemorgenMake trouble not war![]()
Gm. Onze hond heeft ook een bench. vanaf geboorte dus en niets mis mee. deurtje staat altijd open.
Onze hond gaat er zelf in liggen om te slapen vind het heerlijk. Als hij eruit wil kan dat en doet hij ook. met oud en nieuw ging hij er zelf in omdat hij dat zijn veilge haven vind.
Veel mensen hebben een bench dus datFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
bij goed gebruik is een bench een veilige plek en heel handig om een hond 's nachts zindelijk te maken, aangenamer voor de hond dan een doos waarin hij niets ziet
je gebruikt de bench dan ook niet om hem straf te geven
ook de hond even negeren als je de ruimte in komt is prima om te voorkomen dat hij druk gaat doen of blaffen om er meteen uit te mogen![]()
dat kan, je kan honden veel aanleren, totdat ze zelf denken dat het ok is, maar uuhhhh zou je er ook zelf in gaan zitten?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gm. Onze hond heeft ook een bench. vanaf geboorte dus en niets mis mee. deurtje staat altijd open.
Onze hond gaat er zelf in liggen om te slapen vind het heerlijk. Als hij eruit wil kan dat en doet hij ook. met oud en nieuw ging hij er zelf in omdat hij dat zijn veilge haven vind.
Veel mensen hebben een bench dus datMake trouble not war![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goede morgenquote:![]()
Tja is geen zeehond he
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Een hond in een bench is niet zielig, dat moet zijn eigen veilige plekje worden waar hij ook zelf in kan lopen als hij geen zin heeft in mensen. Een bench is totaal niet zielig. Je kan niet de hele tent onder laten plassen en hier loopt de hond echt geen trauma's van op![]()
ik slaap in een bed. een hond heeft eigen ruimte en bed nodig... slaap een hond in een bed?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan, je kan honden veel aanleren, totdat ze zelf denken dat het ok is, maar uuhhhh zou je er ook zelf in gaan zitten?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mjah, het blijft een kooi. En als je dat deurtje dicht doet kan ie er niet uit. Als je het deurtje nooit dicht doet kan je ook een mand neerzetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Veel mensen hebben een bench dus dat![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:39 schreef doodmoe het volgende:
Een hond in een bench is niet zielig, dat moet zijn eigen veilige plekje worden waar hij ook zelf in kan lopen als hij geen zin heeft in mensen. Een bench is totaal niet zielig. Je kan niet de hele tent onder laten plassen en hier loopt de hond echt geen trauma's van op
en al helemaal niet als straf inderdaad! de rest kan ik nog wel inkomenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:38 schreef Ranah het volgende:
bij goed gebruik is een bench een veilige plek en heel handig om een hond 's nachts zindelijk te maken, aangenamer voor de hond dan een doos waarin hij niets ziet
je gebruikt de bench dan ook niet om hem straf te geven
ook de hond even negeren als je de ruimte in komt is prima om te voorkomen dat hij druk gaat doen of blaffen om er meteen uit te mogenMake trouble not war![]()
Ja precies! Onze honden hebben ook een bench. 's Nachts gaat die van de pup dicht en overdag staat ie gewoon open.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Veel mensen hebben een bench dus dat![]()
de mand staat in de bench om lekker comfortabel te liggen. we hebben ook een extra mand buiten de bench staan maar onze hond slaap liever in de bench heeft hier eigen keuzequote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:40 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, het blijft een kooi. En als je dat deurtje dicht doet kan ie er niet uit. Als je het deurtje nooit dicht doet kan je ook een mand neerzetten.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
de mijne 10 minuutjes als ik ga slapen, dan vind ze me denk ik te draaierig en vertrekt en ligt naast mn bedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik slaap in een bed. een hond heeft eigen ruimte en bed nodig... slaap een hond in een bed?Make trouble not war![]()
jij vind een kooi "ruimte"?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik slaap in een bed. een hond heeft eigen ruimte en bed nodig... slaap een hond in een bed?Make trouble not war![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de mijne 10 minuutjes als ik ga slapen, dan vind ze me denk ik te draaierig en vertrekt en ligt naast mn bednou ik hoef geen beest in mijn bed vind dat onfris. en ik vind dat dieren eigen ruimte hebben om te slapen
nee vind de bench een eigen slaap plek en veilige plek voor hem en nogmaals mijn hond kan eruit waneer die wilquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jah precies, als hij eigen keuze heeft dan wordt ie dus niet opgesloten. Als je een hond nooit opsluit heb je ook geen kooitje nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de mand staat in de bench om lekker comfortabel te liggen. we hebben ook een extra mand buiten de bench staan maar onze hond slaap liever in de bench heeft hier eigen keuze![]()
misschien vind die hond jou wel onfris, kan ook ..................quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]nou ik hoef geen beest in mijn bed vind dat onfris. en ik vind dat dieren eigen ruimte hebben om te slapen
Make trouble not war![]()
deurtje gaat nooit op slot hier.. en kiest er zelf voor erin te slapenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah precies, als hij eigen keuze heeft dan wordt ie dus niet opgesloten. Als je een hond nooit opsluit heb je ook geen kooitje nodig.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
misschien vind die hond jou wel onfris, kan ook ..................![]()
![]()
Dat zeg ik. Dat is daar in Utopia al heel anders. Beestje is de hele nacht opgesloten. Ik zou er niet van houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
deurtje gaat nooit op slot hier.. en kiest er zelf voor erin te slapen![]()
ik had ook weerstand wat betreft een bench, heb hem nooit eerder gehad met kleinere honden maar er komt weleens iemand die bang is voor een herder en dan gaat hij er in voor een half uurtje
geen probleem voor hem, dat zijn de enige keren dat het deurtje dicht gaat
voor de rest kiest hij het zelf als slaapplaats als hij wil
ivan doet trouwens heerlijk rustig met hem![]()
een hond hoort niet in mijn bed simpel zat ik vind dat onfrisquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat is er onfris aan jouw hond dan????Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mjah, er zijn ook mensen die graag vastgebonden worden of graag in een kelder worden opgesloten. Moeten ze zelf weten, maar ik hou er niet van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:45 schreef Ranah het volgende:
ik had ook weerstand wat betreft een bench, heb hem nooit eerder gehad met kleinere honden maar er komt weleens iemand die bang is voor een herder en dan gaat hij er in voor een half uurtje
geen probleem voor hem, dat zijn de enige keren dat het deurtje dicht gaat
voor de rest kiest hij het zelf als slaapplaats als hij wil
ivan doet trouwens heerlijk rustig met hem![]()
ik verzorg mijn hond soms beter dan me zelf, zij frisser dan ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een hond hoort niet in mijn bed simpel zat ik vind dat onfrisMake trouble not war![]()
Die van ons zit ook de hele nacht opgesloten, en het is een hartstikke vrolijk hondje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dat is daar in Utopia al heel anders. Beestje is de hele nacht opgesloten. Ik zou er niet van houden.![]()
een bench is geen dieren mishandeling ....Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
er zijn ook mensen die echt niet naar binnen durven, hoe lief de hond ook is, ze zien alleen maar "grote herder"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:47 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, er zijn ook mensen die graag vastgebonden worden of graag in een kelder worden opgesloten. Moeten ze zelf weten, maar ik hou er niet van.![]()
Precies, geen beesten in bed, vind het ook onsmakelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een hond hoort niet in mijn bed simpel zat ik vind dat onfris![]()
Dat zegt ook niemand.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
een bench is geen dieren mishandeling ....![]()
honden zijn makkelijk te conditionerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:48 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Die van ons zit ook de hele nacht opgesloten, en het is een hartstikke vrolijk hondje.Make trouble not war![]()
dat zeg ik ook niet.................. maar ik hou niet van kooien (oops sorry benches, dat klinkt beter)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
een bench is geen dieren mishandeling ....Make trouble not war![]()
fijne dag ben werken
Was de loods echt op slot gegaan vannacht?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:51 schreef Ranah het volgende:
liggen de buitelingen niet allemaal meer in de welness?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:51 schreef doodmoe het volgende:
Nu graag over de streams? Want nu weten we het wel
Ivan laat Arthur uit. Ze zijn nu bij de wellness. Ik hou er niet van, een hond aan de riem.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:51 schreef doodmoe het volgende:
Nu graag over de streams? Want nu weten we het wel![]()
Heel even.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Was de loods echt op slot gegaan vannacht?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ivan laat Arthur uit. Ze zijn nu bij de wellness. Ik hou er niet van, een hond aan de riem.
Make trouble not war![]()
wim was bezig , ik heb niet gelezen hoe dat verder is gegaan behalve de ruzie bjorn mark rowquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Was de loods echt op slot gegaan vannacht?
filmpjes nog niet bekeken![]()
en ik niet van boetes van 90,-quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ivan laat Arthur uit. Ze zijn nu bij de wellness. Ik hou er niet van, een hond aan de riem.![]()
![]()
Ow is er weer ruzie geweest ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
wim was bezig , ik heb niet gelezen hoe dat verder is gegaan behalve de ruzie bjorn mark row
filmpjes nog niet bekeken
Ruzie??? Vertel ;-)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
wim was bezig , ik heb niet gelezen hoe dat verder is gegaan behalve de ruzie bjorn mark row
filmpjes nog niet bekeken
Ik weet alleen dat dat groepje in de wellness wilde gaan slapen en dat de anderen de loods op slot wilde doen. Zijn er nog gekke dingen geeburd dan?
Iemand in het kort misschien even voor mij...?![]()
ja, DGK heeft al wel filmpjes gemaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow is er weer ruzie geweest ?
[ afbeelding ]![]()
met dank aan tegengas![]()
Dat is het inderdaad!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar wat is het een modelhondje he?
![]()
Ik werk ondertussen, kan niet kijken nu :-(quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:56 schreef Ranah het volgende:
met dank aan tegengas![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:56 schreef Ranah het volgende:
met dank aan tegengas
ja zonder Waaif Gausquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:58 schreef Ranah het volgende:
goed voor ivan en arthur, eindelijk tijd 1 op 1Make trouble not war![]()
Werd wel een keer tijd , ze hangt overal tussen met haar grote mond.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:58 schreef Ranah het volgende:
goed voor ivan en arthur, eindelijk tijd 1 op 1![]()
ze laat hem nu ff uit, herstel ze moet naar buiten voor een peukquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:13 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Werd wel een keer tijd , ze hangt overal tussen met haar grote mond.Make trouble not war![]()
Dat kan ze mooi in één doen. Die hond komt zo wel 30 keer per dag buitenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze laat hem nu ff uit, herstel ze moet naar buiten voor een peuk![]()
![]()
En Arthur moet daar om mee ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze laat hem nu ff uit, herstel ze moet naar buiten voor een peuk
Ik vind de naam niet leuk eerlijk gezegd .![]()
dat dan weer wel hahahahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:15 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat kan ze mooi in één doen. Die hond komt zo wel 30 keer per dag buitenMake trouble not war![]()
Ik ook niet, maar Nicole heeft hem verzonnen dus we hadden ook niets leuks van haar kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:15 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
En Arthur moet daar om mee ?
Ik vind de naam niet leuk eerlijk gezegd .
King of Storm was leuker geweest.![]()
Ze had Ivan de pup een naam moeten laten bedenken het is zijn hond. Dat irriteert mij dat ze alles wilt invullen voor Ivan en anderen .quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Nicole heeft hem verzonnen dus we hadden ook niets leuks van haar kunnen verwachten.
King of Storm was leuker geweest.![]()
ik vind de naam niet passen, maar ik had ooit een ruwharige tekkel die zo heette, dat vond ik wel passenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Nicole heeft hem verzonnen dus we hadden ook niets leuks van haar kunnen verwachten.
King of Storm was leuker geweest.Make trouble not war![]()
ook dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:18 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ze had Ivan de pup een naam moeten laten bedenken het is zijn hond. Dat irriteert mij dat ze alles wilt invullen voor Ivan en anderen .Make trouble not war![]()
Was dat ´n hint van Ivan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:23 schreef Disana het volgende:
Bij het voer liggen ook wortels. Ivan vertelt dat de dieren die ook lekker vinden.
Goedemorgen.
Goeiemorgen Cos![]()
![]()
Victoria heeft wel een makkelijk kapsel , in elkaar fruttelen en het is klaar
Ik blijf die twee kleuren haar vreemd vinden , geel en wit .![]()
Vreemd? Ik vind het geen gezicht dat gele haarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:26 schreef DeNiAs het volgende:
Victoria heeft wel een makkelijk kapsel , in elkaar fruttelen en het is klaar
Ik blijf die twee kleuren haar vreemd vinden , geel en wit .![]()
![]()
Mislukte blondering!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vreemd? Ik vind het geen gezicht dat gele haarTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:43 schreef Ranah het volgende:
nicole kroelde met arthur, gooide een speeltje en bladert nu in een boek van GausDat hoeft zij toch niet te doen.
Snap niet dat ze alles uit een boek haalt , met haar vele ervaring.![]()
Misschien heeft ze dat advies wel gekregen om hem op te voeden zoals Gaus dit predikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef DeNiAs het volgende:
[..]Dat hoeft zij toch niet te doen.
Snap niet dat ze alles uit een boek haalt , met haar vele ervaring.![]()
Ik ben al helemaal geen Martin Gaus fan .quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:48 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat advies wel gekregen om hem op te voeden zoals Gaus dit predikt.
Maar goed dat is iedereen zijn eigen mening.![]()
![]()
ik bedoel Do, zo van de zijkantquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:52 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Zij is veel te veel met de hond bezig , ipv Ivan .![]()
![]()
Ik ook niet hoor....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:52 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal geen Martin Gaus fan .
Maar goed dat is iedereen zijn eigen mening.![]()
![]()
ik heb verschillende cursussen bij hem gevolgd, er zijn betere hondenscholen en ik ken er verscheidenequote:
ivan en nicole bespreken de plaats van de bench![]()
Voor een hond is een bench een veilig plekje, vergelijkbaar met een mand. Het is de plek van de hond alleen, niemand anders mag daarin, dat maakt het juist zo veilig voor de hond.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan, je kan honden veel aanleren, totdat ze zelf denken dat het ok is, maar uuhhhh zou je er ook zelf in gaan zitten?
Er is helemaal niets mis met een bench, mits goed gebruikt. Dekentje erin. Een hond die opgegroeid is met een bench, gaat daar zelf inliggen op het moment dat hij daar behoefte aan heeft, of brengt er zijn bot, floss ofzo zelf naartoe.
Een hond is een hond, geen mens, een hond hoort dus niet aan tafel, op de bank, in bed.
Is mijn mening![]()
![]()
ivan stoort zich zo te zien aan nicole die arthur maar blijft roepen, ivan wil een benchplek waar de hond meer rust krijgt![]()
Heel goed van Ivanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:56 schreef Ranah het volgende:
ivan stoort zich zo te zien aan nicole die arthur maar blijft roepen, ivan wil een benchplek waar de hond meer rust krijgt![]()
![]()
Waaif wilde weer naar bed gaan en zette de hond in de bench maar dat pikte hij niet. Dan maar op de bank hangen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Samen met Ivan.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:59 schreef beequeen het volgende:
Waaif wilde weer naar bed gaan en zette de hond in de bench maar dat pikte hij niet. Dan maar op de bank hangen.![]()
![]()
Ivan was toen nog in de stal. En ja, het is een gezellig setje.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Vind je dat nu echt ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ivan was toen nog in de stal. En ja, het is een gezellig setje.
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen. Beide te dominant .![]()
Let op mijn smiley.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:03 schreef DeNiAs het volgende:
Vind je dat nu echt ?![]()
Ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen. Beide te dominant .
Er komt een auto aan. Oh, de drumlesmeneer voor Cees.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik vind het groepje in de wellness eigenlijk wel leuk zo samen.
Ben benieuwd naar het centraal en of Mark nog boos is .![]()
Ah die had ik gemist onder de fotoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let op mijn smiley.
Er komt een auto aan. Oh, de drumlesmeneer voor Cees.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor een hond is een bench een veilig plekje, vergelijkbaar met een mand. Het is de plek van de hond alleen, niemand anders mag daarin, dat maakt het juist zo veilig voor de hond.
Er is helemaal niets mis met een bench, mits goed gebruikt. Dekentje erin. Een hond die opgegroeid is met een bench, gaat daar zelf inliggen op het moment dat hij daar behoefte aan heeft, of brengt er zijn bot, floss ofzo zelf naartoe.
Een hond is een hond, geen mens, een hond hoort dus niet aan tafel, op de bank, in bed.
Is mijn mening
Jakkes, ik vond hem een domme uitstraling hebben.quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Die acteert echt 24/7, en nog slecht ook.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Volgens Row is het heel geluiderig in de loods.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gabs slaapt vanavond weer in de loods. Want ze wil andere mensen ook een kans geven om daar te slapen. Rowena zegt dat Bjorn en Vic dan mogen komen slapen. Ik vind haar erg dominant worden.![]()
Ik vind Rowena nog steeds leuk. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:22 schreef AnneLo het volgende:
Gabs slaapt vanavond weer in de loods. Want ze wil andere mensen ook een kans geven om daar te slapen. Rowena zegt dat Bjorn en Vic dan mogen komen slapen. Ik vind haar erg dominant worden.
Die Ramona daarintegen... ze hebben wederom de verkeerde keuze gemaakt door Angela weg te sturen en deze luie dame te houden.![]()
Sjee even beetje doorgelezen van vannacht, wat een schoolkamp is het toch ook, maar klinkt we lalsof het vermakelijke streams waren.![]()
![]()
De redactie zal wel weer smullen van evt meer groepjesvorming.
Die aparte slaapkamers aan het begin leek mij ook echt geen spontaan idee van Ron (die zei dat het Pauls grote wens was die hij wilde vervullen, heb Paul daar echter nooit over gehoord)![]()
Is Cees zijn drumtijd aan het verlullen
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Vindt het een heel ontspannend tafereeltje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
alleen jammer dat hij weer bij Nicole op schoot ligt
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Deed hij de vorige keer ook. 59 minuten van het uur praten en 1 minuut drummen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:42 schreef Poezewoes het volgende:
Is Cees zijn drumtijd aan het verlullenWant geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Kost geen drol....maar of drummeneer hier nu op zit te wachten. Zie hm alleen maar knikken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Deed hij de vorige keer ook. 59 minuten van het uur praten en 1 minuut drummen.![]()
![]()
Gabs: Ben benieuwd of ze normaal doen
ik ben net zo koppig als zij, als zij doen alsof er niets aan de hand is, doe ik dat ook.
Row: Je voelt de spanningIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oorlog in de loods, ik denk er is wat gebeurd. maar dat viel tegen
Cees drum les, snel afgezegd L:D
De dames aan het sporten, ook al niet veel spannends aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Net als Lot met die zangcoach, tijd volslurpen en YT videos kijken. En coach vond het allemaal wel best, die kreeg toch wel betaald en/of bekendheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Deed hij de vorige keer ook. 59 minuten van het uur praten en 1 minuut drummen.![]()
![]()
Van wie dan, de meeste liggen toch nog op bed? En Nicole zat gisteravond heel relaxed met Gabs te praten over dat slapen in de wellnees.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:55 schreef mazaru het volgende:
Gabs: Ben benieuwd of ze normaal doen
ik ben net zo koppig als zij, als zij doen alsof er niets aan de hand is, doe ik dat ook.
Row: Je voelt de spanning![]()
Ja, hij straalt helemaal...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat Cees hier zo'n lol in heeft![]()
blijkbaar hangt er toch een sfeertje anders zouden ze dat niet zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Van wie dan, de meeste liggen toch nog op bed? En Nicole zat gisteravond heel relaxed met Gabs te praten over dat slapen in de wellnees.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mwoah, Rowena stookt graag het vuurtje op, gisteravond bleef ze er ook maar over doorgaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
blijkbaar hangt er toch een sfeertje anders zouden ze dat niet zeggen![]()
quote:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uurfilmpjes staan online:
* Video(link) verwijderd op last van TalpaIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Op welke staat de ruzie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik scroll snel ff door t uurfilmpje heen, hoor ik nicole zeggen dat ze van de week een tattooklant heeft en HAAR kacheltje morgen daar weg moet..
![]()
![]()
Ruzie?? Welke ruzie??quote:
GM
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Je kunt toch een klant daar niet in de kou laten zitten?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik scroll snel ff door t uurfilmpje heen, hoor ik nicole zeggen dat ze van de week een tattooklant heeft en HAAR kacheltje morgen daar weg moet..
![]()
HAAR kacheltje.. daar gaat t om.. neemt ze vast mee volgende weekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:16 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Je kunt toch een klant daar niet in de kou laten zitten?![]()
![]()
Ik zie een tt met titel oorlog in de loods,quote:![]()
Als ik hem doorlees schijnt Gabs boos geweest te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, denk het ook, ik denk zelfs de hele inboedel van de loods.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
HAAR kacheltje.. daar gaat t om.. neemt ze vast mee volgende week![]()
![]()
En Bjorn en Mark noemden elkaar verrader enzo, Wim ook sneaky bezig met zn bumbuddie Rat Mark, lijkt wel schoolkamp met dat geklier, mss ook wel wat jaloezie omdat Bas one of the girls is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie een tt met titel oorlog in de loods,![]()
Als ik hem doorlees schijnt Gabs boos geweest te zijn![]()
![]()
O dat ook nog, hoop dat er een filmpje van komtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:22 schreef Urb het volgende:
[..]
En Bjorn en Mark noemden elkaar verrader enzo, Wim ook sneaky bezig met zn bumbuddie Rat Mark, lijkt wel schoolkamp met dat geklier, mss ook wel wat jaloezie omdat Bas one of the girls is.
Vind het lief dat men uur filmpjes maakt maar die kijk ik eigenlijk nooit duren mij te lang
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is al een tijdje bezig met haar oogmake-up. Eerst mascara aanbrengen en dan wimper voor wimper op zijn plaats brengen.
― Mark Twain
gisteren las ik dat uiterlijk haar niks kon schelen..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:26 schreef beequeen het volgende:
Ze is al een tijdje bezig met haar oogmake-up. Eerst mascara aanbrengen en dan wimper voor wimper op zijn plaats brengen.
[ afbeelding ]![]()
ze maakt zich op voordat ze naar bed gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gisteren las ik dat uiterlijk haar niks kon schelen..Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Allemaal little white lies.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:27 schreef sjampoeh het volgende:
gisteren las ik dat uiterlijk haar niks kon schelen..“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat vond ik echt vreemd. Dikke laag poeder en blush.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:29 schreef mazaru het volgende:
ze maakt zich op voordat ze naar bed gaat
Nu zijn haar onderwimpers aan de beurt.
― Mark Twain
Hoop niet dat we de komende dagen weer allemaal opmaaksessies op de streams krijgen zoals bij Naomi.....![]()
Do ZK.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Leuk voor Cees. Dus voortaan iets minder lullen en direct drummen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:32 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem genieten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
foto s van hondje heb ik hier gepost
UTO / de utopia pupBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
waaif blijft maar commanderen en bemoeien. Die hond is niet van Ivan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, en die stralende kop van hem, geweldig!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:39 schreef lonneberga het volgende:
[..]
haha die Cees,wat leuk voor hem,hij kan zo in een jazzcombo,vind ik hem wel een type voor.![]()
dat moet nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:44 schreef DeNiAs het volgende:
Ivan zegt nu ook dat de pup Nicole nog als baasje ziet .Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
En die gaat over een week weg. lekker dom van ze dat ze dit toelaten. Hier zullen ze dan hard aan moeten werken deze week anders voelt het beestje zich volgende week erg verlaten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:44 schreef DeNiAs het volgende:
Ivan zegt nu ook dat de pup Nicole nog als baasje ziet .
Maar hoezo zou hij Nicole als baasje zien dan? Want zij zag hem op hetzelfde moment voor het eerst als Ivan.![]()
ze loopt dat beest ook steeds te roepen en te fluiten en te commanderen. Zodra iemand anders aan hem zit hangt ze er met haar plopogen gelijk bovenop. Als iemand iets aan Ivan over het hondje vraagt geeft zij antwoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:44 schreef DeNiAs het volgende:
Ivan zegt nu ook dat de pup Nicole nog als baasje ziet .Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze loopt dat beest ook steeds te roepen en te fluiten en te commanderen. Zodra iemand anders aan hem zit hangt ze er met haar plopogen gelijk bovenop. Als iemand iets aan Ivan over het hondje vraagt geeft zij antwoord.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat ze nu heel erg met hem bezig is, als het klopt wat er gezegd wordt, gaat ze maandag weg. Dus wil ze nog even van de pup genieten. En een paar dagen maakt ook niet uit. De eerste week dat wij de pup kregen, ging mijn zoon overdag naar school, dus was ik dan met de hond bezig, Daarna had hij vakantie, en toen is hij alleen met de hond bezig gegaan. En mijn zoon is nu echt zijn baasje.quote:![]()
neequote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Is dat waar? Hebben alle Mechelse herders een stipje op hun wang?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dat maakt niet zoveel uit hoor. Het beestje moet gewoon beseffen dat hij de onderste in de roedel zit, dus door iedereen aangesproken kan worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:44 schreef DeNiAs het volgende:
Ivan zegt nu ook dat de pup Nicole nog als baasje ziet .
Het is nu nog helemaal niet belangrijk dat hij Ivan of Nicole als hoogste baas ziet. Hij moet wel beseffen dat zowel Ivan als Nicole, maar ook de andere bewoners boven hem staan in de roedel.![]()
Ja, klopt. Heb net m'n zoon even gevraagd, die heeft stage gelopen bij een kennel met allemaal Mechelse herders. En die hadden het allemaal. En die van ons heeft het trouwens ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Is dat waar? Hebben alle Mechelse herders een stipje op hun wang?![]()
En dan ook nog rood hèquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Indische herders hebben dan weer wel een stip midden op het veurkupke.![]()
![]()
Staat nergens beschreven als rasstandaard,maar zal wel hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:53 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb net m'n zoon even gevraagd, die heeft stage gelopen bij een kennel met allemaal Mechelse herders. En die hadden het allemaal. En die van ons heeft het trouwens ook.![]()
wat grappigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:53 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb net m'n zoon even gevraagd, die heeft stage gelopen bij een kennel met allemaal Mechelse herders. En die hadden het allemaal. En die van ons heeft het trouwens ook.Make trouble not war![]()
Google kan ik niks vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Bij de Mechelse herders van Waaif welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Indische herders hebben dan weer wel een stip midden op het veurkupke.![]()
![]()
![]()
![]()
Bullmastiff's hebben datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:12 schreef AnneLo het volgende:
Zo, dat moest er even uit......![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Vervelende man met een hele grote bek 'om erbij te horen'. Echt alles is nep aan hem.quote:
Hoe meer hij liegt hoe meer zenuwtrekken hij krijgt![]()
![]()
![]()
Kan stream 1 please op een andere kneus uit de loods![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:12 schreef AnneLo het volgende:
Zo, dat moest er even uit......![]()
[ afbeelding ]![]()
Goedemorgen,
Ik dacht, laat ik ff op FOK kijken
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Goedemorgen, da's toch een leuke binnenkomer zo....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen,
Ik dacht, laat ik ff op FOK kijken![]()
![]()
![]()
Ja, ik zie dat het met de zindelijkheidstraining buitengewoon geweldig gaat. Hahaha.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:15 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Goedemorgen, da's toch een leuke binnenkomer zo....
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: