SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Ik snap daar geen zak van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.unibet.eu/betting#/event/1003042221
zou dan wel handicaps zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap daar geen zak van.
Maar de odds staan gelijk aan de handicaps.
Bij andere matches is het anders. Echt geen idee wat die side bet is.quote:
wat vaagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij andere matches is het anders. Echt geen idee wat die side bet is.
Vaag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben soms vaag. Ik heb wel zin om in bed te liggen, lekker onder de warme dekens, maar geen zin om te slapen
Ik kijk nooit series enz in bed dus als ik in bed ga liggen moet ik wel slapen.quote:
Hoe is dat vaagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben soms vaag. Ik heb wel zin om in bed te liggen, lekker onder de warme dekens, maar geen zin om te slapen
Hey Tjacka ,,,ik kan jouw Dm niet beantwoorden mattie. Nou ,ik kan m wel versturen maar ik krijg n foutmelding.quote:
te kort userquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:11 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Hey Tjacka ,,,ik kan jouw Dm niet beantwoorden mattie. Nou ,ik kan m wel versturen maar ik krijg n foutmelding.
Wat doe ik fout?
ga je met je familie verhuizenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Komende 3 maanden grote dierenverhuizing hier in Emmen.
Sjooww.....nog meer beperkingen voor mij dus. Wanneer kan ik daar wel gebruik van maken dan? Weet je dat toevallig?quote:
niet uit mijn hoofd sorryquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:13 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Sjooww.....nog meer beperkingen voor mij dus. Wanneer kan ik daar wel gebruik van maken dan? Weet je dat toevallig?
we kunnen wel samen gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Aankomende lente of zomer maar even nieuwe dierentuin bekijken.
ja hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:16 schreef Amarantha het volgende:
Alsof jij naar Emmen toe komt voor een middagje dierentuin samen.
Ja, paar hoofdstukjes uit nuquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
had je de boek nog gelezen vanavond fokkie
X-menquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Wat wordt de volgende filmreeks die ik ga kijken?
Welk boek ook al weerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, paar hoofdstukjes uit nu
Maar iedereen zegt altijd dat hij zo depressief schrijft, kan daar niet veel uit terughalen
Het procesquote:
ohh oke coll bro.quote:
Jazal nog wel komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat vond ik wel een ernstig bedrukkend boek
Na een week dacht ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:13 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Sjooww.....nog meer beperkingen voor mij dus. Wanneer kan ik daar wel gebruik van maken dan? Weet je dat toevallig?
Beter als Star Wars zeker de eerste trilogie.quote:
Mwaquote:
Ik heb episode 1 tot 6 inmiddels gezien.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter als Star Wars zeker de eerste trilogie.
later ouwe pikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:19 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
ohh oke coll bro.
Ik ga lkkr op de bank n filmpje kijken.
Was gesellie Tjacka. Tot gauw maar weer en doe voorizchtig in Dublin.
Ciao.![]()
Slaap lkkr allemaal
Ik heb deze en nog een ander klein boekje van hem meegenomen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb deze en nog een ander klein boekje van hem meegenomen.
Heb je alles van hem gelezen?
Star Warsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb episode 1 tot 6 inmiddels gezien.Riep laatst heel hard hier het waarschijnlijk nooit te gaan kijken maar toch heel impulsief alle 6 gedownload en samen met iemand gekeken.
Nu met X-men hetzelfde doen Ian McKellen is geniaal als Magneto(Ian speelt ook die duffe tovenaar in die gare films over die elfjes met die ring)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb episode 1 tot 6 inmiddels gezien.Riep laatst heel hard hier het waarschijnlijk nooit te gaan kijken maar toch heel impulsief alle 6 gedownload en samen met iemand gekeken.
Thanks..... Niet dat ik het belangrijk vind maar n aantal users stuurden mij een Dm en ik vind het vervelend dat ik ze, op zn minst niet van n fatsoenlijk antwoord kan voorzien.quote:
ik heb ribba jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je rijbewijs? Je moet met de trein heel erg om zeker?
Prima regel voor newbiesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:22 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
[..]
Thanks..... Niet dat ik het belangrijk vind maar n aantal users stuurden mij een Dm en ik vind het vervelend dat ik ze, op zn minst van niet n fatsoenlijk antwoord kan voorzien.![]()
Nou slaap lkkr allemaal. Fijne nacht nog.
jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf moet je heel NL door om hier te komen
Welk?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat boek wat ik vandaag heb gekocht is ook tamelijk briljant
Vooral nu doen daar in het noordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja![]()
met autootje gewoon dijkie op knallen met 140 jatogg
Maar X-men heeft mij echt nooit geboeid. Star Wars heeft altijd wel in mijn hoofd gezeten maar ik had geen zin om het te kijken en was bang dat het toch niks voor mij zou zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu met X-men hetzelfde doen Ian McKellen is geniaal als Magneto(Ian speelt ook die duffe tovenaar in die gare films over die elfjes met die ring)
Jij leest zo`n boekie ook in paar dagen gewoon uit volgens mijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat boek wat ik vandaag heb gekocht is ook tamelijk briljant
Maar mocht je serieus zijn.. Lijkt mij best leuk hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja![]()
met autootje gewoon dijkie op knallen met 140 jatogg
ik weet nu niet wat in de dierentuin moetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral nu doen daar in het noorden
mij ook hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mocht je serieus zijn.. Lijkt mij best leuk hoor.
Nee ik ga geen tijger spelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nu niet wat in de dierentuin moet
of ama wilt een tijger voor mij spelen![]()
![]()
![]()
X-men, iig eerste paar films vielen tegen. Denk dat dat oa komt omdat het er oud uitziet qua special effects en dat geo die films overhypedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu met X-men hetzelfde doen Ian McKellen is geniaal als Magneto(Ian speelt ook die duffe tovenaar in die gare films over die elfjes met die ring)
Ben nu op kwartquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij leest zo`n boekie ook in paar dagen gewoon uit volgens mij
Berichtje boven dit berichtje zeg je dat je niet weet wat je in de dierentuin te zoeken hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mij ook hoor
ik mis dat soort dingen best wel
En vandaag begonnen?quote:
150 ishquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En vandaag begonnen?
Hoeveel bladzijdes zijn dat? 150/200?
Bedoel:quote:
WOWquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Berichtje boven dit berichtje zeg je dat je niet weet wat je in de dierentuin te zoeken hebt.
Protip: Als je nooit boeken leest zou ik maar niet beginnen met de boeken die Inso leestquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WOW
mikey zegt dat het nu gevaarlijk is om met 140 te rijden in het noorden
ik weet niet wat ik rond dit tijdstip te zoeken heb in de dierentuin nee
Ik lees vrij veel toegankelijke boeke hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Protip: Als je nooit boeken leest zou ik maar niet beginnen met de boeken die Inso leest
gaan we dan tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]Sorry verkeerd begrepen. Maar de komende 3 maand is er sowieso niks te doen want hij is gesloten. Nieuwe dierentuin gaat eind maart open.
Ja, maar jij vind ze toegankelijk omdat je al veel literaire ervaring en kennis hebtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees vrij veel toegankelijke boeke hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Protip: Als je nooit boeken leest zou ik maar niet beginnen met de boeken die Inso leest
Hoezoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan liever ergens in mei ofzo als het een beetje chill weer buiten isquote:
Nou als Ama nog maar weinig boekene gelezen heeft moet je niet met moeilijke literatuur beginnenquote:
ook goedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan liever ergens in mei ofzo als het een beetje chill weer buiten is*tenzij we heel goedkoop kunnen in het begin*
Wel goed tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]Was ik al bang voor maar ben toch nieuwsgierig. Ben laatste tijd wat meer aan het mee lezen als jullie over boeken praten.
Ik ga niet zo snel naar de biebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed tochGa eens naar de bieb en pak wat uit wat je leuk lijkt
Huh? Je merkt het pas na een week?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is half drie maar totaal geen slaap denk dat de wiet na een week niet gebruiken uit mijn systeem is.
Ik heb echt hersenschudding denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is half drie maar totaal geen slaap denk dat de wiet na een week niet gebruiken uit mijn systeem is.
Blijft lang in je lichaam zitten he.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Je merkt het pas na een week?
Ik snap je berichtje niet. Na een week kun je juist wel weer slapen of niet? Want na een week zou je juist weer moeten kunnen slapen lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijft lang in je lichaam zitten he.
Dan moet je langs de dokter.quote:
Boeit mij niet. Hij mag ook gezellig mee. Maar wil hij vast niet.quote:
quote:
Nou nou. Wat een negativiteitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeit mij niet. Hij mag ook gezellig mee. Maar wil hij vast niet.
Ik kan nu niet slapen afgelopen week steeds tegen twaalf uur gaan slapen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap je berichtje niet. Na een week kun je juist wel weer slapen of niet? Want na een week zou je juist weer moeten kunnen slapen lijkt mij.
Vertelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet zeggen ik word niet vrolijk van dat India door die boek
Dan maak ik het verhaal helemaal lomp voor mijn ouders.quote:
wat hebben je ouders met de dokter te maken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan maak ik het verhaal helemaal lomp voor mijn ouders.
Oh ja ik had over jullie bank gekotst.
Maar ook k.o gegaan in de club waardoor ik misschien hersenschudding heb.
Boeit me nietquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tjaquote:
Wat is west-friesland toch mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
wow zieke scheidingslijn
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
Dat getuigt niet van veel positieve energie Ama
Eens kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/de-tillermans/666826855/
Denk dat jij dit wel wat vindt trouwens, heb ik vroeger als kind gelezen. Best leuk en leest lekker weg
Ja niksquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat hebben je ouders met de dokter te maken?![]()
Je bent meerderjarig je kan naar de dokter zonder het je ouders te vertellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vertel het ze altijd welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent meerderjarig je kan naar de dokter zonder het je ouders te vertellen.
wat een bemoeizuchtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja niks
Wel altijd vragen wat ik heb gedaan vandaag toch
Ik lieg niet meer
Wat?quote:
Ditquote:
Nou, zo raar klinkt dat toch ook nietquote:
Geen idee, ik ken devijf niet?quote:
Ik ook wel maar niet naar de dokter gaan omdat je niet wil dat je ouders weten dat je een hersenschudding hebt lijkt me niet slim.quote:
eerder belangstellingquote:
Oh ik alleen bij lichamelijke dingen soms.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms wel pas een halfjaar nadat ik geweest ben maar uiteindelijk altijd
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet naar de dokter gaan omdat je niet wil dat je ouders weten dat je een hersenschudding hebt lijkt me niet slim.
ga volgende week zaterdag die godin meetenquote:
Oh dat viel wel heel erg mee volgens mijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het klinkt nogal als een kinderboek, het plot.
Welke godin?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga volgende week zaterdag die godin meeten
Ze denkt dat het leukste meet ooit gaat worden
Nou ik denk het niet
Ik heb linkje opgeslagen, misschien kan ik hem 2de hands een keer vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat viel wel heel erg mee volgens mij
Ik vond het niet echt een kinderboek in ieder geval
Ja, ik zeg ook maar wat hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb linkje opgeslagen, misschien kan ik hem 2de hands een keer vinden.
Dat is lang geleden dat im dat heb gelezenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook maar wat hoorMaar volgens mij heb jij over 4 maanden alsnog geen boek aangeraakt dus
Herman Koch, die heeft leuke boekenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
En moet er morgen maar even beter naar kijken.
Dat is ook een goeie starter jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Herman Koch, die heeft leuke boeken
vroeger toen ik alleen woonde kon ik gerust dagen achter elkaar lezen en blowen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik ga mijn best doen om dat wel te doen.
Ook opgeslagen (ja echt), zal ik ook binnenkort even beter naar kijken.quote:
Ik heb ooit het diner gelezenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Herman Koch.
Hier ga ik niet over beginnen.
Oh ik zie hier een hater. Wat dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Herman Koch.
hoezo nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag die jou wel meeten van haar ouders
Gewoon leuk hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Herman Koch.
Haal die van mij dan maar wegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook opgeslagen (ja echt), zal ik ook binnenkort even beter naar kijken.
Ik ben toch liefquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja weet niet, dacht dat ze misschien streng zouden zijn voor hun minderjarige dochter
Hmm ok.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal die van mij dan maar wegKan je beter Herman Koch lezen, of Harry Mulisch ofzo
Ehhhquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Fokkie, wat zijn leuke boeken voor mij?
ze blijve proberen maar krijgen ons niet weg Gquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man ze hadden mijn gebanned pfff
Jij bent veel te veel gewend manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Herman Koch echt inhoudloze zooi.
wat denk je tegen psv manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:45 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ze blijve proberen maar krijgen ons niet weg G
Hoezo gewend.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent veel te veel gewend manDat kan je niet als graadmeter nemen
Wel terecht dat hij een NS-prijs won. In andere omgevingen zou het een tergend boek geweest zijn, maar in de trein kun je je toch niet op iets beters concentreren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Herman Koch echt inhoudloze zooi.
Thrillersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ehhh
Ik heb geen idee wat je smaak is?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel terecht dat hij een NS-prijs won. In andere omgevingen zou het een tergend boek geweest zijn, maar in de trein kun je je toch niet op iets beters concentreren.
psv thuis appeltje eitje al jarenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
lastig deze keer maar denk 2-1 jij dan
Ja eens. Maar als je meer leest kan je een goed boek ook sneller erkennen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo gewend.
Een goed boek blijft een goed boek
Winnenquote:
Millenium-trilogie vast al gelezen?quote:
waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:46 schreef GekkePoes het volgende:
Nog 80 kilometer file op de snelwegen...
Weer?quote:
I am Pilgrim is mijn absolute aanrader trouwens als het om thrillers gaatquote:
Bij vlagen ben jij geniaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel terecht dat hij een NS-prijs won. In andere omgevingen zou het een tergend boek geweest zijn, maar in de trein kun je je toch niet op iets beters concentreren.
altijd lucky die niggas tegen onsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
psv thuis appeltje eitje al jaren
liever dat we dat tegen de joden hadden.
Nope, lees al paar jaar niet meer. Moet dus kijken voor nieuwe boeken voor in de treinquote:
jancees is ook vrij hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
altijd lucky die niggas tegen ons
quote:
Dan is millenium wel een aanrader. Al lees ik verder geen thrillers.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope, lees al paar jaar niet meer. Moet dus kijken voor nieuwe boeken voor in de trein
met dat van Danny zekerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik kreeg maand van kingroland ma na 2 weke weer free jwz
Ik zou I am Pilgrim doen. Was echt een bazenboekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope, lees al paar jaar niet meer. Moet dus kijken voor nieuwe boeken voor in de trein
Neefje smste dat hij geen ijsvrij krijgt, de school wantrouwt de code oranje op de KNMI sitequote:
Man man, 2e hit op google in het nederlandsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I am Pilgrim is mijn absolute aanrader trouwens als het om thrillers gaat
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie ook een hekel aan Kluun?
'De kortste nacht' van René Appel? daar had iemand het laatst over.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek eigenlijk een spannende thriller. Of een goed drama verhaal.
Valt meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie ook een hekel aan Kluun?
Dit ziet er uit als pauperzooiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik 10 jaar terug allemaal gelezen.
Maar dat weet hij zelf ook wel, dus kan hem niet echt haten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nou een zwakstroomschrijver.
Ik was zeker niet de enige die het las, was toen best populair. Maar wel voor mensen onder de 20.quote:
Wel wat voor fokkie dusquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Schrijvers zijn over het algemeen geen prettige mensen
Dsn raad ik John Green's boeken aabquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik 10 jaar terug allemaal gelezen.
Dan waren dat ook paupersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was zeker niet de enige die het las, was toen best populair. Maar wel voor mensen onder de 20.
Ik ben geen alcoholist. Dat is wel een voorwaardequote:
Bijna allemaal gelezenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dsn raad ik John Green's boeken aab
Hehehe Nieuwe Buren was wel echt het toppuntquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
Vooral vrouwelijke schrijvers zitten vaak in mijn allergiezone.
Zoals die walgelijke Saskia Noort.
Aanrader?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna allemaal gelezen
Sorry not sorry
heb je al een stage pikkie?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen alcoholist. Dat is wel een voorwaarde
Ja hoor.quote:
Ik enkel fault in our stars, na die film afgekaptquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna allemaal gelezen
Sorry not sorry
*slaat op*quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor.
Vooral Fault in Our stars is met vlagen best drama/emotioneel
Maar Looking for Alaska vond ik leukste van hem
Zou trouwen met Alaska Youngquote:
Die is toch historicusquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind Geert Mak een leuke schrijver.
Maar over politiek moet ie het niet gaan hebben
Durf te wedden dat ze door Kaya gespeeld gaat worden in filmquote:
Nee manquote:
Ik had me haar niet voorgesteld zoals Kaya. Denk dat het komt door haar naam dat ik me haar lichtblond voorstelde. Kan me alleen niet meer herinneren hoe ze omschreven werd qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ze door Kaya gespeeld gaat worden in film
hoezo naar bonairequote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man
mbo![]()
Vandaag wel sol.verstuurd naar bedrijf in Arnhem. Als het over 3 maanden nog niks is vlieg ik ook maar naar Bonaire
If people were rain, I was drizzle and she was a hurricanequote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had me haar niet voorgesteld zoals Kaya. Denk dat het komt door haar naam dat ik me haar lichtblond voorstelde. Kan me alleen niet meer herinneren hoe ze omschreven werd qua uiterlijk.
net als LR tochquote:
Is BOL waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:58 schreef Tjacka het volgende:
in een winkelcentrum bij de rai lopen allemaal gappies rond met roc jasje. Is dat ook niks?
Waar moet je stage lopen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een hele toffe stage gevonden. Alleen die eigenaar mag ik niet echt.
Wel goed dat je stage gaat lopenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet ook stage gaan zoeken.
Kaneel lachte me een beetje uit omdat ik niet wist waar ik moest beginnen. :$
ik heb recht op een baan jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
veel WO doen niet, en dan klagen dat ze geen werkervaring hebben en geen baan krijgen pff
beetje zuipen beetje blowenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook niet 5 maanden niets gaan doen.
zo breedquote:
Ach, voor paar maanden is dat wel door te komen toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo breed
heb nu bedrijfje gevonden waar ik bij mag experimenteren of werving en selectie via social media werkt zeg maar
Ook eigen mensen aannemen
En kijken of ze hun werk goed doen etcetera gewoon hrm eigenlijk
Alleen die gast is echt behoorlijk uit de hoogte
mwa.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, voor paar maanden is dat wel door te komen toch?
wat voor stage zoek jequote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:04 schreef Lokasenna het volgende:
Verder is mijn enige werkervaring die een beetje op niveau is in onderwijs.
Maar zie het niet zitten om daar wat mee te gaan doen als ik afgestudeerd ben. Dus een beetje relevante ervaring is geen overbodige luxe.
Liefst bij een onderzoeksinstelling in de richting van seismologie en bodemonderzoek. Ga nog even rondvragen op uni of ze me in contact kunnen brengenquote:
Ja, ben nog niet buiten geweest maar het schijnt geen pretje te zijnquote:
Zei baas ook al.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is echt glad buiten dus blijf maar binnen. Delen van snelweg zijn ook al afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |