Ah, ik was te laat, ook achteruit?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik mag alle aanhangers !! Vooral amateur
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:30 schreef Geerd het volgende:
Wat moet ik met een auto als ik met 5 min lopen in de eerste klas kan chillen
SOrry man ik maakte me zorgen dat je boos op mij zou zijn, dan stort mijn hele wereld in...quote:
Tuulk Diversion XJ600 Triumph 1200 nu cbr1000Fquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Maar waarom dan motorrijbewijs? HEB JE OOIT EEN MOTOR BEREDEN?
GEERD
Fuck man je bent de grootste baas die ik ooit heb ontmoet en maagd ook nog. Geerd in jou zie ik echt de hoop. Een hele generatie van jongeren zou gewoon blind JOU moeten volgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuulk Diversion XJ600 Triumph 1200 nu cbr1000F
GEERD WAT GEERD ZEGT IS WAARHEID!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:46 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze het nu over koud, man 4 jaar terug om 1 uur snachst van Zwolle naar Lochem, vizier kon je niet dicht doen bevriest meteen.
Hele bakkes en pak onder het ijs.
Letterlijk een ijsman.
Wat een tijden 3 jaar lang en nu ? Het is gewoon lente man
Eerst even slapen Leeuw ! Volgens mij worden we nog niet aangevallen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD WAT GEERD ZEGT IS WAARHEID!
Waar denk je dat we ons het eerste moeten inzetten Geerd? De aanval?
Dat is waar, maar moeten wij niet aanvallen nu? Nu niemand het verwacht?! Ik wil best voor je strijden man, al moet ik vechtren! IK volg je blind man dat weet je. Alles voor jou Geerd, jouw glorie ik vecht voor je, spreek en ik doe!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst even slapen Leeuw ! Volgens mij worden we nog niet aangevallen...
Er is geen probleem, ik herhaal er is geen probleem.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst even slapen Leeuw ! Volgens mij worden we nog niet aangevallen...
Ik klap liever bier met iedereen SNeeuw, wie zouden we moeten aanvallen??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is waar, maar moeten wij niet aanvallen nu? Nu niemand het verwacht?! Ik wil best voor je strijden man, al moet ik vechtren! IK volg je blind man dat weet je. Alles voor jou Geerd, jouw glorie ik vecht voor je, spreek en ik doe!
Vrede op aarde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik klap liever bier met iedereen SNeeuw, wie zouden we moeten aanvallen??
De vijanden die zeggen dat jij geen God bent!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik klap liever bier met iedereen SNeeuw, wie zouden we moeten aanvallen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |