Hij loopt net de deur uit, eindelijk douchen enzoquote:
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij loopt net de deur uit, eindelijk douchen enzo
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.
Katertje kerel?quote:
Heel moe en nog beetje instabiel met mijn motkrieke. Koppijn klein beetje betreft koppijn ben ikerg resistent fuck ikgadouchen. Lang leven Geerd.quote:
Mag het ook ergens anders? Om de pols bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.
Gewoon even bukken jijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mag het ook ergens anders? Om de pols bijvoorbeeld.
Je pyjama was mooi in die snapquote:
Ik weet niet wie jij toegevoegd heb maar ik was het iig nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je pyjama was mooi in die snap
Stinkdier!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is koud en ben moe en wil mn bed niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |