Het was slechts tijdelijk bedoeld.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:34 schreef Cir het volgende:
vraag: Mogen de Muppets in de OP terug ?
plies plies plies![]()
kweenie hoe ik dat kan frotten,..
agh oke thnxsquote:Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het was slechts tijdelijk bedoeld.
Ze hebben de COS plezier gebracht.
Maar we moeten ze nu hun welverdiende rust gunnen.
Hoezo ?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het was slechts tijdelijk bedoeld.
Ze hebben de COS plezier gebracht.
Maar we moeten ze nu hun welverdiende rust gunnen.
Heb terug gekeken en zag dat de OP ergens vandaag weer is verandert in de gewone OP. Eerder is al aangegeven, dat het slechts tijdelijk zou zijn.quote:
de gewone stond onder een spoiler, iedereen vind t leukquote:Op zondag 24 januari 2016 20:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb terug gekeken en zag dat de OP ergens vandaag weer is verandert in de gewone OP. Eerder is al aangegeven, dat het slechts tijdelijk zou zijn.
Het mag hij ook nog wel heel even, anders is tijdelijk wel heel tijdelijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de gewone stond onder een spoiler, iedereen vind t leuk
thnx klabbakus heeft er uren bij gezeten ..quote:Op zondag 24 januari 2016 20:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het mag hij ook nog wel heel even, anders is tijdelijk wel heel tijdelijk.
En voor zoveel werk, is dat een beetje zonde.
Maar ik lees een paar posts terug dat het ook lastig is bij mobiel openen.
We kunnen er beter niet te lang mee doorgaan.
Nog heel even dan
nee hoor ik vind de originele leuker eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de gewone stond onder een spoiler, iedereen vind t leuk
En praktischer.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee hoor ik vind de originele leuker eerlijk gezegd.
De muppet zooi staat er al weer in.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En praktischer.
Ben benieuwd of ik weer kan openen, of dat nu de polls teveel ruimte innemen.
Nu is het niet leuk meer, het begint gezeur te worden.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De muppet zooi staat er al weer in.
De POLL's zijn al een vast item sinds het begin. Dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En praktischer.
Ben benieuwd of ik weer kan openen, of dat nu de polls teveel ruimte innemen.
Ik heb ook heel lang niet kunnen openen. Toevallig viel het me een tijd terug op dat het ineens wel lukte. Maar het plaatje met exit-bewoners wordt ook steeds langer, kan ook de boosdoener zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De POLL's zijn al een vast item sinds het begin. Dus daar kan het niet aan liggen.
De OP is veel te lang. Haal de polls en de lijsten van excits eruit en het scheelt scrollen en je kan weer openen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:29 schreef mootie het volgende:
Ook zonder muppets kan ik niet meer openen. /cry
Wat mij betreft wel en dat kan ook voor de polls, de agenda en de dieren.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef sjampoeh het volgende:
Jammer, maar oke voor even is t leuk.. exitlijsten kunnen wat mij betreft er ook wel uit en dan een aparte topic hiervoor, net als de polls ..een idee ?
Lijkt me goed idee.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef sjampoeh het volgende:
Jammer, maar oke voor even is t leuk.. exitlijsten kunnen wat mij betreft er ook wel uit en dan een aparte topic hiervoor, net als de polls ..een idee ?
Gedaan!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:53 schreef sjampoeh het volgende:
Mod kun je deze sticky maken ?
UTO / Exits 2014-2015
huh..ik heb de Op aangepast ..ik heb geopendquote:Op maandag 25 januari 2016 17:14 schreef DKUp het volgende:
Heel erg bedankt Ebinas en eventueel Gert en Liesje voor de wat strakkere OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |