In Saudi-Arabië, Iran, Irak, Afghanistan, Bahrein, Jemen, Syrië, VAE, Pakistan en Verweggiestan heeft de gemiddelde homofiel het wel goed voor elkaar inderdaad. Mekka staat onder homo's wereldwijd niet voor niets bekend als de city of love.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is in 'de Arabische wereld' voor zover je daarvan kunt spreken ook niet bepaald een gewoonte. Hooguit bij IS. Maar IS kun je niet echt gelijkstellen met de gemiddelde Arabier.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:24 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Vooral bagatelliseren en doen alsof er niets aan de hand is.![]()
Touché.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In Saudi-Arabië, Iran, Irak, Afghanistan, Bahrein, Jemen, Syrië, VAE, Pakistan en Verweggiestan heeft de gemiddelde homofiel het wel goed voor elkaar inderdaad. Mekka staat onder homo's wereldwijd niet voor niets bekend als de city of love.
Bij IS hakken ze het hoofd eraf, bij de Saoedi's krijg je dezelfde deal. De rest van de arabische wereld rot je weg in een gevangenis, als je niet gelyncht wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is in 'de Arabische wereld' voor zover je daarvan kunt spreken ook niet bepaald een gewoonte. Hooguit bij IS. Maar IS kun je niet echt gelijkstellen met de gemiddelde Arabier.
Vooral blijven bagataliseren en wegkijken. Want islam is liefde en vrede, heeft totaal geen vervelende effecten op ons land.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
In de gehele geschiedenis van mensheid is men nog nooit zo welvarend en veilig geweest als vandaag de dag.
Lekker bang blijven en klagen, he? Vooral veel klagen, want IS en eng en terrorisme en we worden allemaal opgeblazen enzulks.
Als je alleen in collectieven kunt denken staat iedere moslim gelijk aan geweld en terrorisme, dan wel. Als je iets verder kunt kijken dan je gok lang is zie je dat al die moslims in de tertiaire sector een bijzonder positief effect hebben op onze economie en samenleving.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vooral blijven bagataliseren en wegkijken. Want islam is liefde en vrede, heeft totaal geen vervelende effecten op ons land.
Vanaf het stukje "verder kijken dan.. " gaat het bij de meesten fout.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je alleen in collectieven kunt denken staat iedere moslim gelijk aan geweld en terrorisme, dan wel. Als je iets verder kunt kijken dan je gok lang is zie je dat al die moslims in de tertiaire sector een bijzonder positief effect hebben op onze economie en samenleving.
Moet je alleen niet in collectieven denken en hier en daar wat nuanceren, maar dan wordt het voor een groot aantal mensen al wat lastig.
bij 'maar' vaak ook..quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanaf het stukje "verder kijken dan.. " gaat het bij de meesten fout.
redpilquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:28 schreef topdeck het volgende:
Mika Brezinski wordt hier ge-redpilled door onze redder Trumpcant stump the Trump
Mijn ogen zijn jammer genoeg gewoon nog niet geopend voor de verlosser die Donald "close parts of the internet" Trump heetquote:
Als ze zich wel druk maakt om IS en niet om al die niet-moslim gerelateerde shootings op scholen, dan heeft ze die rode pil niet genomen en dan is het betere idee een totaal wapenverbod en harde aanpak van de wapenlobby. Jammer van die blackout van de presentator, die zat blijkbaar aan de dagelijkse boodschappen te denken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:28 schreef topdeck het volgende:
Mika Brezinski wordt hier ge-redpilled door onze redder Trumpcant stump the Trump
wie dan? Shillary (naam zegt alles)? Bernie "Bring down the economy for equality" Sanders?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:41 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn jammer genoeg gewoon nog niet geopend voor de verlosser die Donald "close parts of the internet" Trump heet
Dus je moet niet naar collectieven denken, maar als je verder kijktquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef Buitendam het volgende:
Als je alleen in collectieven kunt denken staat iedere moslim gelijk aan geweld en terrorisme, dan wel. Als je iets verder kunt kijken dan je gok lang is zie je dat al die moslims in de tertiaire sector een bijzonder positief effect hebben op onze economie en samenleving.
Je mag alleen selectief naar het collectief kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dus je moet niet naar collectieven denken, maar als je verder kijktmoet je wel naar het collectief kijken.....
![]()
"mindere kanten" zoals niet willen vertellen of hij wel of niet militair zou ingrijpen in Iran omdat hij onverwacht wilt zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:57 schreef topdeck het volgende:
[..]
wie dan? Shillary (naam zegt alles)? Bernie "Bring down the economy for equality" Sanders?
Trump wordt gewoon presidentTuurlijk heeft hij hier en daar wat mindere kanten, maar dat heeft iedere kandidaat.
[ afbeelding ]
Prachtig hoe de twijfel opeens toeslaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:28 schreef topdeck het volgende:
Als je alleen maar uit je strot krijgt dat de Islam als collectief een gigantisch naar effect op de samenleving heeft negeer je een aantal onderdelen van die bevolkingsgroep. Bijvoorbeeld het grote positieve effect op onze tertiaire sector. Dat is wat ik bedoel met nuanceren wat je waarschijnlijk per ongeluk niet benoemt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dus je moet niet naar collectieven denken, maar als je verder kijktmoet je wel naar het collectief kijken.....
![]()
Als je de criminaliteit cijfers, de werkeloosheid, uitkeringen en dergelijke kijkt dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt het niet voordelig uitpakt. Kunnen ze het nog zo leuk doen in de tertiaire sector met hun 'eigen' leuke groentezaakjes en dergelijke, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. Dus ik zou het maar bij argumenten als 'geen discriminatie', 'godsdienstvrijheid' , 'solidariteit' en dergelijke houden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:41 schreef Buitendam het volgende:
Als je alleen maar uit je strot krijgt dat de Islam als collectief een gigantisch naar effect op de samenleving heeft negeer je een aantal onderdelen van die bevolkingsgroep. Bijvoorbeeld het grote positieve effect op onze tertiaire sector. Dat is wat ik bedoel met nuanceren wat je waarschijnlijk per ongeluk niet benoemt.
http://statline.cbs.nl/St(...)8&HDR=G3,T&STB=G1,G2quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je de criminaliteit cijfers, de werkeloosheid, uitkeringen en dergelijke kijkt dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt het niet voordelig uitpakt. Kunnen ze het nog zo leuk doen in de tertiaire sector met hun 'eigen' leuke groentezaakjes en dergelijke, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. Dus ik zou het maar bij argumenten als 'geen discriminatie', 'godsdienstvrijheid' , 'solidariteit' en dergelijke houden.
Dus omdat andere allochtonen het ook zo slecht doen, is het minder erg? Volgens mij was jouw eigen strekking dat ze zo'n waardevolle bijdrage leverden, ik gaf aan dat mijn verwachting was dat het niet zo was. En wat blijkt uit je eigen cijferwerk....Mijn verwachting klopt!quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:00 schreef Buitendam het volgende:
http://statline.cbs.nl/St(...)8&HDR=G3,T&STB=G1,G2
Suriname, Marokko, Turkije, Aruba en de Antillen. Maakt allemaal geen ene reet uit, want het schommelt allemaal tussen de 16 en 21 procent. Zullen allemaal wel Arubanen en Surinamers met een Islamitische achtergrond zijn, anders slaat je post blijkbaar nergens op. Is trouwens van een periode van bijna 20 jaar.
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G1,T&STB=G2,G3
Uitkeringen? 50.000 meer Turken en zelfs nog minder bijstandsuitkeringen in ontvangst nemen dan Arubanen. Om maar iets te noemen.
Waar zijn jouw cijfers wat aantoont dat mensen met een Islamitische achtergrond zo'n enorme stempel drukken in vergelijking met andere allochtonen, of was dat niet de strekking van je post?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dus omdat andere allochtonen het ook zo slecht doen, is het minder erg? Volgens mij was jouw eigen strekking dat ze zo'n waardevolle bijdrage leverden, ik gaf aan dat mijn verwachting was dat het niet zo was. En wat blijkt uit je eigen cijferwerk....Mijn verwachting klopt!
Over welk collectief heb je het hier dan? Allochtonen uit landen met een Islamitische achtergrond doen het exact hetzelfde op de negatieve lijstjes die jij schetst als andere niet-Westerse allochtonen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je de criminaliteit cijfers, de werkeloosheid, uitkeringen en dergelijke kijkt dan verwacht ik dat als je naar het collectief kijkt het niet voordelig uitpakt.
Ik heb het helemaal niet over een collectief, jij kwam met deze opmerking:quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:08 schreef Buitendam het volgende:
Over welk collectief heb je het hier dan? Allochtonen uit landen met een Islamitische achtergrond doen het exact hetzelfde op de negatieve lijstjes die jij schetst als andere niet-Westerse allochtonen.
Waarin je aangeeft dat je verder moet kijken dan het collectief om vervolgens met 'al die moslims' te komen, dat vond ik een komische tegenstelling in je reactie...quote:Als je alleen in collectieven kunt denken staat iedere moslim gelijk aan geweld en terrorisme, dan wel. Als je iets verder kunt kijken dan je gok lang is zie je dat al die moslims in de tertiaire sector een bijzonder positief effect hebben op onze economie en samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |