abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2002 @ 01:06:53 #26
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_6937653
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:54 schreef Zander het volgende:

[..]

Yep, en persoonlijk vind ik het niks. Andere mensen mogen het van mij best mooi vinden, ik val er toch niemand op aan? Maar als je louter positieve reacties wilt lezen kun je je misschien beter wenden tot de Dr. Alban Fanpage

Dat mag Jij mag het persoonlijk niets vinden Zander, dat maakt mij niet uit. Met alle respect, maar af en toe kom je mijnsinziens een beetje belerend over. Of je dat zelf wel of niet bedoelt (ik denk/hoop het niet) , als ik het lees kom het zo over.

Je hoeft niet 100% positief te zijn over muziek, ik zet genoeg kritische kanttekeningen bij "mijn" muziek. Het kan altijd beter, maar ik probeer tevreden te zijn.

Muziek is voor mij ernstig persoonlijk. Ik kan aan een hele leuke avond een gevoel aan 1 liedje overhouden wat niemand hier kan waarderen. Ook al is het nummer zo "fout" , de (al dan niet leuke) herinnering blijft. Muziek = gevoel voor mij, of het nou t40 is of underground metal,house,jazz,whatever.

[edit] typo

Love will be my strongest weapon
pi_6937789
cocaine will blow your brain
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_6937827
Neuh, het is inderdaad niet mijn bedoeling om als Beschermer van de Betere Smaak over te komen en als iemand anders Dr. Alban leuk vindt omdat dat de achtergrondmuziek was toen hij/zij voor de eerste keer over z'n nek moest van een alcoholvergiftiging op een schoolfeestje, wie ben ik dan om die mooie jeugdherinneringen bruut te verpletteren onder het gewicht van mijn negatieve woorden.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_6937884
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 01:24 schreef Zander het volgende:
Neuh, het is inderdaad niet mijn bedoeling om als Beschermer van de Betere Smaak over te komen en als iemand anders Dr. Alban leuk vindt omdat dat de achtergrondmuziek was toen hij/zij voor de eerste keer over z'n nek moest van een alcoholvergiftiging op een schoolfeestje, wie ben ik dan om die mooie jeugdherinneringen bruut te verpletteren onder het gewicht van mijn negatieve woorden.
daar doe je het alweer!

*met vingertje zwaait*

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_6937992
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:12 schreef Poepoog het volgende:

Maar het heeft wel amusementswaarde...

Niet voor Jane dus.. En voor mij trouwens..
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  vrijdag 22 november 2002 @ 17:58:56 #31
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6949744
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 01:41 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Niet voor Jane dus..

Nee, maar dat heeft er dus inderdaad mee te maken dat ik toen al op een leeftijd was, dat ik deze muziek niet als jeugdsentiment beschouw.
Ik zou ook zeker niet willen beweren dat ik alleen maar naar 'kwaliteitsmuziek' luister en nooit eens kan genieten van een heerlijk fout plaatje. Integendeel, kijk maar eens naar een aantal dingen die ik gepost heb in de 'Wat luister je nu - nieuwe stijl'- topics.
Alleen ligt mijn periode van jeugdsentiment wat vroeger dan voor de meeste anderen hier. Mijn opmerkingen zijn in ieder geval absoluut niet bedoeld als kritiek op wie dan ook.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_6949841
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 01:41 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Niet voor Jane dus.. En voor mij trouwens..

Voor mij ook niet, ondanks dat ik net m'n eerste (en laatste) brugklasfeestje had toen "It's My Life" een hit werd.

Wel jeugdsentiment, maar geen muzikaal pretpakket voor mij.

pi_9456896
alban
pi_9466254
Colour the World was z'n laatste populaire track voor zover ik weet (is alweer +/- 2 jaar geleden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')