Edit: zie net dat iedereen al weet dat hij tandarts is..
Wat een briljante zanger, echt! One Love en Hello Africa zijn gewoon geniale nummers (hoezo fan...)
quote:OOOOOOOOOO Jeugdsentiment dat nummer!! Ga hem meteen downen. En wat dacht je van it's my life?
Op donderdag 21 november 2002 20:56 schreef Black_Spider het volgende:
ik ken alleen sing halleluja nog:S
Dr Alban RuLeZ
quote:Zekers, was in de tijd dat Ace Of Base ook nog muziek deed maken.
Op donderdag 21 november 2002 21:17 schreef Zander het volgende:
"What is love" was toch van Haddaway? Dat was ook al van die onverteerbare Euro-pulp..
quote:ik ben jaloers
Op donderdag 21 november 2002 21:20 schreef JesusThePimp het volgende:
Ik heb zijn gehele oeuvre
It's my life, Sing Hallelujah, geweldig
Die tandarts vulde meer plaatjes dan gaatjes
quote:En dat is meer dan terecht! Stuk voor stuk collector items
Op donderdag 21 november 2002 23:10 schreef Jorn_Z het volgende:[..]
ik ben jaloers
quote:Tja... Als je daar over gaat kniezen. Ok. Mooi was het niet... Maar het heeft wel amusementswaarde...
Op vrijdag 22 november 2002 00:11 schreef Jane het volgende:
Dit is nu één van die artiesten die er verantwoordelijk voor zijn dat ik ben afgehaakt en de 90er jaren muzikaal gezien bijna volledig heb overgeslagen.
Puur jeugdsentiment en ik vind het nog niet eens zo beroerd klinken.
Nog even wat wijze woorden van onze rappende tandarts:
Think if love was a thing money could by-
the rich would a live and the poor would a die, but since it's not it and what is it...
one love
- No coke
- Hello Africa
- U & MI
Ze staan alledrie op het "Hello Africa" album, en de derde van de drie is nooit een single geweest, maar is wel
Muziek is voor iedereen verschillend. Over inhoud kunnen we jaren discussieren. Muziek is en blijft muziek en blijft persoonlijk.
quote:Yep, en persoonlijk vind ik het niks. Andere mensen mogen het van mij best mooi vinden, ik val er toch niemand op aan? Maar als je louter positieve reacties wilt lezen kun je je misschien beter wenden tot de Dr. Alban Fanpage
Op vrijdag 22 november 2002 00:44 schreef Acathla het volgende:
Muziek is en blijft muziek en blijft persoonlijk.
quote:Bovendien denk ik dat de vraag of je het werkelijk mooi vond meer te maken heeft met je leeftijd toen de plaatjes werden uitgebracht dan met de werkelijke kwaliteit ervan... Ik was pas 11 jaar oud toen It's my Life uitkwam, dus toen ontkwam ik er zelf ook niet echt aan, het nummer stond zelfs in de eerste Top 40 die ik ooit volgde geloof ik. Vond het toen ook best leuk. Wist ik veel dat in diezelfde periode een zeker bandje genaamd Pavement een debuut-CD uitbracht die 10 jaar later tot mijn absolute favorieten zou gaan behoren... Als ik het toen gehoord zou hebben had ik er niet veel aangevonden vermoed ik. Maar je moet ergens beginnen met het ontwikkelen van een persoonlijke muzikale smaak.
Op vrijdag 22 november 2002 00:54 schreef Zander het volgende:[..]
Yep, en persoonlijk vind ik het niks. Andere mensen mogen het van mij best mooi vinden, ik val er toch niemand op aan? Maar als je louter positieve reacties wilt lezen kun je je misschien beter wenden tot de Dr. Alban Fanpage
Maar als dat plaatje van Dr. Alban een paar jaar later uitgekomen was, had ik er waarschijnlijk ook niet zo veel aan gevonden... Heb ook geen speciale nostalgische band met Dr. Alban's werk. Misschien leuk om It's my life nog ooit een keertje te horen, maar als ie binnenkort in een hardstyle-coverversie heruitgebracht wordt dan zal ik 'm ook binnen de kortste tijd spuugzat zijn, ook al laten ze het origineel bijna volledig intact.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 22-11-2002 01:11]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |