Ja, maar jij bent dan ook een Lucky bastard!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, totaal geen last van. Ben inmiddels bijna 54 en zojuist zonder moeite weer één van de mooie FOK! vrouwen aan de haak geslagen.
Ja verdomd. Altijd mazzel.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een Lucky bastard!
Zou het van de (baas) uit komen of van zijn partner?quote:
Een groen blaadjequote:Op maandag 4 januari 2016 21:30 schreef john2406 het volgende:
Wat denk men dan nog met 40+ te vinden?
Een ander tweedehandsje misschien?
Gewoon erbij houden bij wat men heeft ben ik meer voor, wat je bij de ene laat vind je bij de ander wel op een andere manier terug.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:33 schreef Piper. het volgende:
Liever dan een tweedehandsje veertiger dan een negendehandsje twintiger
Gewoon een kluizenaar dus.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:26 schreef Mickeys het volgende:
Gewoon motorrijbewijs gehaald... niks geen relatie/huwelijk dus niks geen gezeik... ik zie het probleem niet zo
En jij denkt dat een kluizenaar binnenshuis motor rijdt?quote:
Maar als je niet meer van elkaar houdt, of elkaar zelfs niet meer kunt luchten, lijkt me niet dat je bij elkaar moet blijven.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gewoon erbij houden bij wat men heeft ben ik meer voor, wat je bij de ene laat vind je bij de ander wel op een andere manier terug.
Is het niet vroeg dan wel laat denk ik.
Als er moet bij staat ben ik er al niet meer voor hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als je niet meer van elkaar houdt, of elkaar zelfs niet meer kunt luchten, lijkt me niet dat je bij elkaar moet blijven.
Want een kluizenaar zit alleen binnen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En jij denkt dat een kluizenaar binnenshuis motor rijdt?
Neuh, dat niet perse, maar een kluizenaar leeft wel in afzondering en ik vind motorrijders nu niet echt getuigen van "in afzondering" leven. Maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want een kluizenaar zit alleen binnen?
Dan zal ik je post wel niet snappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er moet bij staat ben ik er al niet meer voor hoor!
Als jullie wat langer bij elkaar zijn ga je dat nog wel snappen denk ik, of je zou een relatie uit 1000 hebben kunnen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan zal ik je post wel niet snappen.
Que?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jullie wat langer bij elkaar zijn ga je dat nog wel snappen denk ik, of je zou een relatie uit 1000 hebben kunnen?
Lekker belangrijk, kaap mijn topic niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jullie wat langer bij elkaar zijn ga je dat nog wel snappen denk ik, of je zou een relatie uit 1000 hebben kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |