Ahem. De SP zette al vraagtekens bij de arbeidsimmigratie in de jaren '80 maat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's zo kut, ja; er is veel mis met die gast (NAAST dat hij zich te extreem focust op de islam, discussie uit de weg gaat, alleenheerser in zijn partij is, geen inzage in zijn boekhouding geeft, door Israël aangestuurd wordt enz enz enz.), maar geen enkele andere partij lijkt zich echt bewust te zijn van de ellende die we hier binnen halen.

quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, maar dit horen we al jaren, de emmer is volgens mij al een paar keer overstroomt. Er wordt gewoon weer een nieuwe gepakt.
Grote groepen allochtonen die op een dermate grootse manier vrouwen aanranden hebben we op deze schaal nog niet gezien. Kan niet anders dan dat er nu vaders, broers, ooms, neven en weet ik wat nog meer zijn die heel erg boos zijn geworden. Het is nu aan de politiek om daar goed mee om te gaan. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, maar dit horen we al jaren, de emmer is volgens mij al een paar keer overstroomt. Er wordt gewoon weer een nieuwe gepakt.

Ja? Die is 2016.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahem. De SP zette al vraagtekens bij de arbeidsimmigratie in de jaren '80 maat.

Maar het gaat hier toch niet meer om arbeidsimmigratie in de jaren 80,quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahem. De SP zette al vraagtekens bij de arbeidsimmigratie in de jaren '80 maat.

Ik verwacht wat kleine aanvallen op wat moskeeën en meer demonstraties tegen nieuwe AZC's, maar weinig echt schokkends.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Grote groepen allochtonen die op een dermate grootse manier vrouwen aanranden hebben we op deze schaal nog niet gezien. Kan niet anders dan dat er nu vaders, broers, ooms, neven en weet ik wat nog meer zijn die heel erg boos zijn geworden. Het is nu aan de politiek om daar goed mee om te gaan. Ben benieuwd.

Islamisatie?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:40 schreef Reefer het volgende:
[..]
Maar het gaat hier toch niet meer om arbeidsimmigratie in de jaren 80,
maar om het niet tegengaan van Islamisatie in 2016?

Misschien zijn er nog meer van die incidenten nodig om de vlam in de pan te krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht wat kleine aanvallen op wat moskeeën en meer demonstraties tegen nieuwe AZC's, maar weinig echt schokkends.

Goh. Jij kan er echt niet op wachten hè?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog meer van die incidenten nodig om de vlam in de pan te krijgen.

Vanwaar die vreemde voorliefde voor enerzijds het linksnationalisme van de PVV en de liberale rechtseconomische realpolitik van de VVD en CDA?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:42 schreef empa1010 het volgende:
Je maakt iig een statement door op Wilders te stemmen. Dan mogen, hopelijk tenminste, VVD, CDA en voor mijn part 50+ gaan bewijzen dat ze vaderlandsliefde hoog in het vaandel hebben staan.

quote:Joods gezin bekogeld met vuurwerk
AMSTERDAM -
Een Joods gezin is op oudejaarsavond belaagd door een groep jongeren. De daders gooiden met vuurwerk, riepen antisemitische leuzen en trapten de voordeur van de woning van het gezin in.
Volgens AT5 kregen moeder en dochter op straat al rotjes naar zich toe gegooid. Toen het stel naar binnen ging, belden de belagers aan. ,,Eerste wensten ze ons gelukkig nieuwjaar. Daarna riepen ze ’Free Palestina’ en gooiden ze rotjes door de brievenbus. Mijn moeder hield de brievenbus dicht, maar vervolgens braken ze de deur open. Ze riepen ’kankerjoden’ en ’aufmachen!’’ vertelt het gezin aan AT5.
Inmiddels heeft het gezin aangifte gedaan bij de politie.

Kijk een avondje Opsporing Verzocht, we zijn echt wel wat gewend. Die vaders, broers, ooms en weet ik wie allemaal gaan echt niet willekeurig 'buitenlanders' aanvallen, omdat hun familielid is verkracht door iemand met een buitenlands uiterlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Grote groepen allochtonen die op een dermate grootse manier vrouwen aanranden hebben we op deze schaal nog niet gezien. Kan niet anders dan dat er nu vaders, broers, ooms, neven en weet ik wat nog meer zijn die heel erg boos zijn geworden. Het is nu aan de politiek om daar goed mee om te gaan. Ben benieuwd.

Criminelen die gestraft moeten worden, aldus. En de schade moeten betalen.quote:

Tja wat moet er gebeuren voor men echt een keer aan de noodrem trekt? Hoeveel slachtoffers moeten er door aanslagen gevallen zijn? Hoeveel overlast moet er zijn van de massale instroom? Hoeveel incidenten die aantonen dat het om 2 (of meer) volkomen verschillende werelden gaat waarbij een flink deel schijt heeft aan de regels van de ander?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog meer van die incidenten nodig om de vlam in de pan te krijgen.

Nee, want ik denk niet dat het uit zichzelf goedkomt. Ben dit soort nieuws wel zat. Van mij mag het stoppen. Maar hoe?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh. Jij kan er echt niet op wachten hè?

Omdat er geen alternatieven zijn misschien?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanwaar die vreemde voorliefde voor enerzijds het linksnationalisme van de PVV en de liberale rechtseconomische realpolitik van de VVD en CDA?
Leg mij dat eens uit.

Pegida zal in ieder geval weer een enorme boost krijgen. En door ze maar te blijven demoniseren maakt Merkel ze alleen maar groter.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht wat kleine aanvallen op wat moskeeën en meer demonstraties tegen nieuwe AZC's, maar weinig echt schokkends.

Oh nee? Dus stem je dan maar op twee compleet tegenovergestelde ideologieën uit een vreemd soort 'vaderlandsliefde' en een perverse opvatting van 'rechts'?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:45 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Omdat er geen alternatieven zijn misschien?

Dat bedoel ik ook niet te zeggen. Ik denk wel dat de politiek nu aan zet is. Als dit zo blijft doorgaan, dan krijg je dus wel groeperingen die het heft in eigen hand gaan nemen. Met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kijk een avondje Opsporing Verzocht, we zijn echt wel wat gewend. Die vaders, broers, ooms en weet ik wie allemaal gaan echt niet willekeurig 'buitenlanders' aanvallen, omdat hun familielid is verkracht door iemand met een buitenlands uiterlijk.

Nee dat zie ik idd niet maar jij mag dat gerust zo zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nee? Dus stem je dan maar op twee compleet tegenovergestelde ideologieën uit een vreemd soort 'vaderlandsliefde' en een perverse opvatting van 'rechts'?
Echt, zie je niet dat de VVD dit allemaal schitterend vindt? Nog meer goedkope arbeidskrachten, nog meer verdringing op de markt, nog meer 'noodzaak' tot hervormingen.

Weet je uberhaupt waar de VVD voor staat man?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:47 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee dat zie ik idd niet maar jij mag dat gerust zo zien.

Ja volkspartij voor vrijheid en democratie vriendquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt waar de VVD voor staat man?

Als een week eerder je zoon in elkaar is geslagen en/of je vrouw onder gerocheld zijn er op enig moment echt wel wat mensen klaar mee. Van de (lokale) politiek hoef je niks te verwachten. Die laten via de politie horen dat je dochter maar een zelfverdedigingscursus moet doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kijk een avondje Opsporing Verzocht, we zijn echt wel wat gewend. Die vaders, broers, ooms en weet ik wie allemaal gaan echt niet willekeurig 'buitenlanders' aanvallen, omdat hun familielid is verkracht door iemand met een buitenlands uiterlijk.

Oh ja, en wat voor geweldige zaken heeft die partij op het gebied van de sociale zekerheid van het volk betekent de afgelopen jaren... dus ver VOOR de vluchtelingeninstroom...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:49 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja volkspartij voor vrijheid en democratie vriend

Dan kun je je hart vasthouden. Taferelen als in Geldermalsen staan je dan te wachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet te zeggen. Ik denk wel dat de politiek nu aan zet is. Als dit zo blijft doorgaan, dan krijg je dus wel groeperingen die het heft in eigen hand gaan nemen. Met alle gevolgen van dien.

quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)d-en-nieuw~a4218588/quote:De politie noemde de aanranding op zo'n grote schaal van de vrouwen maandag op een persconferentie 'een compleet nieuwe dimensie van criminaliteit'.

En dat is heel goed voorstelbaar... Vraag is: ga je achter de dader aan of ros je een willekeurige allochtoon in elkaar?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als een week eerder je zoon in elkaar is geslagen en/of je vrouw onder gerocheld zijn er op enig moment echt wel wat mensen klaar mee. Van de (lokale) politiek hoef je niks te verwachten. Die laten via de politie horen dat je dochter maar een zelfverdedigingscursus moet doen.
Dat laatste is in Nederland in ieder geval beleid.

Meer dan genoeg en dat weet jij volgens mij best. Maar we gaan behoorlijk offtopic hiermee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja, en wat voor geweldige zaken heeft die partij op het gebied van de sociale zekerheid van het volk betekent de afgelopen jaren... dus ver VOOR de vluchtelingeninstroom...

quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:51 schreef Saisai het volgende:
Ik word zo verdrietig van zulke berichten. Een heel leven van iemand verwoesten omdat je zo nodig je zaad moet lozen.
heb er geen woorden voor

Ja, maar dan is scanderen dat er een 'piemel' inmoet wanner een vrouwmensch een andere opinie laat horen is dan wel weer tragikomisch in schijnheil.quote:

Ik vind wilders ook geen inspirerende leider van wie ik het op rechts moet hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:35 schreef Reefer het volgende:
[..]
Nou nee ik kan niet echt achter Wilders staan maar wat is het alternatief?

dat vergelijken met aanranding door honderden mannenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is scanderen dat er een 'piemel' inmoet wanner een vrouwmensch een andere opinie laat horen is dan wel weer tragikomisch in schijnheil.

Dit jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op een gegeven moment is men wel een beetje klaar met bepaalde bevolkingsgroepen. Heeft ook te maken met zelfreinigend vermogen. Los je het als groep niet zelf op dan moeten andere groepen wel ingrijpen.

Meer dan genoeg in gesneden en bezuinigd ja. Was je toen ook zo boos?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:51 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg en dat weet jij volgens mij best. Maar we gaan behoorlijk offtopic hiermee.

Het is niet de vraag wat het individu doet. De vraag is wat er op grote schaal gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat is heel goed voorstelbaar... Vraag is: ga je achter de dader aan of ros je een willekeurige allochtoon in elkaar?

Dat vond ik totaal niet grappig. En dit spandoek in eerste instantie ook niet, maar hij blijkt wel een waarheid te bevatten. Zie je niet zeker?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is scanderen dat er een 'piemel' inmoet wanner een vrouwmensch een andere opinie laat horen is dan wel weer tragikomisch in schijnheil.

Vrijbrief dus voor geweld jegens mensen op basis enkel van afkomst.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op een gegeven moment is men wel een beetje klaar met bepaalde bevolkingsgroepen. Heeft ook te maken met zelfreinigend vermogen. Los je het als groep niet zelf op dan moeten andere groepen wel ingrijpen.

En dit jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vergelijken met aanranding door honderden mannen

Je begrijpt het verschil tussen denigrerende praat en verkrachting niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]

En weer totaal niet begrijpend gelezen, mortax.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vergelijken met aanranding door honderden mannen

Negro please.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil tussen denigrerende praat en verkrachting niet?

Nee, want daar word ik niet boos om. Bepaalde stappen zijn noodzakelijk om groei te genereren. En dat weet ieder weldenkend mens. Maar als jij het anders ziet ben je daar vrij in uiteraard. Neemt niet weg dat ik vind dat het beleid aangepast moet worden en daarom gaat mijn stem dit keer niet naar de VVD. Terwijl ik daar altijd en eeuwig op gestemd heb, vanaf stemgerechtigde leeftijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meer dan genoeg in gesneden en bezuinigd ja. Was je toen ook zo boos?

De politiek doet niks en de mensen worden steeds rechtser. Kut, maar ja... sta je er nou echt van te kijken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrijbrief dus voor geweld jegens mensen op basis enkel van afkomst.
Helder.

Rechtser? Door op een linksnationalistische partij als de PVV te stemmenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De politiek doet niks en de mensen worden steeds rechtser. Kut, maar ja... sta je er nou echt van te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |