abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2016 @ 13:50:40 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158816601

Bij de powerbanks van Xiaomi hebben ze een range van accessoire ontwikkeld die je hanig in combinatie met de alle varianten powerbanks kan gebruiken. Eerst kwamen ze met een simpel lampje die aan of uit kon met de power-knop van de powerbank. Daarna kwamen ze ook met een kleine ventilator, zelfde verhaal. Nu zijn ze redelijk recent met een Xiaomi Light V2 gekomen. Deze is een stuk groter dan zijn kleine broertje en geeft nóg meer licht (er zitten simpelweg meer leds in).

Versie 1 boven, en versie 2 beneden

De Mi Light wordt geleverd in een langwerpig kunststof verpakking met aan het einde een zip-lock sluiting. Simpel en effectief. Alles uitleg staat er in het chinees op, maar het is niet alsof je uitleg nodig hebt bij dit lampje.

Specificaties:
• Type nummer: SSD02ZM
• Voltage: 5V
• Verbruik: 2.5W (max)
• Formaat: 199 x 17 x 9 mm
• Lichtopbrengst: 135 Lumen (max)

De veranderde felheid is niet het enige wat er anders is geworden aan de Xiaomi Light. Want doormiddel van het kleine knopje dicht bij de USB aansluiting kan je de Light nu ook in verschillende standen zetten. Van een heel bescheiden lampje tot een felle schijnwerper. Er zijn in totaal zes standen, waarvan je vijf standen met het knopje kan wisselen en aan/uit met de power-knop van de powerbank. De Mi Light onthoudt in welke stand hij het laatst stond ingesteld, ook als je hem even uit de powerbank haalt.

Concluderend kan ik zeggen dat de Xiaomi “Mi” Light echt een leuke gadget is die af en toe verdomd handig is. Of je de Light nou gebruikt om in het donker een boek te lezen, achter dat kastje dat gevallen schroefje te vinden of als zaklamp buiten. Het is en blijft een coole gadget! Mijn Xiaomi Mi Ledlight komt bij IBuyGou voor nog geen $10 vandaan.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')