Ik heb de afgelopen jaren wat problemen gehad met mijn bank, en tijdens het aanvragen van een
ESTA naar de Verenigde Staten en met mijn zorgverzekering. Mijn persoonlijke gegevens zijn overal net anders.
Om het nog wat gecompliceerder te maken, ikzelf heb 3 namen (waarvan de 1e kantonees is met een streepje ertussen).
Bijvoorbeeld zoiets: Yam-kuen Jan Peter Balkenende
• De voornaam, ofwel given name is toch de eerste naam?
De wikipedia zegt alleen dat het voor de achternaam staat, maar niet hoe het zit in het geval van meerdere voornamen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Voornaamquote:
Een voornaam is een eigennaam die een kind bij de geboorte gegeven wordt en die geplaatst wordt voor de achternaam.
• Als er gevraagd wordt naar mijn middelnaam, moet ik dan "Jan Peter" of alleen "Jan" invullen? Zoals ik het nu begrijp omvat de middelnaam alle voornamen die niet de voornaam zijn, dus ik denk dat het Jan Peter zou zijn.
• Soms accepteert het systeem geen streepjes in de naam, waardoor ik 4 initialen/voorletters krijg.
Bijvoorbeeld Y.K.J.P. ipv Y.J.P. Dit was zo bij KLM / Flying Blue het geval.
Krijg ik dan geen problemen wanneer ik op het vliegtuig stap naar de VS als mijn initialen in mijn ESTA /
Advance Passenger Information System niet overeenkomen in met die van mijn paspoort?
[ Bericht 1% gewijzigd door Ketho op 04-01-2016 13:01:53 ]