abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 1999 @ 11:59:00 #1
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_46741
nee lekker geregeld bij ons op school, 3 dagen voor de vakantie krijg je te horen dat je je stage bedrijf moet bellen en die drie dagen kan ik dus echt niet, en ik moet dus stage lopen op een andere school nee dat schiet op, school dicht, dus ik belde gisteren (maandag 23)was hij er niet dus ik bel vandag (dinsdag 24) wist de kontackt persoon van niks, dus moet ik de school weer bellen is mijn stage begelieder weer niet berijkbaar, dus ga NOOIT naar het TCE (Techniesche Colegge Ede) dit zuigt echt hard
BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
pi_46742
En ik dacht dat de organisatie op mijn school bagger was

Wat moet je nu?

If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

woensdag 25 augustus 1999 @ 23:40:00 #3
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_46743
Ik heb wel vaker van dit soort verhalen gehoord. Moest iemand stage lopen in een psychiatriche (?) inrichting. Voor 5 dagen per week, na een maand vroegen ze daaro doodleuk of ze in 't weekend ook wou werken! Directie daar is ook niet helemaal 100%....
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  donderdag 26 augustus 1999 @ 12:38:00 #4
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_46744
toenik hem eindelijk te pakken had bleek ik te zijn blijven zitten, nee dan hoor je direct dat je de volgende dag op school moet zijn ¿¡¿¡¿¡?!
BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
  donderdag 11 mei 2000 @ 21:07:00 #5
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_46745
Duh, heel Ede zuigt hard, ik woon in Bennekom (d'rnaast, gemeente Ede), en Wageningen (aan de andere kant van mijn slaapdorp) is veel toffer. Valt meer te doen, studentenstad, uitgaansleven, aantrekkelijk centrum...

Down[br]Under
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')