Van die mensen die dan gaan zuchten als iemand praat. Man, maak je niet zo druk. Je hoort evengoed mensen praten buiten de stiltecoupéquote:
Vragen ze aan mij heel zacht kunt u niet even vragen of die meneer of vrouw wat zachter wil praten?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Van die mensen die dan gaan zuchten als iemand praat. Man, maak je niet zo druk. Je hoort evengoed mensen praten buiten de stiltecoupé
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vragen ze aan mij heel zacht kunt u niet even vragen of die meneer of vrouw wat zachter wil praten?
EN dan zeg ik altijd, extra hardt ohw u heeft last van X heeft u zelf al gevraagd of X wat zachter wilt doen?
En dan loop ik weg,
Ben godverdomme geen kleuter oppas
Ik drink er nog paar met je mee !!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Lekker aan het bieren hier? Ik trek er zo een open.
Godver Ren 1!!!quote:
Nog een week joh, nog geen reden voor zenuwen nuquote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver Ren 1!!!
Ik ben denk ik nog zenuwachtiger dan jij of is het als ?
Godver
Als je VOG maar goed komt man !quote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Nog een week joh, nog geen reden voor zenuwen nu
Ja dat is het spannendste. Voel me een zware crimineel verdommequote:
Boeiend we hebben allemaal wel eens een fout gemaaktquote:Op maandag 4 januari 2016 22:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat is het spannendste. Voel me een zware crimineel verdomme
Boefjesquote:Op maandag 4 januari 2016 22:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boeiend we hebben allemaal wel eens een fout gemaakt
Gewoon doen !quote:Op maandag 4 januari 2016 22:27 schreef renwan het volgende:
Kan anders een topic in WGR openen, misschien weten ze het daar
Die koters van nu komen al niet eens meer buiten.quote:
Ook straks eerlijk zijn bij het gesprek, ze komen er toch wel achter.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:27 schreef renwan het volgende:
Kan anders een topic in WGR openen, misschien weten ze het daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |