Nog geneukt?quote:
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vondquote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef PausNicolaas het volgende:
wie wil dansen met mij ik kan vader jacob spelen
Totale slagingspercentage was 33% dus iedereen faaldequote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ? Kom hier bier drinken dan !! Dan heb je in eens ook plannen...
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Ga der voor man, waarom niet eerste keer gehaald?
erg opwindendquote:Op maandag 4 januari 2016 22:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond
Dus 77% bier gedronken ??quote:Op maandag 4 januari 2016 22:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Totale slagingspercentage was 33% dus iedereen faalde
Ja Zwolle gek dat is 2 uur rijden
Godverdomme niet zo nega doen he !!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:42 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ga ook douchen loL!
doe wel alsof ik met mijn chicks onder de douceh sta
quote:
quote:
2 van mijnm chicks zijn nu aan het douchen helaas wel 200 km verderopquote:
net bier genoeemnquote:Op maandag 4 januari 2016 22:49 schreef renwan het volgende:
FUCK IT, ik ga toch even een biertje of 2 scoren wat moet ik anders
Wel echt 2 morgen vanaf 8 uur kan de Ziggo monteur voor de deur staan
Dan slaap ik nog manquote:Op maandag 4 januari 2016 22:49 schreef renwan het volgende:
FUCK IT, ik ga toch even een biertje of 2 scoren wat moet ik anders
Wel echt 2 morgen vanaf 8 uur kan de Ziggo monteur voor de deur staan
Ken je Christiano Ronaldo?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Geerd het volgende:
Ik weet hoe renwan er uit ziet de benen van opso gezien SNeeuwleeuw heb ik gezien. ik wil eigenlijk wel weten hoe Paus er uit ziet en Simpterklaas.
Je hebt mij gezien, toch?!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Geerd het volgende:
Ik weet hoe renwan er uit ziet de benen van opso gezien SNeeuwleeuw heb ik gezien. ik wil eigenlijk wel weten hoe Paus er uit ziet en Simpterklaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |