SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Wat is je favo? Van mij LSD maar weet niet of ik het risico nog eens zou willen nemen. Denk het niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik praat wel teveel over drugs, ik geef het toe. Maar ze zijn zo leuk.
Mijne ook. Maar ik let altijd op set en setting en gaat tot nu toe nooit fout.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is je favo? Van mij LSD maar weet niet of ik het risico nog eens zou willen nemen. Denk het niet.
Ik gebruik alleen op een veilige manier drugs. Ik gebruik niks dat heftiger is dan alcohol.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
drugs bah junkies
ik rook alleen die greenie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik dacht ik ook. Maar mensen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijne ook. Maar ik let altijd op set en setting en gaat tot nu toe nooit fout.
ahja alcohol lekker vodkaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen op een veilige manier drugs. Ik gebruik niks dat heftiger is dan alcohol.
Enige badtrip die ik had was op hasj
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen op een veilige manier drugs. Ik gebruik niks dat heftiger is dan alcohol.
Enige badtrip die ik had was op hasjAlcohol is dan ook een van de meest heftige drugs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de mens is een dom kudde beest daarom is Alchol overal te krijgen en spreken we schande van wiet xtc en cocaïne,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
ik kan gewoon hendelen tochquote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel voorzichtig met alcohol, is een van de ergste drugs.
Dit cliché lees ik altijd op FOK!.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alcohol is dan ook een van de meest heftige drugs.
Maar de mens is een dom kudde beest daarom is Alchol overal te krijgen en spreken we schande van wiet xtc en cocaïne,
Het komt denk ik vooral omdat alcohol al millenia gedronken wordt, je kan iets dat zo bij de mensheid hoort niet zomaar illegaal maken (tenzij streng religieus), maar als het morgen zou worden uitgevonden zou het wel gewoon illegaal worden. Ik vind het begrijpelijk, alleen jammer dat ze niet inzien dat het legaliseren/decriminaliseren van drugs het juist veiliger kan maken.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alcohol is dan ook een van de meest heftige drugs.
Maar de mens is een dom kudde beest daarom is Alchol overal te krijgen en spreken we schande van wiet xtc en cocaïne,
Valt allemaal wel mee ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit cliché lees ik altijd op FOK!.Ken bijna niemand die zo veroordelend is over gebruik van andere middelen of zo naïef ten aanzien van alcohol.
Maar hier wil iedereen altijd zo snel mogelijk hypocriet kunnen roepen of zo
Is echt niet allemaal rotzooi als je het verstandig gebruikt.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
xtc speed cocaine lsd weg met die rotzooi
wiet en finlandia vodka en bier blijven
derest mag weg ermee hier
Jij weet toch als geen ander hoe alcohol veel gevaarlijker is dan bijvoorbeeld Wiet of xtc.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee ja.
Vooral mensen die hun drugsgebruik willen goedpraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |