Zo ziet u maar weer: rook is niet altijd fikkie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:28 schreef mootie het volgende:
Alfred Frikken
3 uur ·
voor alle azijn zeikers wij zijn net gecontroleerd door de nvwa en hebben de status uitmuntende fokker gekregen alle honden zijn bekeken en aldus de inspecteur als alle honden van nederland er zo gezond en vrolijk uit zagen was er geen inspectie meer nodig zal zodra ik het rapport krijg het ook online plaatsen wil toch alle 184 personen bedanken voor de melding die ze daar hebben gemaakt doet me goed dat er toch nog mensen zijn die betrokken zijn met het dierenwelzijn
ik zal ook deze mensen niet ver oordelen mischien als ze karakter hebben dat ze nu ook het lef hebben om dit bericht ook openbaar temaken
tuurlijk moet broodfok gestopt worden maar als het tegendeel bewezen is mischien moeten we die personen dan ook steunen zodat er alleen nog maar gezonde vrolijke pups verkocht gaan worden in de toekomst!!!!!
https://www.facebook.com/alfred.frikken/posts/10208414775992202
Bron Facebook
Vertel dat maar eens in de Cosquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:28 schreef Copycat het volgende:
Relevante crosspostquote:
[..]
Zo ziet u maar weer: rook is niet altijd fikkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |