abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158980654
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een zwarte lijst die ook correct is?
Ik doe misschien moeilijk, maar het zou verdomd lullig zijn als deze fokker onterecht een slecht naam krijgt. Net als dat het even lullig is om als Utopia met een broodfokker in zee te gaan.
Wel interessant dat die man zelf alleen een mannetje heeft.
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 12:28:39 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_158980776
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:20 schreef mootie het volgende:

Ze zal wel aan alle kanten lastig zijn gevallen.
Als je niks te verbergen hebt hoef je ook niks te verwijderen. Kan ook zijn dat ze spijt als haren op haar hoofd heeft dat ze met die broodfokker in zee is gegaan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 12:31:49 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_158980834
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:21 schreef mootie het volgende:

Des te vreemder dat Alfred die pup heeft gebracht. Mevroi waar het nest van was woont in Soest, die vent in Stadskanaal. Soest is toch een stuk dichterbij.
Het blijft een vreemd verhaal.
― Mark Twain
  zondag 10 januari 2016 @ 12:33:36 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158980870
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:28 schreef beequeen het volgende:

Als je niks te verbergen hebt hoef je ook niks te verwijderen. Kan ook zijn dat ze spijt als haren op haar hoofd heeft dat ze met die broodfokker in zee is gegaan.
Mwoah, als ik sommige reacties hier lees ... Kan me heel goed voorstellen dat je niet op dat tuig dat er met je Facebook vandoorgaat zit te wachten..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 12:48:39 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_158981183
quote:
9s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:33 schreef Copycat het volgende:

Mwoah, als ik sommige reacties hier lees ... Kan me heel goed voorstellen dat je niet op dat tuig dat er met je Facebook vandoorgaat zit te wachten..
Je kunt je Fb account behoorlijk dichttimmeren, dat hoef ik jou niet te vertellen.
Er zijn genoeg andere manieren op je pups aan de man te brengen, b.v. via kynologenclubs, wel zo verstandig trouwens.
Bovendien ging ze er behoorlijk prat op dat haar pup de Arthur in Utoipia was.
― Mark Twain
pi_158981447
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kunt je Fb account behoorlijk dichttimmeren, dat hoef ik jou niet te vertellen.
Er zijn genoeg andere manieren op je pups aan de man te brengen, b.v. via kynologenclubs, wel zo verstandig trouwens.
Bovendien ging ze er behoorlijk prat op dat haar pup de Arthur in Utoipia was.
En terecht, het is een superleuk beestje.
pi_158983016
quote:

[..]

Dat wordt vaker gedaan bij het fokken van honden. De eigenaar van de reu krijgt voor het dekken een x bedrag of de 1e keus uit het nest, wat hier is gebeurd.

Een goede fokker is oa lid van de rasvereniging, zoekt goede bloedlijnen uit en ''geeft/verkoopt'' zijn/haar hond sowieso niet aan iedereen! En zo zullen er waarschijnlijk meer ongeschreven regels zijn.

Trouwens een ''goede'' nieuwe eigenaar van een hond oriënteert zich eerst, leest zich goed in over het ras (als daar sprake van is), kijkt op internet wie een nestje heeft en probeert zoveel mogelijk van de fokker te weten te komen. Gaat bij het nestje kijken (dat kon nu jammer genoeg niet), niet alleen om een pup uit te zoeken maar ook om de moeder te zien, controleren of de puppies in een schone en huiselijke omgeving opgroeien. Ook daar zijn nog meer ongeschreven regels bij.

Ik heb geprobeerd om het wat globaal te houden maar als je 1 keer begint........ ;)
pi_158983304
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:05 schreef syllys het volgende:

[..]

Dat wordt vaker gedaan bij het fokken van honden. De eigenaar van de reu krijgt voor het dekken een x bedrag of de 1e keus uit het nest, wat hier is gebeurd.

Een goede fokker is oa lid van de rasvereniging, zoekt goede bloedlijnen uit en ''geeft/verkoopt'' zijn/haar hond sowieso niet aan iedereen! En zo zullen er waarschijnlijk meer ongeschreven regels zijn.

Trouwens een ''goede'' nieuwe eigenaar van een hond oriënteert zich eerst, leest zich goed in over het ras (als daar sprake van is), kijkt op internet wie een nestje heeft en probeert zoveel mogelijk van de fokker te weten te komen. Gaat bij het nestje kijken (dat kon nu jammer genoeg niet), niet alleen om een pup uit te zoeken maar ook om de moeder te zien, controleren of de puppies in een schone en huiselijke omgeving opgroeien. Ook daar zijn nog meer ongeschreven regels bij.

Ik heb geprobeerd om het wat globaal te houden maar als je 1 keer begint........ ;)
Ik snap het prima, het is een dekreu.
  Admin zondag 10 januari 2016 @ 14:32:07 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158983701
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 09:57 schreef Cir het volgende:
Dierenorganisatie Een Dier Een Vriend is woest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken die hele club niet,
Oh als je die comments bij die petitie leest weet ik al genoeg :|W
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_158984763
quote:
17s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ken die hele club niet,
Oh als je die comments bij die petitie leest weet ik al genoeg :|W
je hebt toch wel getekend he?
pi_158986843
quote:

[..]

Vind dat jij wel even genoeg hebt gezegd hierover. Jij hebt vanaf het begin af aan deze onderneming van Nicole verdedigd. Je hebt op een vreselijke manier gereageerd op mensen als ik die hun zorgen uitten. We hebben gelijk gekregen, maar jij gaat gewoon door.
pi_158998600
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Des te vreemder dat Alfred die pup heeft gebracht. Mevroi waar het nest van was woont in Soest, die vent in Stadskanaal. Soest is toch een stuk dichterbij.
Het blijft een vreemd verhaal.
Ze woont helemaal niet in Soest..
pi_158999092
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Vind dat jij wel even genoeg hebt gezegd hierover. Jij hebt vanaf het begin af aan deze onderneming van Nicole verdedigd. Je hebt op een vreselijke manier gereageerd op mensen als ik die hun zorgen uitten. We hebben gelijk gekregen, maar jij gaat gewoon door.
Verder gaat het wel goed met je?
pi_159001729
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Verder gaat het wel goed met je?
Ik begrijp dat het niet leuk is om ongelijk te hebben, maar dit vind ik wat een onzinnige reactie.
pi_159002507
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het niet leuk is om ongelijk te hebben, maar dit vind ik wat een onzinnige reactie.
Lijkt me dan een gepaste reactie op jouw post ^O^
pi_159003263
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zodra jouw naam op internet, op wat voor manier dan ook, in verband wordt gebracht met iets als broodfokken, maakt het niet meer uit of het waar is of niet. Het gros van de mensen checkt niet eerst de bronnen en feiten, zodra ze '<naam>... een broodfokker' zien staan geloven ze dat. (want, waar rook is, is vuur.. Toch?!)

Exact wat er nu met de eigenaar van de dekreu gebeurt, 1 site noemt hem een broodfokker dus is hij een broodfokker... Ookal is er verder niets te vinden dat er ook maar op wijst dat dit echt zo is, die site zegt het dus het is waar..
pi_159003407
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:05 schreef syllys het volgende:

[..]

Die vrouw heeft haar teefje een keer laten dekken, dat maakt haar nog geen fokker..

De eigenaar van de dekreu heeft voor het dekken de eerste keus uit het nest gekregen. Hij heeft die pup vervolgens aan Ivan gegeven, dat heeft zij niet gedaan en kun je haar dus ook niet verantwoordelijk voor houden. En hoe kom je erbij dat zij de pups zomaar aan iedereen verkocht/mee gaf?
pi_159003431
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:58 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zodra jouw naam op internet, op wat voor manier dan ook, in verband wordt gebracht met iets als broodfokken, maakt het niet meer uit of het waar is of niet. Het gros van de mensen checkt niet eerst de bronnen en feiten, zodra ze '<naam>... een broodfokker' zien staan geloven ze dat. (want, waar rook is, is vuur.. Toch?!)

Exact wat er nu met de eigenaar van de dekreu gebeurt, 1 site noemt hem een broodfokker dus is hij een broodfokker... Ookal is er verder niets te vinden dat er ook maar op wijst dat dit echt zo is, die site zegt het dus het is waar..
Iemand die een hond meegeeft aan Nicole of Utopia is gewoon een broodfokker.

25000 handtekeningen!! _O_
pi_159003505
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 01:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Want handtekeningen van schuimbekkende bloemetjesjurken, waarvan driekwart niet eens weet waar het over gaat, maken het waarheid.
pi_159003644
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 01:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Hij is niet eens de fokker van het nest.. En al zou hij dat wel zijn, het onzorgvuldig plaatsen van één pup maakt iemand nog geen broodfokker..
pi_159003775
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 01:35 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij is niet eens de fokker van het nest.. En al zou hij dat wel zijn, het onzorgvuldig plaatsen van één pup maakt iemand nog geen broodfokker..
Als het niet zo sneu was, was het om te gieren. Die man heeft alleen een reu.
pi_159003902
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 01:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Als het niet zo sneu was, was het om te gieren. Die man heeft alleen een reu.
Echt hè.. Gaat helemaal nergens over dit..
pi_159003983
Praat dat walgelijke gedrag van Nicole maar goed :r
pi_159010208
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 01:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Die vrouw heeft haar teefje een keer laten dekken, dat maakt haar nog geen fokker..

De eigenaar van de dekreu heeft voor het dekken de eerste keus uit het nest gekregen. Hij heeft die pup vervolgens aan Ivan gegeven, dat heeft zij niet gedaan en kun je haar dus ook niet verantwoordelijk voor houden. En hoe kom je erbij dat zij de pups zomaar aan iedereen verkocht/mee gaf?
Hoe wil jij haar dan noemen :?

En als je mijn bericht goed had gelezen had je kunnen zien dat ik het heel algemeen heb gehouden. Niet iets lezen wat er niet staat!
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2016 @ 13:54:35 #75
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_159012287
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')