Hebben nicole en gina gister gezien aan het hek.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze mogen zgn nergens op, maar ze wisten vanmorgen al wel dat stiff en gaby zijn geweest
oh dat kan ookquote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben nicole en gina gister gezien aan het hek.
Rob ook. Hij kon zelfs zeggen hoe Stef haar kapsel er uit zag.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben nicole en gina gister gezien aan het hek.
Wat een bitchquote:Op zondag 3 januari 2016 13:57 schreef Ebinas het volgende:
Sasha gebruikt haar dikke kont weer eens om indruk te maken bij de koe.
Koe schuift maar een stukkie op
Net er voor joeg Klaver de kippen weg uit de stal.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een bitchecht hop, die dikke kont in de strijd gooien, en de veel grotere dieren gaan braaf opzij.
Utopia, a dog eat dog worldquote:Op zondag 3 januari 2016 14:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Net er voor joeg Klaver de kippen weg uit de stal.
Nee, in godsnaam, nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:00 schreef Urb het volgende:
Vrind "Je weet wat ik hier voor je probeer te doen, is echt lachuh, ook voor je zingen om je te helpen he""
Bas ""
en weer abrupte SL
recht van de sterkstequote:Op zondag 3 januari 2016 14:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Net er voor joeg Klaver de kippen weg uit de stal.
Ik heb een winkel met 2e hands spullen.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik koop ook wel tweede hands, vind het heel leuk om op rommelmarkten te lopen
ja hij wil een soort tv-persoonlijkheid van hem gaan makenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Idd krijg beetje Barrie deja vu![]()
Maar opzich wel slim dat ze bezig zijn met Bas na Utopia
Bjorn, Gio, Ruud en Joey gingen hem voorquote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja hij wil een soort tv-persoonlijkheid van hem gaan maken
al heeft bas meer kans op succes, met zn unieke persoonlijkheid en fanbasequote:Op zondag 3 januari 2016 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Bjorn, Gio, Ruud en Joey gingen hem voor
Stif,gaby,Plofkop,joey en die dennis zijn weer nieuwe beelden in de topicsquote:Op zondag 3 januari 2016 13:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze mogen zgn nergens op, maar ze wisten vanmorgen al wel dat stiff en gaby zijn geweest
die heeft het filmpje van gina haar moeder vast gezienquote:Op zondag 3 januari 2016 14:06 schreef Urb het volgende:
*flits flits* geluiden
Ma Bas "Cees, als ik eet mjam mja, sta ik niet goed op de foto he"
Vorige keer betaalden ze nog voor hun eigen drankjes.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb een winkel met 2e hands spullen.![]()
Sorry, kon het niet laten.
Wat een heerlijk bezoek van Bas, heb helaas de vorige keer gemist.
en het is ook met allemaal goed geluktquote:Op zondag 3 januari 2016 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Bjorn, Gio, Ruud en Joey gingen hem voor
Denk dat het best zou kunnen met een Bas, niet perse tv mss maar veel volgers online, vlogs en streamen enzo kun je best mee cashen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Dat bezoek van Bas destijds was zo'n beetje het leukste bezoek ooit geweest daar.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb een winkel met 2e hands spullen.![]()
Sorry, kon het niet laten.
Wat een heerlijk bezoek van Bas, heb helaas de vorige keer gemist.
Ik dacht ook dat hij dat in begin had gezegd. Iets van gezien/bekent worden ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Weet nog dat ze erop stonden dat ze hun drankjes betaalden waarmee ze bij een Mark en Nicole die daar bij voorbaat al over zanikten de wind uit de zeilen namen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat bezoek van Bas destijds was zo'n beetje het leukste bezoek ooit geweest daar.
Hij heeft ook geen opleiding toch? Niks om op terug te vallen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:10 schreef rowan634 het volgende:
die vriend maakt zich soms wel zorgen over wat bas buiten moet doen
Ik heb het gelezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Vorige keer betaalden ze nog voor hun eigen drankjes.
Hij zegt net dat hij altijd dacht dat hij een eigen restaurant wilde, maar komt daar op terug zei hij net.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen opleiding toch? Niks om op terug te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wim wil skispringen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:14 schreef rowan634 het volgende:
waar is die sneeuw eigenlijk voor nodig?
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:14 schreef mario390 het volgende:
de olliebollen - Dennis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ik vind dit bezoek heel erg leuk maar vond ook Ivan zijn bezoek heel warm .quote:Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat bezoek van Bas destijds was zo'n beetje het leukste bezoek ooit geweest daar.
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:14 schreef mario390 het volgende:
de olliebollen - Dennis!Tuurlijk de aandachtsgeile wannabe inwoner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, heb ook verschillende andere leuke bezoeken gezien.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:15 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind dit bezoek heel erg leuk maar vond ook Ivan zijn bezoek heel warm .
Als dat de nieuwe inwoner wordt....quote:
Eigenlijk zijn de meeste bezoeken heel leuk om te zien.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:15 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind dit bezoek heel erg leuk maar vond ook Ivan zijn bezoek heel warm .
van laura b dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de meeste bezoeken heel leuk om te zien.
Huh heeft Ramona nu al gezoek gehad? Ze zit er net.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar ook Ramona haar bezoek was leuk om te zien en warm.
En dit maakt nu dat ik Bas graag zie en mag !quote:Op zondag 3 januari 2016 14:13 schreef Urb het volgende:
Ivan komt aan met zn kampieon button
Ma "Zou Bas ook goed staan.."
Ivan "Ghihihihi, volgend jaar Bas"
Bas "Dit jaar."
Bas heeft er vrede mee hoe het gegaan is, de sfeer is nu goed, als ik had gewonnen waren veel mensen boos geworden.
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als dat de nieuwe inwoner wordt....
Ik heb niet alles gezien , maar deze twee vallen op door hun warmte en hartelijkheid.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de meeste bezoeken heel leuk om te zien.
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh heeft Ramona nu al gezoek gehad? Ze zit er net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |