en
[GEZ] jewel cases voor singles
kunnen dicht, de eerste is buiten Fok! verkocht en de jewel cases heb ik bij de plaatselijke platenboer gevonden.
[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 05-01-2003 16:53]
quote:Als men op fok had geboden wat hij ervoor wilde hebben dan had hij het hier verkocht. En wil je in het vervolg geen bans meer voorstellen, dat is niet echt netjes.
Op zondag 5 januari 2003 16:39 schreef Dissection het volgende:[..]
Zeg kun jij geen ban krijgen voor het v&a, want je plaatst wel, maar verkoopt vervolgens alles buiten fok
is verkocht(niet via fok), kan dicht.
quote:Done. Toch bedankt voor het melden!
Op maandag 6 januari 2003 09:51 schreef dragos_langos het volgende:
[TK] badgeiser; Vaillant MAG 19/2 XZis verkocht(niet via fok), kan dicht.
Het kopen is wat mij betreft prima verlopen!
quote:Dat is idd een erg stoere actie!
Op maandag 6 januari 2003 22:10 schreef NiN0 het volgende:
Ik heb neusaap zn xbox gekochtvoor 200¤
dus ik ben helemaal tevreden, die gast heeft zelfs 3 uur heen en 3 uur terug in de trein gezeten alleen om mij dat ding te brengen
quote:^_^ Vertel mij wat
Op maandag 6 januari 2003 22:33 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Dat is idd een erg stoere actie!
quote:Is gebeurd.
Op woensdag 8 januari 2003 00:04 schreef Raio het volgende:
[TK] Nokia 3310 incl. lader/autolader mag dicht, hij komt hem morgen bij mij ophalen.
quote:Done, en *sgopje*.
Op zondag 12 januari 2003 19:49 schreef JeroenMeloen het volgende:
Deze mag dicht. Is al een tijdje geleden dat ie verkocht is, maar ik kreeg net nog ene reactie...
Die mag ook dicht wat mij betreft, of hij moet morgen nog een probleem ondervinden, maar dat verwacht ik niet in ieder geval .
Tnx Lortnoc
[Dit bericht is gewijzigd door BYM op 17-01-2003 23:58]
Deze mag dicht. De katten zijn niet ondergebracht bij iemand anders, maar zitten hier nu noodgedwongen al zo lang dat ze wel ingeburgert zijn en ik ze niet meer kwijt wil.
quote:Jammer dat het niet gelukt is via FOK!, toch veel plezier met de katten!
Op zaterdag 18 januari 2003 12:17 schreef Atreidez het volgende:
Gezocht: Nieuwe baas voor 2 lieve poezenDeze mag dicht. De katten zijn niet ondergebracht bij iemand anders, maar zitten hier nu noodgedwongen al zo lang dat ze wel ingeburgert zijn en ik ze niet meer kwijt wil.
deze kunnen beide dicht. Verkoop verliep prima.
quote:Mooi om te horen!
Op zaterdag 18 januari 2003 12:49 schreef err het volgende:Verkoop verliep prima.
en
kunnen dicht, de cd's zijn bijna allemaal verkocht en de videofilms liggen ondertussen bij het grof vuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |