SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Iets teveel met zijn telefoontje gespeeld vannacht.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
De ogen van Jelle zijn een beetje rood.
MvG was ook dun vroegerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
En ik denken dat er toch een slanke darter bestond.
Of een jointje gerookt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets teveel met zijn telefoontje gespeeld vannacht.
Die zitten elke dag in de studioquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad wel een klein telefoontje hebben jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets teveel met zijn telefoontje gespeeld vannacht.
Komt door de dopingquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef THEFXR het volgende:
die jelle is ook dik geworden, dat is een dartersziekte
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Gary geeft niet veel weg, maar Jelle heeft maar een kleine opening nodig.
Hij zal tot het gaatje moeten gaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
haha kleine openingquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |