SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dat heb jij goed gedaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:14 schreef Noordsestern het volgende:
Ik kon het niet laten, stukkie geschreven over episode 8. Lieve scenarioschrijvers, plz verkloot het nietING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Nee Bram, ik heb m niet in een andere zaal in Hilversum gezien.
De Pathé in Amersfoort is uit 2012, met ruime stoelen en genoeg hoogteverschil tussen de rijen zodat je geen last van je voorganger hebt.
Dit zijn de zalen die ze nu overal bouwen gok ik, met dolby atmos als nieuwste toevoeging.
Dolby cinema gooit de hele weergave op z'n kop en is met afstand het beste dat ik ooit in een bioscoop gezien en gehoord heb.
Dat je de film uitloopt en denkt: oh ja, ik ben weer in het druilerige Hilversum, terwijl ik net uit de Millenium Falcon ben gestapt.[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]![]()
Als de scriptschrijvers het maar lezenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:53 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zou mooi zijn als Luke Skywalker het ooit zal lezen.![]()
![]()
Dat verdient ze wel (het was voor zo ver ik het kan waarnemen ook nog in goed Engels geschreven) maar ongetwijfeld worden de scriptschrijvers bestookt met advies, de kans is groot dat ze het wel meekrijgen en dat veel meer fans er zo over denken.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:10 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Als de scriptschrijvers het maar lezen
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ja, ik denk ook dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Er zit heel veel potentie in dit karakter op dit moment, zou zonde zijn als ze het verpesten..quote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat verdient ze wel (het was voor zo ver ik het kan waarnemen ook nog in goed Engels geschreven) maar ongetwijfeld worden de scriptschrijvers bestookt met advies, de kans is groot dat ze het wel meekrijgen en dat veel meer fans er zo over denken.![]()
![]()
Het lijkt me sowieso een voordeel dat ze nu lang over dit ene karakter kunnen nadenken terwijl heel erg veel mensen hun mening geven en zij daar kennis van kunnen nemen. Als je dan nog niet het karakter goed ontwikkelt...quote:Op zondag 3 januari 2016 12:18 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Er zit heel veel potentie in dit karakter op dit moment, zou zonde zijn als ze het verpesten..
Dat moet toch wel goedkomen?
Hoe Luke in het volgende deel gaat zijn is de grote vraag van de fans, nu ja, na de vraag of dat Rey inderdaad zijn dochter is en waarom Rey op die woestijnplaneet terecht kwam.
Ik hoop dat Mike Hamill goed genoeg kan acteren in deze tijd om het karakter goed neer te zetten. Wat denken jullie? Hij heeft niet het talent van acteurs zoals Harrison Ford, Tom Cruise, Leonardo DiCaprio en Brad Pitt. Ik hoop dat hij niet van het scherm wordt gespeeld door zijn tegenspelers. Bij Carrie Fisher was dit een beetje een probleem in TFA.
[ Bericht 7% gewijzigd door Bram_van_Loon op 03-01-2016 12:26:24 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Rey is door haar moeder afgezet op de zandplaneet en niet door haar vader.
Er is dus een kans dat haar moeder ook nog leeft.![]()
Ik zet er geld op in dat haar moeder een jedi was/is (afhankelijk van of dat ze nog leeft).quote:Op zondag 3 januari 2016 12:44 schreef KingRadler het volgende:
Rey is door haar moeder afgezet op de zandplaneet en niet door haar vader.
Er is dus een kans dat haar moeder ook nog leeft.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
of haar moeder is ook lid geworden van the Knights of Renquote:Op zondag 3 januari 2016 12:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zet er geld op in dat haar moeder een jedi was/is (afhankelijk van of dat ze nog leeft).![]()
![]()
Dat zou wel heel erg pijnlijk zijn: verraden door zowel de zoon van je beste vriend en strijdmakker als je vrouw. -slik-quote:Op zondag 3 januari 2016 12:49 schreef KingRadler het volgende:
[..]
of haar moeder is ook lid geworden van the Knights of RenING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ik heb verder geen aanbevelingen op acteergebied, daar weet ik niet zoveel van.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik hoop dat Mike Hamill goed genoeg kan acteren in deze tijd om het karakter goed neer te zetten. Wat denken jullie? Hij heeft niet het talent van acteurs zoals Harrison Ford, Tom Cruise, Leonardo DiCaprio en Brad Pitt. Ik hoop dat hij niet van het scherm wordt gespeeld door zijn tegenspelers. Bij Carrie Fisher was dit een beetje een probleem in TFA.![]()
![]()
Ik ook niet maar net als dat je als leek zag dat Maradona, Ronaldo (de Braziliaanse, toen hij nog bij PSV voetbalde en in de eerste paar jaar dat hij bij Barcelona voetbalde), Cruijff, Bergkamp, van Basten etc. geweldig konden voetballen zo zie je als leek ook wel wie er geweldig kunnen acteren. Ik kan het zelf niet, ik ken niet de fijne kneepjes maar ik zie wel dat bepaalde actrices en acteurs veel beter zijn dan anderen.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:32 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik heb verder geen aanbevelingen op acteergebied, daar weet ik niet zoveel van.
Zo kan je als leek ook wel zien dat soms acteurs compleet worden weggespeeld en dat dit niet goed werkt. Dan wordt de weggespeelde acteur onzichtbaar.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Beetje zuur much? Fisher was prima in de film, ik verwacht dat Hammil ook wel snor zit.
Met tips voor scriptschrijvers van "reguliere" fans ben ik altijd huiverig. Vaak ontstijgt het nergens het niveau fan-fiction en stoot het meestal de helft van de fans ook af.
Ik heb het stukje gelezen maar denk dat je niet alles hoeft te weten om een goed verhaal te vertellen. Als ze al twists zullen vrijgeven doen ze dat hetzelfde als in Empire gok ik...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Het zijn niet zozeer tips voor hoe ik het graag zie, maar meer valkuilen die ze naar mijn idee best vermijden kunnen. Behalve die ene suggestie voor een vechtende Luke, maar ik denk dat we het daar allemaal wel mee eens zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb het stukje gelezen maar denk dat je niet alles hoeft te weten om een goed verhaal te vertellen. Als ze al twists zullen vrijgeven doen ze dat hetzelfde als in Empire gok ik...
wbt fanfiction, ik schreef dat vroeger ook en het was echtAls ik daar ooit weer aan wil beginnen moet ik van mezelf wel weten dat ik dat niveau ontstijgen kan. Voorlopig houd ik het bij non-fictie.
[ Bericht 12% gewijzigd door Noordsestern op 03-01-2016 14:32:26 ]![]()
Ze speelde idd de meerderheid van het scherm. En vanaf het moment dat ze uit de shuttle stapte hing haar aanwezigheid over de hele film heen, het is Leia die alles verder in gang zet en aanstuurt.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bij Carrie Fisher was dit een beetje een probleem in TFA.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Btw: Mark. Niet Mike. Mark.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Dat klopt. Een momentje van kortsluiting.quote:
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Niet zuur.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Beetje zuur much? Fisher was prima in de film, ik verwacht dat Hammil ook wel snor zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klaag niet dat ze meedoen, sterker nog, ik vind dat ze mee moeten doen! Ik hoop alleen dat ze zich goed staande houden. Ze hebben een paar hele goede medeacteurs tegenover zich, zeker als Han Solo nog leeft.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Zou die dan niet actief naar Rey op zoek zijn?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:49 schreef KingRadler het volgende:
[..]
of haar moeder is ook lid geworden van the Knights of Ren![]()
om haar af te slachten welquote:Op zondag 3 januari 2016 15:29 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Zou die dan niet actief naar Rey op zoek zijn?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: