Heldquote:Op zondag 3 januari 2016 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veiligheidsjihadisme. Zag laatst een jager in het schouwpad lopen. Dat soort dingen moet je altijd melden. Reed nog niet zo hard. Flink in de ankers gegaan, raampje open en hem gesommeerd om over de sloot te springen. Deed hij netjes, niets aan de hand. Kwam met +2 binnen op Appingedam, en precies op tijd in Loppersum. Gewoon zoals het hoort
Godverdomme mensen die op een trein werkenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veiligheidsjihadisme. Zag laatst een jager in het schouwpad lopen. Dat soort dingen moet je altijd melden. Reed nog niet zo hard. Flink in de ankers gegaan, raampje open en hem gesommeerd om over de sloot te springen. Deed hij netjes, niets aan de hand. Kwam met +2 binnen op Appingedam, en precies op tijd in Loppersum. Gewoon zoals het hoort
Dan krijg ik ruzie met de tegentrein, dan moet hij wachten. Kruis stationquote:Op zondag 3 januari 2016 01:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Held
Je zou godverdomme te laat in Loppersum komen zeg!
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
Vanavond bij de Nationale IQ-test een score van 115 weten te behalen.
#trots
Wouw ik ben trots op je!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
#trots
Ik wil niet aan IQ-testen denken tot maandag jaquote:Op zondag 3 januari 2016 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
#trots
Wat was het?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:50 schreef renwan het volgende:
Laatste stukje troep van mijn ex weggepleurd
Scheermesje, zag het net toevallig liggen toen ik ging pissenquote:
De sloddervos.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Scheermesje, zag het net toevallig liggen toen ik ging pissen
Mocht wel eens tijd worden 6 maanden na datoquote:
Fijn! De opressie verwijderen uit je leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:50 schreef renwan het volgende:
Laatste stukje troep van mijn ex weggepleurd
Er is vast wel een kans dat ik iets van haar terug vind onder mijn bed ofzo, maar daar kijk ik zelden dus zal me watquote:Op zondag 3 januari 2016 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fijn! De opressie verwijderen uit je leven.
Haar nietige bestaan is de tijd van ons niet waard.
Even lezen!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:54 schreef Scuidward het volgende:
Owja Mono. Ik had nog een infadel gespot.
KLB / Dergelijke 'muziek'
Ja. Geerd heeft even iemand laten afvoeren.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:55 schreef Remqo het volgende:
Heb ik nog het een en ander gemist in Cafe Geerd?
spannend, vertel meerquote:Op zondag 3 januari 2016 01:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Geerd heeft even iemand laten afvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |