abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:48:36 #76
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_158868727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Mooi, dan sta jij ook genoteerd!

Morgen, half 9, heist, maakt me niet uit welke;
- Vieze_Freddy
- LompeHork
- Misterrrr-e
- Ikke
Weet niet of ik 2030 haal maar zeker wel voor 2100
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_158881149
Vervanger gezocht voor vanavond: Hork gaat het niet halen. ;(
Wie oh wie?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158883592
Miss wil dolf wel of heb je niks aan enkel administratieve taken?
Ich hock in meinem Bonker
pi_158883914
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
Miss wil dolf wel of heb je niks aan enkel administratieve taken?
Geen ene fuck. :') Daarbij heb ik pas dat sheetje bijgewerkt, dus de taken die hij claimed te hebben bestaan niet meer. 8)7
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158886984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Geen ene fuck. :') Daarbij heb ik pas dat sheetje bijgewerkt, dus de taken die hij claimed te hebben bestaan niet meer. 8)7
Amen..voor wie dat niet begrijpt. Het zal waar en zeker zijn.

Wel tof dat dolf dat sheetje heeft aangepast.
Het was niet benoemd en toch greep hij snel in en verwerkte de veranderingen binnen no time.
Vanwege het volgen van het topic had hij immers snel door dat er actie nodig was. Hulde.
Ich hock in meinem Bonker
pi_158888088
Ach, weet je wat. Ik ga er niet eens meer op in. Het is heel makkelijk om op een ander te zeiken.
pi_158889093
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:56 schreef dolf1010 het volgende:
Ach, weet je wat. Ik ga er niet eens meer op in. Het is heel makkelijk om op een ander te zeiken.
Tja. Waarom zou je er op ingaan?
Oh wacht ik weet het. Nu wordt je genoemd. De tijd dat je naam niet voorbij kwam liet je ook niks van je horen.

Ik ben uit de crew. Geen zin in een crew waar de leider nooit is maar wel erin blijft omdat hij tja wat? Niet wil opgeven ofzo.

Speel gewoon mee.
Ich hock in meinem Bonker
pi_158889384
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Tja. Waarom zou je er op ingaan?
Oh wacht ik weet het. Nu wordt je genoemd. De tijd dat je naam niet voorbij kwam liet je ook niks van je horen.

Ik ben uit de crew. Geen zin in een crew waar de leider nooit is maar wel erin blijft omdat hij tja wat? Niet wil opgeven ofzo.

Speel gewoon mee.
Je lijkt mijn eerdere posts dus totaal aan het negeren te zijn. En eerst zeggen dat je eruit bent en dan zeggen dat ik mee moet spelen...?
Ach, het is duidelijk dat sommige van jullie bevooroordeeld zijn en niks wat ik zeg daar verandering in kan brengen dus prima, als je echt denkt dat alles zo is gegaan dan is het misschien maar beter voor je om eruit te gaan. Dan heb je tenminste geen excuus meer om te zeiken ;)
pi_158889552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:33 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Je lijkt mijn eerdere posts dus totaal aan het negeren te zijn. En eerst zeggen dat je eruit bent en dan zeggen dat ik mee moet spelen...?
Ach, het is duidelijk dat sommige van jullie bevooroordeeld zijn en niks wat ik zeg daar verandering in kan brengen dus prima, als je echt denkt dat alles zo is gegaan dan is het misschien maar beter voor je om eruit te gaan. Dan heb je tenminste geen excuus meer om te zeiken ;)
Wat je zegt niet maar je zou wel mee kunnen spelen. Waarom speel je niet mee? En wat doe je in een crew als je toch niet speelt?
Ich hock in meinem Bonker
pi_158889919
Hierbij is de fokc crew overleden. Je hebt de 2 hoogste in rang weggejaagd _O_
Best knap als je zou weten hoe meegaand gotcha kan zijn.
Ich hock in meinem Bonker
pi_158890067
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:53 schreef Blaadjes het volgende:
Hierbij is de fokc crew overleden. Je hebt de 2 hoogste in rang weggejaagd _O_
Best knap als je zou weten hoe meegaand gotcha kan zijn.
Mwa, laat mij er verder maar buiten. Zoals ik eerder al zei, ik heb geen zin in popcorn shows. ;)
Mijn mening is wel bekend bij meneer Dolf, ik heb er niks meer aan toe te voegen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158893043
Kijk, uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit in welke crew je zit. Maar de crew waarin je zit moet wel iets 'doen', anders heeft het geen zin. Ik zie sowieso het nut niet om in een crew te zitten als je nooit online bent.
Laatst is iedereen die niet actief was eruit geschopt, maar zelf blijf je zitten.
Toen ik net begon in de crew werd me nog verweten dat ik 'potentieel' lid zou zijn omdat ik destijds op tijden speelde dat er niemand anders online was. Beetje dubbele moraal toch?!

Ben gewoon een vent en draag het over zodat de rest die wel actief bezig is ook op een normale manier doorkan en wat is opgebouwd mee kan nemen.
Wanneer je ooit weer regelmatiger online komt wordt er vast niet zo moeilijk gedaan als je weer crewleider wilt zijn.

quote:
:Y
pi_158895942
Mooi gezegd. :)

Enfin, heist voor vanavond, half 9:
- Misterrrr-e
- DieHardDiet
- ikke
- ?

Over de nieuwe crew, 'invite only' staat uit, zodat iedereen zomaar kan joinen indien hij wil.
We hopen ook mensen buiten Fok te gaan werven zodat we misschien in de toekomst eens met 10-12 man in een sessie rond lopen. Zou geweldig zijn. De Fok crew is namelijk redelijk dood op de harde kern na.
Iedereen die daarbij kan helpen zijn we zeer dankbaar. :)

Mocht er iemand van jullie zijn die al een leuke crew heeft of kent dan hou ik me graag aanbevolen. Ik hoef namelijk helemaal niet een crewleider te zijn, ik wil alleen graag in een actieve crew zitten, waar als ik s'avonds online kom ik gewoon verschillende mensen zie rondwandelen. :)

[ Bericht 66% gewijzigd door Jolly_Reaper op 07-01-2016 11:58:09 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158898277
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mooi gezegd. :)

Enfin, heist voor vanavond, half 9:
- Misterrrr-e
- DieHardDiet
- ikke
- ?

Over de nieuwe crew, 'invite only' staat uit, zodat iedereen zomaar kan joinen indien hij wil.
We hopen ook mensen buiten Fok te gaan werven zodat we misschien in de toekomst eens met 10-12 man in een sessie rond lopen. Zou geweldig zijn. De Fok crew is namelijk redelijk dood op de harde kern na.
Iedereen die daarbij kan helpen zijn we zeer dankbaar. :)

Mocht er iemand van jullie zijn die al een leuke crew heeft of kent dan hou ik me graag aanbevolen. Ik hoef namelijk helemaal niet een crewleider te zijn, ik wil alleen graag in een actieve crew zitten, waar als ik s'avonds online kom ik gewoon verschillende mensen zie rondwandelen. :)
Hear hear! Precies mijn mening en waarom ik in een crew wil zitten!
pi_158906903
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mooi gezegd. :)

Enfin, heist voor vanavond, half 9:
- Misterrrr-e
- DieHardDiet
- ikke
- ?

Over de nieuwe crew, 'invite only' staat uit, zodat iedereen zomaar kan joinen indien hij wil.
We hopen ook mensen buiten Fok te gaan werven zodat we misschien in de toekomst eens met 10-12 man in een sessie rond lopen. Zou geweldig zijn. De Fok crew is namelijk redelijk dood op de harde kern na.
Iedereen die daarbij kan helpen zijn we zeer dankbaar. :)

Mocht er iemand van jullie zijn die al een leuke crew heeft of kent dan hou ik me graag aanbevolen. Ik hoef namelijk helemaal niet een crewleider te zijn, ik wil alleen graag in een actieve crew zitten, waar als ik s'avonds online kom ik gewoon verschillende mensen zie rondwandelen. :)
haha, weet je wat ik nou het aller grappigste vind?
Nu hebben jullie een nieuwe crew gemaakt, heel leuk en aardig hoor. Maar nu opeens zijn er wel grote plannen om mensen van buiten fok te recruiten.
Je hebt toch zelf ook wel door dat je straks in een crew zit met een andere naam en een andere "leider" maar voor de rest helemaal niks veranderd is.
De Fok crew zou "dood" zijn. Dat kan best kloppen ja maar er stond je niks in de weg om mensen uit te nodigen of om samen wat af te spreken. Je zit zo weer met dezelfde 5 mensen alleen dan heeft de crew een andere naam. Achja, waar jullie je prettig bij voelen he.
Dit is precies waarom ik al aangaf dat ik het probleem niet helemaal zie en mij maar gewoon als excuus gebruiken om te zeiken. _O-
pi_158907948
Ik ben tegen een crew waar zomaar iedereen in kan. Ik vind dat we wel moeten kunnen selecteren. We kunnen evt wel breder leden werven dan.

Ik vind het ook jammer dat er een nieuwe crew is. Ik vond niet heel veel mis met de oude..

Ik snap niet wat er mis is met een leider die niet heel actief is, het is natuurlijk niet de bedoeling.... Maar we maken er wel een heel drama omheen wat dus echt niet nodig is :') Tegelijkertijd snap ik niet waarom dolf voet bij stuk houdt en zo koppig is. Je zou toch een nieuwe leider kunnen aanwijzen en dan dolf de een-na-hoogste rank geven (en dan dus niet stiekem degraderen :P)

Ik was er in de begindagen niet bij, maar ik begrijp dat dolf wel veel voor de crew heeft gedaan, ik vind het jammer dat we dit nu zomaar afnemen op een ruwe manier.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 19:14:40 ]
pi_158908055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef dolf1010 het volgende:
*snip*
*zucht*
Natuurlijk kan men gewoon door gaan met een paar commissioners en net doen alsof onze leider niet bestaat terwijl andere afwezigen wel worden gekickt, maar ik vind het niet kloppen.
Daarbij vind ik je vasthoudendheid aan iets waar je toch geen deel meer aan neemt nogal raar.
Er is naar mijn optiek dus zeker wat veranderd. Er staat geen afwezige hypocriete megalomaniac aan het hoofd, dus dat is sowieso een plus. De enige reden waarom je aanblijft als 'leider' is omdat je de fok-crew niet als fok-crew ziet, maar als dolf-crew. En ik vind dat erg jammer.
Herhaaldelijk heb je beloofd om terug te komen, maar er komt niks van. Hoe lang is het geleden, op een enkele avond na, toen je tanks aan het rondstrooien was, 7 maanden?

Mocht de nieuwe crew wat worden en ik besluit een maand of langer niet te spelen dan draag ik gewoon het stokje over, zo moeilijk is dat niet. En als we besluiten een andere crew te joinen waar de leider spoorloos verdwijnt dan ga ik weer gewoon lekker mopperen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158908222
quote:
15s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:13 schreef d4v1d het volgende:
Ik was er in de begindagen niet bij, maar ik begrijp dat dolf wel veel voor de crew heeft gedaan, ik vind het jammer dat we dit nu zomaar afnemen op een ruwe manier.
Iedereen kan een crew beginnen op Fok en Fokkers die een dergelijk spel spelen komen vanzelf wel binnen rollen. Anderen hebben uiteindelijk evenveel of zelfs meer gedaan door de boel in leven proberen te houden tijdens Dolf's sabatical.
Natuurlijk ben ik Dolf dankbaar voor wat hij in het begin gedaan heeft, maar ik ben elk ander crewlid evenveel dankbaar voor zijn bijdrage. Naar mijn mening verdient iemand niet meer kudo's omdat hij het eerste de 'create a crew' pagina kon vinden. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_158908738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:38 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

haha, weet je wat ik nou het aller grappigste vind?
Nu hebben jullie een nieuwe crew gemaakt, heel leuk en aardig hoor. Maar nu opeens zijn er wel grote plannen om mensen van buiten fok te recruiten.
Je hebt toch zelf ook wel door dat je straks in een crew zit met een andere naam en een andere "leider" maar voor de rest helemaal niks veranderd is.
De Fok crew zou "dood" zijn. Dat kan best kloppen ja maar er stond je niks in de weg om mensen uit te nodigen of om samen wat af te spreken. Je zit zo weer met dezelfde 5 mensen alleen dan heeft de crew een andere naam. Achja, waar jullie je prettig bij voelen he.
Dit is precies waarom ik al aangaf dat ik het probleem niet helemaal zie en mij maar gewoon als excuus gebruiken om te zeiken. _O-
Maar de klacht dat inactieven worden gekicked en jijzelf niet ga je niet op in.

_O- ( om maar even net zo te eindigen als jij)
Ich hock in meinem Bonker
pi_158908949


was weg gezakt naar de vorige pagina
pi_158909002
quote:
15s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:13 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben tegen een crew waar zomaar iedereen in kan. Ik vind dat we wel moeten kunnen selecteren. We kunnen evt wel breder leden werven dan.

Ik vind het ook jammer dat er een nieuwe crew is. Ik vond niet heel veel mis met de oude..

Ik snap niet wat er mis is met een leider die niet heel actief is, het is natuurlijk niet de bedoeling.... Maar we maken er wel een heel drama omheen wat dus echt niet nodig is :') Tegelijkertijd snap ik niet waarom dolf voet bij stuk houdt en zo koppig is. Je zou toch een nieuwe leider kunnen aanwijzen en dan dolf de een-na-hoogste rank geven (en dan dus niet stiekem degraderen :P)

Ik was er in de begindagen niet bij, maar ik begrijp dat dolf wel veel voor de crew heeft gedaan, ik vind het jammer dat we dit nu zomaar afnemen op een ruwe manier.
Veel gedaan?
Zoals? Crew aanmaken en topic openen. Ja het was echt een hele onderneming.

De leden hebben de crew gemaakt en die stoppen hem ook nu.
Ich hock in meinem Bonker
pi_158909100
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

was weg gezakt naar de vorige pagina
Dat was geen popcorn maar bleekmiddel.
Ich hock in meinem Bonker
pi_158909619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Iedereen kan een crew beginnen op Fok en Fokkers die een dergelijk spel spelen komen vanzelf wel binnen rollen. Anderen hebben uiteindelijk evenveel of zelfs meer gedaan door de boel in leven proberen te houden tijdens Dolf's sabatical.
Natuurlijk ben ik Dolf dankbaar voor wat hij in het begin gedaan heeft, maar ik ben elk ander crewlid evenveel dankbaar voor zijn bijdrage. Naar mijn mening verdient iemand niet meer kudo's omdat hij het eerste de 'create a crew' pagina kon vinden. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:42 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Veel gedaan?
Zoals? Crew aanmaken en topic openen. Ja het was echt een hele onderneming.

De leden hebben de crew gemaakt en die stoppen hem ook nu.
Oke, jullie hebben misschien wel een punt dat iedereen het had kunnen doen en het vooral de leden zijn.

Maar ik zie nog steeds het probleem niet. .. Nja, ik zie het probleem maar ik vind het heel ingrijpend om gelijk een nieuwe crew te starten. Dit werkte prima, het was misschien wel een beetje scheef maargoed.
pi_158910243
Ondertussen missen we nog steeds een 4e man voor de heist vanavond. Wie oh wie?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')