Doe al ruim 2 jaar met een broek van de bristolquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor iPhone gaat die regel inderdaad wel op.
Maar voor een broek al niet, een broek van H&M/Zeeman is gewoon kut.
maar die ziet er niet uitquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Doe al ruim 2 jaar met een broek van de bristol
Dat een dure broek langer meegaat hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar zien er over het algemeen wel beter uit dan een knakenbroek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Eenschh.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat een dure broek langer meegaat hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar zien er over het algemeen wel beter uit dan een knakenbroek.
Staat goed, zit heerlijk. Heb nog nooit iemand horen zeggen dat mn broek er niet uit zietquote:
Omdat in tokkiewijken iedereen er zo bijloopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Staat goed, zit heerlijk. Heb nog nooit iemand horen zeggen dat mn broek er niet uit ziet
En de uitkeringstrekkers zitten te fokkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:08 schreef Studeur het volgende:
Had dit topic beter op maandagmiddag kunnen maken, als jullie allemaal braaf op kantoor zitten
Die gele van de zeeman vind ik zo gaaf er uit zien ;pquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:07 schreef defokkingfoker het volgende:
En boxershorts? Welke nemen jullie? Zeeman of merkje? Ik altijd wel Ralph Lauren uit de factory store.. goede prijs kwaliteit.
Haaaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gewoon hema togquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Die gele van de zeeman vind ik zo gaaf er uit zien ;p
schijnen ook zeer lekker te zitten maar ja ik pas niet in een s
TS, als jij op straat loopt en je ziet iemand die er belachelijk/armoedig/lelijk bijloopt, zeg jij daar dan iets van? De meeste andere mensen ook niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Staat goed, zit heerlijk. Heb nog nooit iemand horen zeggen dat mn broek er niet uit ziet
ik sla die mensen meestalquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:26 schreef Grems het volgende:
[..]
TS, als jij op straat loopt en je ziet iemand die er belachelijk/armoedig/lelijk bijloopt, zeg jij daar dan iets van? De meeste andere mensen ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |