En nog mindere versies ook dan de vorige keerquote:Op woensdag 27 april 2016 18:16 schreef Bartjebart het volgende:
Gaan ze nu al weer scheerapparaten van Philips laten testen?
hm, dacht dat donuts gefrituurd moesten worden? Of loop ik achter op donutgebied? Zelf net mijn bananenbrood in de oven geschoven, lijkt me totaal niet lekker maar we zullen zienquote:Op donderdag 28 april 2016 14:34 schreef PureEvil het volgende:
Doosje van ivomar binnen . ik heb bakmix voor donuts, en Fondant. En marsepein.
Nu nog eens kijken ofdat dit lukt in mijn Combi magnetron zonder dat er iets in de fik vliegt
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 28 april 2016 14:48 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
hm, dacht dat donuts gefrituurd moesten worden? Of loop ik achter op donutgebied? Zelf net mijn bananenbrood in de oven geschoven, lijkt me totaal niet lekker maar we zullen zien
heb jij ook maar tot 2 mei om de vragenlijsten in te sturen?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:54 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Maar dat staat in het recept...
Ja. Maar komt goed. Ik ga morgen maar eens een poging wagen. Mn dochter kan niet wachtenquote:Op donderdag 28 april 2016 15:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
heb jij ook maar tot 2 mei om de vragenlijsten in te sturen?
Moest er ook daadwerkelijk banaan in?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:43 schreef gelestipjes het volgende:
Bananenbrood is voor mij duidelijk een eenmalig iets, 1 hap was voor mij meer dan voldoende voor de rest van mijn leven
ja, maar liefst 300 gram wat neerkwam op ongeveer 3 bananen.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moest er ook daadwerkelijk banaan in?
Wie waar?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:16 schreef Bartjebart het volgende:
Gaan ze nu al weer scheerapparaten van Philips laten testen?
Hier helaas niet, mijn vriend ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:43 schreef Curiosity het volgende:
Gefeliciteerd!
We gaan het weekend in met goed nieuws: jij bent namelijk een van de geluksvogels die de fruitige energiedrank Nalu mag uitproberen. De komende 3 weken staan in het teken van het proeven en uitdelen van Nalu. Ben jij klaar voor de start?
![]()
![]()
![]()
quote:Sprankelend water; suiker; vruchtensappen uit sapconcentraten 4% (sinaasappel 2.5%, perzik 1.3%, ananas 0.1%, mango 0.1%); voedingszuur: citroenzuur; cafeïne*; conserveermiddel: kaliumsorbaat; zoetstoffen: acesulfaam-K, sucralose; antioxidant: ascorbinezuur; vitamines B3, E, B12; natuurlijke aroma's; stabilisator: guarpitmeel; kleurstof: carotenen.
Zoetstoffen, aroma's en conserveermiddelen, ik zeg: drink smakelijk!quote:Sprankelend water; suiker, vruchtensappen: 4% (sinaasappel, appel, mango en kiwi); voedingszuren : citroenzuur (E330) en natriumcitraat (E331); aroma’s; cafeïne; zoetstoffen : natrium-cyclamaat (E952), acesulfaam-K (E950) en aspartaam (E951)*; antioxidant : ascorbinezuur (E300); conserveermiddel : kaliumsorbaat (E202); vitamine E, B3, B12; kleurstoffen : chlorofylinen (E141ii), caroteen (E160ai); stabiliseermiddel: guargom (E412).
Oeh leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Mag ook Nalu testen! Deze week kreeg ik een blikje op het station en het smaakt prima
Nalu is van trnd! Donuts weet ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn die Nalu en Donuts enzo ook van Insiders of van wat anders?
Ik helaas ook niet, had het ook wel willen proberen...quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:10 schreef Dragonberry het volgende:
Geen nalu hier.. Jammer want ik was echt heel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |