Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:07 schreef Cassius het volgende:
Goedemorgen en gelukkig nieuwjaar waarde reeksgenoten!
Die doen niet meer mee in 2016.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:47 schreef renwan het volgende:
Godver mensen die zichzelf vrijgezellig noemen, die moeten echt onmiddellijk afgemaakt worden
Heb ik gisteren ook gemaakt. FF een keer gezond doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:42 schreef renwan het volgende:
Ik heb nog sla over van gisteren, denk dat ik vanavond maar een salade maak
Ja je moet een broek met een dikke lap hebben en geen ondergoed dragen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 06:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb wel de fiets en ook de pomp, alleen niet de kleding. Een gewone broek is klote.
Herkenbaar, ik drink ook altijd een chocomel meer dan eigenlijk goed voor me isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:59 schreef renwan het volgende:
Ik heb gisteren van die blikjes chocomel gehaald. Zuip me verdomme altijd misselijk aan dat spul
Gek genoeg vind ik die blikjes ook veel lekkerder smaken dan een pakquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik drink ook altijd een chocomel meer dan eigenlijk goed voor me is![]()
Heb er zelfs ooit van moeten kotsen toen ik klein was
Dat heb ik dan weer niet, alleen is het laatste glas uit een pak dan wel weer minder want er blijft altijd wel iets achter daar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik die blikjes ook veel lekkerder smaken dan een pak
Homoooooooquote:
Ik ook melk is op vlees is op, ach heb nog pizza brood kaas, pindakaas (voor de muizen)quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:41 schreef renwan het volgende:
Ik moet echt even boodschappen doen maar ben tyfuslui
Ja ik heb geen avondeten dus moet wel, even dit nummer afluisteren en dan ga ik douchenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook melk is op vlees is op, ach heb nog pizza brood kaas, pindakaas (voor de muizen)
Loempias en belangrijkste nog een kratje bier en traytje grafenwalder.
Straks weer ff naar Roosendaal hoop dat die snackbar los is !
Wat een warm welkom in dit nieuwe jaar.quote:
Babyface!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook melk is op vlees is op, ach heb nog pizza brood kaas, pindakaas (voor de muizen)
Loempias en belangrijkste nog een kratje bier en traytje grafenwalder.
Straks weer ff naar Roosendaal hoop dat die snackbar los is !
Kom ik vanmorgen aan, ligt bijna elke postcode er vrijwel leeg bij.quote:
Lekker toch een keertje?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kom ik vanmorgen aan, ligt bijna elke postcode er vrijwel leeg bij.
"Moet er nog een wagen komen of zo?"
"Nee, dit is het."
Kreeg 28 pakjes mee. Bijna niet de moeite waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |