abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:12:49 #1
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158747495
Ik heb me ingeschreven voor de februari-instroom voor een hbo-opleiding. In de zomervakanties werk ik 3 weken fulltime bij een erg leuke organisatie, dit wil ik dit jaar ook graag doen.

Mijn vraag is of de zomervakanties ook van toepassing zijn voor de februari-instroom of niet.

Op de website van de onderwijsinstelling vernam ik dat het onderwijsprogramma hetzelfde is als de september-instroom, en "wij" beginnen met hetzelfde blok als waar de september-instroom mee is begonnen.

De vakantiedata kon ik echter niet vinden, dus ik hoop dat iemand hier uit ervaring kan spreken.
Permanent Verbannen
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:28:04 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_158752171
Het zijn gewoon precies dezelfde data als van iedere andere opleiding. Wanneer je vakantie krijgt zou je even in de datalijst moeten kijken. Maar je begint altijd weer in de week van 1 september.
pi_158772943
Misschien off-topic:
Ik zou de februari-instroom afraden en voor de september-instroom kiezen. De september-klassen zijn een stuk gezelliger en beter gevuld dan de februari-klassen. Daar moet je ook rekening mee houden.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158936572
Ik zou niet weten waarom dat anders zou moeten zijn.

Overigens, waarom stroom je niet gewoon in september in? Dan heb je geen achterstand weg te werken als je begint. Lijkt me een stuk prettiger en haalbaarder om te beginnen met klasgenoten die ook nog geen vakken hebben gevolgd.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:39:03 #6
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_158937547
Ja, ben zelf ook februari-instroom, en heb gewoon alle vakanties hetzelfde als degenen die in september beginnen.

Voordeel van februari is dat je klasgenoten vaak wat ouder en gemotiveerder zijn, wat ik prettig vond. In september heb je mensen erbij zitten die net van de havo of vwo komen.
Je start gewoon een nieuw schooljaar, je komt als het goed is niet in een klas terecht die in september is begonnen.
Het is patat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')