SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gevallen broeders en zustersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik loop rond met een zeef, spaghettimonster en zo
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Etsu het volgende:
Apple
Ik heb een iPhone 6, Macbook Pro en een iPad 2 Air.
Apple heeft wel een paar goede producten, maar meeste van Apple is kut, vooral iMac.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haten op Apple maar wel Apple producten hebben____!
welke Apple producten vind je wel goed dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Apple heeft wel een paar goede producten, maar meeste van Apple is kut, vooral iMac.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een uur bezig geweest met het zoeken van de print knop op een iMac
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een uur bezig geweest met het zoeken van de print knop op een iMac
iPads en op zich zijn de iPhone 6(s) en de plus versies goed, maar toch een beetje te duur voor hoe goed het is. Toch is het weer een vorm van status symbool en is het misschien toch wel handig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
welke Apple producten vind je wel goed dan?
Apple is inderdaad wel duurder dan de meeste andere merken maar daarbij moet ik wel zeggen dat Apple producten vaak wel langer mee gaan. Ik heb mijn iPhone 4 bijna 5 jaar gebruikt voor ik de 6 kocht, ik denk dat er weinig andere smartphones zijn die zo lang meegaan. iMac is denk ik puur persoonlijke keus omdat iMacs niet geschikt zijn voor zware games enz maar wel verder wel supersnel werken met browsers en films streamen enzquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
iPads en op zich zijn de iPhone 6(s) en de plus versies goed, maar toch een beetje te duur voor hoe goed het is. Toch is het weer een vorm van status symbool en is het misschien toch wel handig.
Waarom zou een soortgelijke smartphone minder lang meegaan? Mijn mobieltjes gaan toevallig allemaal kapot omdat ik ze vaak laat vallen, misschien dat ik zuiniger ben met dit status symbool though.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:19 schreef Calcio het volgende:
[..]
Apple is inderdaad wel duurder dan de meeste andere merken maar daarbij moet ik wel zeggen dat Apple producten vaak wel langer mee gaan. Ik heb mijn iPhone 4 bijna 5 jaar gebruikt voor ik de 6 kocht, ik denk dat er weinig andere smartphones zijn die zo lang meegaan. iMac is denk ik puur persoonlijke keus omdat iMacs niet geschikt zijn voor zware games enz maar wel verder wel supersnel werken met browsers en films streamen enz
Jij denkt dat je 5 jaar kan doen met een Android telefoon van 100 euro? Denk het niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou een soortgelijke smartphone minder lang meegaan? Mijn mobieltjes gaan toevallig allemaal kapot omdat ik ze vaak laat vallen, misschien dat ik zuiniger ben met dit status symbool though.
Soortgelijke smartphones zijn vaak iets duurder dan 100 euroquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij denkt dat je 5 jaar kan doen met een Android telefoon van 100 euro? Denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |