SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gevallen broeders en zustersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik loop rond met een zeef, spaghettimonster en zo
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Etsu het volgende:
Apple
Ik heb een iPhone 6, Macbook Pro en een iPad 2 Air.
Apple heeft wel een paar goede producten, maar meeste van Apple is kut, vooral iMac.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
Haten op Apple maar wel Apple producten hebben____!
welke Apple producten vind je wel goed dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Apple heeft wel een paar goede producten, maar meeste van Apple is kut, vooral iMac.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een uur bezig geweest met het zoeken van de print knop op een iMac
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een uur bezig geweest met het zoeken van de print knop op een iMac
iPads en op zich zijn de iPhone 6(s) en de plus versies goed, maar toch een beetje te duur voor hoe goed het is. Toch is het weer een vorm van status symbool en is het misschien toch wel handig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
welke Apple producten vind je wel goed dan?
Apple is inderdaad wel duurder dan de meeste andere merken maar daarbij moet ik wel zeggen dat Apple producten vaak wel langer mee gaan. Ik heb mijn iPhone 4 bijna 5 jaar gebruikt voor ik de 6 kocht, ik denk dat er weinig andere smartphones zijn die zo lang meegaan. iMac is denk ik puur persoonlijke keus omdat iMacs niet geschikt zijn voor zware games enz maar wel verder wel supersnel werken met browsers en films streamen enzquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
iPads en op zich zijn de iPhone 6(s) en de plus versies goed, maar toch een beetje te duur voor hoe goed het is. Toch is het weer een vorm van status symbool en is het misschien toch wel handig.
Waarom zou een soortgelijke smartphone minder lang meegaan? Mijn mobieltjes gaan toevallig allemaal kapot omdat ik ze vaak laat vallen, misschien dat ik zuiniger ben met dit status symbool though.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:19 schreef Calcio het volgende:
[..]
Apple is inderdaad wel duurder dan de meeste andere merken maar daarbij moet ik wel zeggen dat Apple producten vaak wel langer mee gaan. Ik heb mijn iPhone 4 bijna 5 jaar gebruikt voor ik de 6 kocht, ik denk dat er weinig andere smartphones zijn die zo lang meegaan. iMac is denk ik puur persoonlijke keus omdat iMacs niet geschikt zijn voor zware games enz maar wel verder wel supersnel werken met browsers en films streamen enz
Jij denkt dat je 5 jaar kan doen met een Android telefoon van 100 euro? Denk het niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou een soortgelijke smartphone minder lang meegaan? Mijn mobieltjes gaan toevallig allemaal kapot omdat ik ze vaak laat vallen, misschien dat ik zuiniger ben met dit status symbool though.
Soortgelijke smartphones zijn vaak iets duurder dan 100 euroquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij denkt dat je 5 jaar kan doen met een Android telefoon van 100 euro? Denk het niet.
hee Sylvana Simonsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij denkt dat je 5 jaar kan doen met een Android telefoon van 100 euro? Denk het niet.
Zoals de Samsung Galaxy s6? Gaat nooit 5 jaar mee, misschien 2/3 jaar met een beetje gelukquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Soortgelijke smartphones zijn vaak iets duurder dan 100 euro
Dat ligt geheel aan hoe je er mee om gaat. Het is niet zo dat de iPhone steviger/betere batterij heeft ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Zoals de Samsung Galaxy s6? Gaat nooit 5 jaar mee, misschien 2/3 jaar met een beetje geluk
Gaat volledig voorbij aan het verschil tussen hardware en software. "Een windowsscherm"quote:
Oke, dat zal best kunnen, dan ik zit er waarschijnlijk naast.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:96 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan hoe je er mee om gaat. Het is niet zo dat de iPhone steviger/betere batterij heeft ofzo.
ohh die ken ik niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
NopeDie vind ik te zoet.
Heb mezelf vernoemd naar de Chai van zonnetura, maar die is uit de handel.
[ afbeelding ]
Hoe kan thee nou te zoet zijn, zelfs met 4 suiker klontjes is het lang niet zo zoet als frisdrank.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
NopeDie vind ik te zoet.
Heb mezelf vernoemd naar de Chai van zonnetura, maar die is uit de handel.
[ afbeelding ]
Gooi er 20 suikerklontjes in en het smaakt eerder naar red bull dan naar theequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan thee nou te zoet zijn, zelfs met 4 suiker klontjes is het lang niet zo zoet als frisdrank.
Die smaak is lekkerder zonder overdosis suiker.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan thee nou te zoet zijn, zelfs met 4 suiker klontjes is het lang niet zo zoet als frisdrank.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zag gisteren die Koen van Niet lullen maar poetsen, ik dacht dat hij altijd overdreven acteerde, maar hij is dus echt zo
Die flikker die in dat voorstukje te zien was laatst?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zag gisteren die Koen van Niet lullen maar poetsen, ik dacht dat hij altijd overdreven acteerde, maar hij is dus echt zo
Ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Die flikker die in dat voorstukje te zien was laatst?
Nou, gefeliciteerd man.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
De grootste flikker van GRTD, met trots.
Koen en Gigigodenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
Allang.quote:
Top.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Etsu Bottom of Top is.
Als hij de grootste flikker is verwacht ik toch wel bottom.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
Oeh jij bent dichtbij je 5 jaar fok lidmaatschapquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
Wow.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
Oeh jij bent dichtbij je 5 jaar fok lidmaatschap
Ga je het vieren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ga je het vieren?Ja. Ik zit te denken aan LSD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Pic van Koen.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij de grootste flikker is verwacht ik toch wel bottom.
Grootste flikker zijn zonder anus die aan flarden geboord is.
dat is omdat mensen denken dat windows goedkoop is en apple duur. apple heeft alleen dure laptops, maar aan de windowskant heb je ook in dat segment laptops die ook superlekkere schermpjes hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat volledig voorbij aan het verschil tussen hardware en software. "Een windowsscherm"_!
dikzakquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Etsu het volgende:
ik heb eigenlijk nog wel zin in nog een pizza
Verschrikkelijk.quote:
Eens. Wel die kut van een Sylvana uit laten praten, maar Alexander niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is omdat mensen denken dat windows goedkoop is en apple duur. apple heeft alleen dure laptops, maar aan de windowskant heb je ook in dat segment laptops die ook superlekkere schermpjes hebben.
Matthijs had Alexander uit moeten laten praten :s
Dat dat wijf überhaupt al een podium krijgt is mij een raadselquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. Wel die kut van een Sylvana uit laten praten, maar Alexander niet.
Ze is de excuustukker van dwdd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat dat wijf überhaupt al een podium krijgt is mij een raadsel
Wie niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind Sylvana Simons een vervelend kutje
Waarom beantwoord je mijn vraag nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
het valt me op dat de KLB'ers hier vaker komen
waarom is dat
Ga niet op tv dingen lullen over iets waar je weinig van weet terwijl er een expert tegenover je zit. Zal ze toch moeten geleerd hebben van een mediacoachquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. Wel die kut van een Sylvana uit laten praten, maar Alexander niet.
Is mijn verschijning de reden voor deze conclusie?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
waarom is dat
ik heb zwijgplicht tegenover onze minister-presidentquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:43 schreef Calcio het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet
Waarom beoordeel je mensen zo erg op subforumquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
waarom is dat
jaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is mijn verschijning de reden voor deze conclusie?
he tardisquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is mijn verschijning de reden voor deze conclusie?
ik denk graag in labeltjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom beoordeel je mensen zo erg op subforum
WTf man
Ze roept gewoon wat onzin en als iemand die er wel verstand van heeft met tegenargumenten komt dan redt Matthijs haar door er doorheen te blèren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga niet op tv dingen lullen over iets waar je weinig van weet terwijl er een expert tegenover je zit. Zal ze toch moeten geleerd hebben van een mediacoach
Ohquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zwijgplicht tegenover onze minister-president
Stonedquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij klopt die zin niet helemaal maar ik ben stoned nu dus zal wel
Ik snapte je wel hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even lekker je kontje ontspannenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil die rechter met mij trouwenquote:
gatverdamme op wat voor types val jijquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil die rechter met mij trouwen
Nee, hij is homo.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hey opsonisatiequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
die tattoo'squote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grapje toch hij is me te gay
STEPHEN JAMES
Die tattsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
die tattoo's
nee serieus, je moet echt wat aan je smaak doen
Daar verwees ik nog naar met excuustukker.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Heus heeft Herman Finkers de Oudejaars conference gedaan![]()
Waar kan ik dat terug zien?
mezelfquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die tatts
Rusnak dan
Bartra dan
WIE IS GOED VOLGENS JOu
stond een lange rij bij de gall en gallquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar verwees ik nog naar met excuustukker.
Kennelijk heeft niemand hier dat gezien. Cultuurbarbaren.
Zulk soort dingen hoor je terug te kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar verwees ik nog naar met excuustukker.
Kennelijk heeft niemand hier dat gezien. Cultuurbarbaren.
Idd en dat kan al uren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zulk soort dingen hoor je terug te kijken.
Weet het nog niet, ik hoor het van meerdere users, maar misschien kunnen we het weer gezellig maken.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Alleen etsu keurt hem never goed
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hij heeft meer inkt dan bloedquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
beter blijf je hier postenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet het nog niet, ik hoor het van meerdere users, maar misschien kunnen we het weer gezellig maken.
wat is t verschilquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:54 schreef Calcio het volgende:
Hey maar Etsu ben je een homo of een nicht?
Maar daar ken ik iedereenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter blijf je hier posten
#boycotklbsc #klbscisracisme
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
Kan je tegenwoordig binnen 10 seconden na elkaar posten?
quote:
Ik respecteer je nu alquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar daar ken ik iedereenhier moet ik weer opnieuw status verwerven. Is dat het waard?
IS DAT HET WAARD MORTAXX?!
Wel als je betaald voor FOK!, zoals ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
Kan je tegenwoordig binnen 10 seconden na elkaar posten?
Die iemand was toch geen heteroman? Die hebben daar geen oog voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee laatst heb ik iemand gesproken die mij helemaal niet kende enzo en het verbaasde hem dat ik gay was. dus zal wel niet opvallen.
vul het lijstje eens in. Dan zien we of je een goede match bentquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar daar ken ik iedereenhier moet ik weer opnieuw status verwerven. Is dat het waard?
IS DAT HET WAARD MORTAXX?!
Mij viel het wel op dat Koen homo was hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Die iemand was toch geen heteroman? Die hebben daar geen oog voor.
Heb het niet over flikkertjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mij viel het wel op dat Koen homo was hoor.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee laatst heb ik iemand gesproken die mij helemaal niet kende enzo en het verbaasde hem dat ik gay was. dus zal wel niet opvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geil echt niet op alle vrouwen, alleen vrouwen rond mijn leeftijd die knap zijn. En eigenlijk geil ik niet echt ehct maar vind ik het leuk om ze onbeleefd te complimenteren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tardis is geen vrouw anders geilde je daar ook op, niet waar?
Ben net verkozen tot lekkerste KLB-hunk van 2015, ben veel te oppervlakkig voor lijstjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vul het lijstje eens in. Dan zien we of je een goede match bent
Picsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben net verkozen tot lekkerste KLB-hunk van 2015, ben veel te oppervlakkig voor lijstjes.
Welk lijstje?
al gehadquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef Calcio het volgende:
Ik denk dat Gerard Joling wel iets voor Etsu is.
Dat chocolade gedoe staat nog op mn netvlies gebrandquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geil echt niet op alle vrouwen, alleen vrouwen rond mijn leeftijd die knap zijn. En eigenlijk geil ik niet echt ehct maar vind ik het leuk om ze onbeleefd te complimenteren.
Preutsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat chocolade gedoe staat nog op mn netvlies gebrand
En ik ben daar trots op. Maar om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet geil. Ik bedoel, ik houd wel van vastbinden en beetje bdsm enzo, maar kelder opsluiten gaat te ver, ook vind ik chocolade lekkerder om te eten dan om mee te spelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat chocolade gedoe staat nog op mn netvlies gebrand
Jammer van die laatste zin. De test is dat zij die waardig zijn het lijstje niet invullen. Alleen kaolo boelers lezen de opquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben net verkozen tot lekkerste KLB-hunk van 2015, ben veel te oppervlakkig voor lijstjes.
Welk lijstje?
Vastbinden bdsm noemenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik ben daar trots op. Maar om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet geil. Ik bedoel, ik houd wel van vastbinden en beetje bdsm enzo, maar kelder opsluiten gaat te ver, ook vind ik chocolade lekkerder om te eten dan om mee te spelen.
Vertel eens over dit scenarioquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan het is maar een niet serieuze fantasie.
Denken dat ik fok! serieus neemquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan het is maar een niet serieuze fantasie.
ke sorryquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vastbinden EN bdsm. Ik beweer niet dat het bdsm is.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denken dat ik fok! serieus neem.
En Bondage is deel van bdsm eigenlijk. bondage, dominance and submission, sadomasochismquote:
lijstje niet ingevuldquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer van die laatste zin. De test is dat zij die waardig zijn het lijstje niet invullen. Alleen kaolo boelers lezen de op
Oh dan stuur ik wel een ergere fantasie via Whatsappquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denken dat ik fok! serieus neem.
Daarom heb ik de OP aangepast dat je hier mag posten als je het NIET invult, niemand is het opgevallen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer van die laatste zin. De test is dat zij die waardig zijn het lijstje niet invullen. Alleen kaolo boelers lezen de op
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dan stuur ik wel een ergere fantasie via Whatsapp
Halverwege de tc was ik afgeleid door iets andersquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die is er af, weet je nog. Je zag de halve scheersessie toch.
tss heb 50 tinten grijs gelezen hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je me dan ziet als viezerik
Door wat dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halverwege de tc was ik afgeleid door iets anders
Is het te langdradig om even in het kort opnieuw te beschrijven danquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan het niet vinden omdat ik het verwijderd heb
Nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het te langdradig om even in het kort opnieuw te beschrijven dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of iets dergelijks.
Valt dus reuze mee, maar mensen gingen haten.Spatieboos
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op zich wel, maar niet mijn type want vluchteling.
Gemixte signalen. Gaarne pics in DM.quote:
Goed kunnen pijpen is alleen van belang als je knap bent. Ik vind oude vrouwen eigenlijk niet knap, sorry.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet haten op rijpe vrouwen
Die kunnen vaak het best pijpen btw
DM ontvangen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet haten op rijpe vrouwen
Die kunnen vaak het best pijpen btw
42 is niet oud. Ben gewoon nog vruchtbaar hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed kunnen pijpen is alleen van belang als je knap bent. Ik vind oude vrouwen eigenlijk niet knap, sorry.
Alles boven de 29 is oud toch? Okay je bent niet zo oud als mijn oma, maar vergeleken mij ben je niet jong.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:26 schreef Chai het volgende:
[..]
42 is niet oud. Ben gewoon nog vruchtbaar hoor.
Stuur doorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik heb Chai een DM gestuurd om een pijpdate te regelen goddomme.
Hoe oud ben jij.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles boven de 29 is oud toch? Okay je bent niet zo oud als mijn oma, maar vergeleken mij ben je niet jong.
Ik ben de tweelingzus van Celine Purcellquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles boven de 29 is oud toch? Okay je bent niet zo oud als mijn oma, maar vergeleken mij ben je niet jong.
Picsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben de tweelingzus van Celine Purcell
Whatsapp profielfoto?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt. Waarom heb jij pics van mij gezien?
Zou keihard rakenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:31 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Vond haar altijd wel knap in Kinderen Geen Bezwaar.
Leuke serie ook.
Goeie tijden.
Heb ff toestemming gevraagd aan Opso, anders is het strafbaarquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus wel mijn foto checken en niet doorsturen?
Ja, Opso zei dat het goed was.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Heb ff toestemming gevraagd aan Opso, anders is het strafbaar
mij ook graag gr grquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
Heb ff toestemming gevraagd aan Opso, anders is het strafbaar
En dan beland ik zeker voor 2 jaar in de cel. No wayquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb geen in om te photoshoppen, geloof me maar gewoon.
Ze is 18+ en ze komt er toch niet achter.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
En dan beland ik zeker voor 2 jaar in de cel. No way
Okay.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:37 schreef Calcio het volgende:
Als ze weer online komt wil ik een persoonlijke goedkeuring en dan stuur ik ze op
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:39 schreef Spatieloos het volgende:
Hallo, ik ben Opso, heb net even Spatie's account gehackt. Ik geef trouwens toestemming voor het verspreiden van mijn foto's.
DM me je nummer dat stuur ik ze door zodra Opso online komtquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben gwn nieuwsgierig naar hoe iemand er uitziet
hoe zie jij eruit dan??quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben gwn nieuwsgierig naar hoe iemand er uitziet
linkquote:
Kom net terug na 9 maanden ban, dat wordt zoeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
link
Of post hem nog een keer als hij toch al op fok staat
oh mijn ouders keken dat altijd. Meekijken vanwege deze meidquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:31 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Vond haar altijd wel knap in Kinderen Geen Bezwaar.
Leuke serie ook.
Goeie tijden.
TARDIS is een hunkquote:
mycroft is je vriendquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom net terug na 9 maanden ban, dat wordt zoeken.
Deze jongen, altijd vol lof over mij. Voelt goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
TARDIS is een hunk
Hij heeft housesoftheholy en zo'n fokster uit Breda waarvan ik de naam vergeten ben gehosseld
maar hoe heette zij nouquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze jongen, altijd vol lof over mij. Voelt goed.
Ach zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hebt alleen deze en een foto van je schoen in US gezet
flikkertjrquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit iets mee gedaan
Heb je hem wel gezien?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wilde LMI nog schuren op Grote Markt alleen hij durfde niet meer.
Waarom had je hem niet toegevoegd op WA en dan afgesproken?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar heb je het over eigenlijk
[..]
Geen idee
of ik pics van jou naar spatieloos mag sturen. Ik denk ik vraag even toestemmingquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar heb je het over eigenlijk
[..]
Geen idee
Omdat daaromquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom had je hem niet toegevoegd op WA en dan afgesproken?
Nopequote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
of ik pics van jou naar spatieloos mag sturen. Ik denk ik vraag even toestemming
en naar TARDIS.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
of ik pics van jou naar spatieloos mag sturen. Ik denk ik vraag even toestemming
Stuur door?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:17 schreef TARDIS. het volgende:
Mooie lippen van Opsonisatie. Dunkt me een knappe meid te zijn nou gr gr
Oh ik vind lippenstift sexy.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die, nee te veel lippenstift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |