Zal het onthouden, voorkomt dat ik domme vragen moet stellen een volgende keerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:33 schreef Grems het volgende:
Altijd bruto, als het netto is dan wordt het altijd zeer specifiek aangegeven bij berekeningen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal het onthouden, voorkomt dat ik domme vragen moet stellen een volgende keer
Domme vragen bestaan niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal het onthouden, voorkomt dat ik domme vragen moet stellen een volgende keer
Dat is waar, wil het graag zeker weten. Nu ik dit topic toch heb, loop alweer tegen iets aan; ze willen het rekeningnummer van de hypotheekschuld weten... Is dit het incassant id van de doorlopende machtiging voor de geldverstrekker?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:41 schreef Grems het volgende:
[..]beter vragen dan het verkeerd invullen, helemaal als je het nodig hebt voor de hypotheek.
Rekeningnummer van de hypotheekquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is waar, wil het graag zeker weten. Nu ik dit topic toch heb, loop alweer tegen iets aan; ze willen het rekeningnummer van de hypotheekschuld weten... Is dit het incassant id van de doorlopende machtiging voor de geldverstrekker?
[ afbeelding ]
Of pak het cumulatieve bedrag over 2015. Ga eerder wat te laag zitten dan te hoog. Je moet voorkomen dat de voorlopige teruggave te hoog wordt vastgesteldquote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:17 schreef Piger het volgende:
Bruto loon is niet goed genoeg.
Andere zaken moeten ook meegenomen worden zoals bijtelling auto, pensioenpremie etc.
Ik denk dat het slimste is om de meest recente loonstrook van een reguliere maand te pakken. Kijk naar het bedrag "loon voor loonheffing".
Vermenigvuldig met 12, tel je bruto vakantiegeld hier bij op en evt. 13e maand. Daarnaast rekening houden met evt loonsverhoging.
Zou kunnen maar dan neem je wellicht eenmalige zaken mee of loonsverhogingen maar deels.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:03 schreef djh77 het volgende:
[..]
Of pak het cumulatieve bedrag over 2015. Ga eerder wat te laag zitten dan te hoog. Je moet voorkomen dat de voorlopige teruggave te hoog wordt vastgesteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |