SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gevallen broeders en zustersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2016 20:19:58 ]
vond je het eerst wel leuk dan toen ze er wel waren?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist geen TT, dus tja.
Het is toch ook niet leuk hier zonder hen
Ja altijd meelezen en shit.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
vond je het eerst wel leuk dan toen ze er wel waren?
McGrathquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie is je favo user hier
En ik houd ook van Aziatenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
chick voor je
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
:s :s
ik had 4-fmp. was fissa
wat?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat jij om filmpjes vroeg, dat is toch pesten.
Waar is etsu danquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
Nu moet ik helemaal alleen dit topic vol spammen.
Ik help wel even.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
Nu moet ik helemaal alleen dit topic vol spammen.
Pizza carbonara speciaalquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pizza carbonara speciaal
ham, salami, spek, turkse worst, ui en ei
paprika ipv ei anders ei weg
heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:50 schreef Calcio het volgende:
[..]
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2016 20:50:34 ]
Eiquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pizza carbonara speciaal
ham, salami, spek, turkse worst, ui en ei
paprika ipv ei anders ei weg
heerlijk
Goedzo, gezond bezig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
vanmiddag 3 eieren gegeten
met heel veel kaas
Je stond ook in haar quotelijst en daarvan is bijna iedereen geband.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik mag toch wel YouTube filmpjes bekijken? Ze zet het zelf online
Paxcon is daar dol opquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Calcio het volgende:
Vooral warme ananas
Je gaat toch ook geen warme komkommers eten
Etsu houdt anders wel van salariswarme komkommers.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:51 schreef Calcio het volgende:
Vooral warme ananas
Je gaat toch ook geen warme komkommers eten
haar quote lijst?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Je stond ook in haar quotelijst en daarvan is bijna iedereen geband.
quote:
Julliequote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Etsu houdt anders wel van salariswarme komkommers.
Vrouwen zijn allemaal bi.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie
Alsof hetero's nooit zin hebben in warme komkommers.
Oh dan zal je nog wel lekker zaad hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Druiven
Ongeveer een bakje per dag en af en toe een banaan
Druivenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Druiven
Ongeveer een bakje per dag en af en toe een banaan
Valt tegenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan zal je nog wel lekker zaad hebben.
Geen druiven uit Spanje bestellenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Druiven
Jammer genoeg zijn die heerlijke blauwe druiven alleen in de zomer in mijn dichtstbijzijnde supermarkt(en).
Also bi mensen niet polygaam kunnen zijn. Sowieso gewoon gangbang relaties met 3 verschillende seksen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is zo 2012. Tegenwoordig is polygaam zijn de shit.
Ik heb in principe niet veel last van die pitten, bij mij gaat het meer om de smaak. Al moet je niet op die pitten gaan bijtenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:56 schreef Calcio het volgende:
Pitloze druiven gaan wel boven pittige druiven trouwens
Gadver wat heb ik daar toch wat trauma's aan opgelopen als kindquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb in principe niet veel last van die pitten, bij mij gaat het meer om de smaak. Al moet je niet op die pitten gaan bijten![]()
Gewoon uitspugen in meisjes hun haren
Wel heb ik ergens gelezen dat er een stofje in zit dat heel gezond is en er zijn supplementen te koop met dat extract ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Gadver wat heb ik daar toch wat trauma's aan opgelopen als kind
Wilt u mij hier bij helpen? Ik moet dit hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Handelaar zoeken, bijv bij groentewinkels
Ga eens naar een groenteboer in de buurt en vraag wie de handelaar of importeur is. Probeer het anders bij supermarkten.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wilt u mij hier bij helpen? Ik moet dit hebben.
Ik ken geen groenteboer, ik ga het aan mijn moeder vragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ga eens naar een groenteboer in de buurt en vraag wie de handelaar of importeur is. Probeer het anders bij supermarkten.
ik had het vloeibaar van de smartshopquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had M, maar 4-fmp heb ik ook 10 pillen van, wanneer ga ik die dan weer gebruiken.
Als je adressen van handelaars hebt moet je daar eens langsgaan. Ik weet niet of het via internet kan, Google het eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ken geen groenteboer, ik ga het aan mijn moeder vragen.
Zou het niet via internet kunnen?
Oh cool, hoe kan dat vloeibaar zijn en in pil vorm tegelijk?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had het vloeibaar van de smartshop
het was een oplossing volgens mij.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh cool, hoe kan dat vloeibaar zijn en in pil vorm tegelijk?
haal je dat gewoon bij.smartshopquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had het vloeibaar van de smartshop
Oh dat is wel logischquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het was een oplossing volgens mij.
Legale drugsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:06 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk allemaal bij een smartshop kopen?
Hm, maar eens een bezoekje brengen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://azarius.net/smartshop/
Kijk hier anders.
Ja. Maar toen ik 17 was, had ik er ook al online besteld en iets irl gekocht zonder dat ze mijn ID vroegen.quote:
Bad assquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja. Maar toen ik 17 was, had ik er ook al online besteld en iets irl gekocht zonder dat ze mijn ID vroegen.
Tja, Nederland he. Ik probeer ook vaak drank te kopen en krijg het meestal wel mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja. Maar toen ik 17 was, had ik er ook al online besteld en iets irl gekocht zonder dat ze mijn ID vroegen.
ja dacht dat het weg was en kwam eigenlijk voor van die supplementen dat je met alcohol ook wat langer door kan gaan. Kwam hij met 4-FMP aanzetten. Als een kind op sinterklaasavond was ik :squote:
nee het is nog niet opgenomen in de opiumwet volgens mijquote:
neinquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
VA, heb je wel eens CBD oil gebruikt?
Leuk. Hoe ervaar je het verschil met XTC?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja dacht dat het weg was en kwam eigenlijk voor van die supplementen dat je met alcohol ook wat langer door kan gaan. Kwam hij met 4-FMP aanzetten. Als een kind op sinterklaasavond was ik :s
Dus het is nog legaal.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee het is nog niet opgenomen in de opiumwet volgens mij
Dan is het dus legaal.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee het is nog niet opgenomen in de opiumwet volgens mij
ik ben 20 en was een maand ID-loos. Bij elke shop kwam ik binnen maar ergens peuken fixen leek haast onmogelijk. De bruna vroeg nooit en van die turkenwinkeltjes gaven natuurlijk ook geen kutquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Tja, Nederland he. Ik probeer ook vaak drank te kopen en krijg het meestal wel mee.
het is subtieler en beter beheersbaar. En het combineert als een tierelier met alcohol. Kan gewoon, bij xtc nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leuk. Hoe ervaar je het verschil met XTC?
Jammer dat dit spul nog niet goed onderzocht is :/
Mijn ID is over de datum, gelukkig kijken ze daar nooit naar. Maar je zou in principe gewoon je paspoort mee kunnen nemen tochquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben 20 en was een maand ID-loos. Bij elke shop kwam ik binnen maar ergens peuken fixen leek haast onmogelijk. De bruna vroeg nooit en van die turkenwinkeltjes gaven natuurlijk ook geen kut
quote:
dat is dus nog niet besloten. Zit dus in het grijze gebiedquote:
Wat gebeurt er als je XTC met alcohol combineert dan? Ik heb wel een biertje of 2 op, maar dat is vast niet erg.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is subtieler en beter beheersbaar. En het combineert als een tierelier met alcohol. Kan gewoon, bij xtc niet
ik heb niet twee identiteitsbewijzen. Nooit buiten europa geweest joh :squote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn ID is over de datum, gelukkig kijken ze daar nooit naar. Maar je zou in principe gewoon je paspoort mee kunnen nemen toch
Het boeit ze ook niet. Bij de Primera krijg ik altijd sigaretten mee. Wiet lukt helaas niet, maar daar heb ik m'n mensen voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben 20 en was een maand ID-loos. Bij elke shop kwam ik binnen maar ergens peuken fixen leek haast onmogelijk. De bruna vroeg nooit en van die turkenwinkeltjes gaven natuurlijk ook geen kut
Nee maar ik heb wel zo'n 20 bier weggetikt gedurende 12 uurquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je XTC met alcohol combineert dan? Ik heb wel een biertje of 2 op, maar dat is vast niet erg.
Oh. Raar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb niet twee identiteitsbewijzen. Nooit buiten europa geweest joh :s
Met of zonder xtc?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel zo'n 20 bier weggetikt gedurende 12 uur
Ze hebben dan ook niet vaak wiet bij de Primeraquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het boeit ze ook niet. Bij de Primera krijg ik altijd sigaretten mee. Wiet lukt helaas niet, maar daar heb ik m'n mensen voor.
Jij bent niet in de positie om te oordelen over wat raar isquote:
Nog nooit buiten Europa zijn geweestquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb niet twee identiteitsbewijzen. Nooit buiten europa geweest joh :s
Slijters sws minder dan supermarkten.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:17 schreef Calcio het volgende:
Gall & Gall controleert trouwens ook nooit
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook niet vaak wiet bij de Primera
Europa is het beste continent dat er isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nog nooit buiten Europa zijn geweest___!
Goed toch.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik verveel mij zo erg dat ik een hele experiment voorbereiding zowat al klaar heb gemaakt voor maandag
Klopt maar neemt niet weg dat ik het buitenland ook wel interessant vindquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Europa is het beste continent dat er is
Vruchtensap (zonder oranje fruit)quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:19 schreef Calcio het volgende:
[..]
Blif jij maar lekker aan de vruchtensap en sinaasappels
lekkerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:19 schreef Calcio het volgende:
[..]
Blif jij maar lekker aan de vruchtensap en sinaasappels
Heb je al wel een onderwerp?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Ja shit ik moet een betoog maken maar heb helemaal niet zoveel tijd meer
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
Ja shit ik moet een betoog maken maar heb helemaal niet zoveel tijd meer
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
dat is dus nog niet besloten. Zit dus in het grijze gebied
jaa, afschaffing van minimumjeugdloon voor 18- tot en met 23-jarigenquote:
Minimumjeugdloonquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa, afschaffing van minimumjeugdloon voor 18- tot en met 23-jarigen
maar ik ben morgenavond pas thuis waarschijnlijk. En hier kan ik niks doenquote:
Leuk onderwerp. Voor of tegen of compromis?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa, afschaffing van minimumjeugdloon voor 18- tot en met 23-jarigen
Waar ben je?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik ben morgenavond pas thuis waarschijnlijk. En hier kan ik niks doen
camelquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Op onze 16e gewoon bij de cafetaria camel sigaretten fixen voor anderen
Crimineelquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
bij mijn oudersquote:
Gewoon wat het makkelijkst is natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leuk onderwerp. Voor of tegen of compromis?
hm weet niet. In sommige gevallen wel voorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leuk onderwerp. Voor of tegen of compromis?
Eigen mening is vaak het makkelijkst.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon wat het makkelijkst is natuurlijk.
al mijn schoolspullen liggen thuis. Ga niet bijdehand doen ryanquote:
Het is nog altijd apart dat ik geen kettingroker ben geworden door de mensen in mijn omgeving.quote:
Is niet bijdehand is gewoon een vraag. Maar ik bedoel dat moet je toch gewoon typen, heb je toch niet veel voor nodig qua boeken?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
al mijn schoolspullen liggen thuis. Ga niet bijdehand doen ryan
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Toen jij 16 was was het waarschijnlijk nog 16+ dus er is helemaal niks bijzonders aan je verhaal
nja, heb al heel veel bronnen en ook redeneerschema waar ik me aan moet houden en die heb ik thuis. En laptop ligt thuis. En daar heb ik alle bronnen op staan. Geen zin om die nog een keer op te zoeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet bijdehand is gewoon een vraag. Maar ik bedoel dat moet je toch gewoon typen, heb je toch niet veel voor nodig qua boeken?
Koop een lolly en vier het. Voor een stoner ben jij enorm zuur btw, slechte wiet?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Toen jij 16 was was het waarschijnlijk nog 16+ dus er is helemaal niks bijzonders aan je verhaal
Ik noem een nicotine.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ging sigaretten gisteren roken. Is best lekker, alsof het geproduceerd is om verslavend te zijn. Ik voel me gemanipuleerd, ik ga het niet veel vaker doen.
Ik rook helemaal niet veel wiet omdat moeilijk te krijgen is voor mij. Vanaf Juli thoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Koop een lolly en vier het. Voor een stoner ben jij enorm zuur btw, slechte wiet?
Mijn mening was vaak te genuanceerd en het was de bedoeling dat je duidelijk stelling nam. Tegenovergestelde van je mening kan ook juist makkelijk zijn trouwens.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigen mening is vaak het makkelijkst.
Er zitten helaas nog veel meer verslavende stoffen in een sigaret die niet in tabak zitten.quote:
Het vervelende is dat het zo verslavend is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ging sigaretten gisteren roken. Is best lekker, alsof het geproduceerd is om verslavend te zijn. Ik voel me gemanipuleerd, ik ga het niet veel vaker doen.
Als je een echte stoner bent mag je opsoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Koop een lolly en vier het. Voor een stoner ben jij enorm zuur btw, slechte wiet?
Het is alleen verslavend voor zwakke broeders.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het zo verslavend is.
Wist je dat er in Marlboro zelfs suiker, dropextract en cacao zit?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er zitten helaas nog veel meer verslavende stoffen in een sigaret die niet in tabak zitten.
Dan zijn er veel zwakke broeders op de wereld.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is alleen verslavend voor zwakke broeders.
Verbaast je datquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dan zijn er veel zwakke broeders op de wereld.
Yup.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:27 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het zo verslavend is.
Ik ben dus geen echte stonerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je een echte stoner bent mag je opso
Dit iddquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dan zijn er veel zwakke broeders op de wereld.
Nee, grappig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wist je dat er in Marlboro zelfs suiker, dropextract en cacao zit?
Marlboro100’s Boxquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wist je dat er in Marlboro zelfs suiker, dropextract en cacao zit?
Omdat je dan bijna overal mag blowen denk ik en dat is niet fijn. Vind het wel goed zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:32 schreef Calcio het volgende:
Waarom is wiet trouwens nog steeds niet gelegaliseerd? D66 en PvdA willen dit al jaren.
en alcohol verbiedenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je dan bijna overal mag blowen denk ik en dat is niet fijn. Vind het wel goed zo.
Ze moeten MDMA enzo ook gewoon gedogen.
Ja, gewoon alle drugs gedogen. Gaat vast geen criminaliteit van komenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je dan bijna overal mag blowen denk ik en dat is niet fijn. Vind het wel goed zo.
Ze moeten MDMA enzo ook gewoon gedogen.
Alcohol verbieden gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en alcohol verbieden
Maar dan krijg je wereldvrede dus de illuminazi houdt dit tegen
is haramquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alcohol verbieden gaat wel erg ver.
Alcohol willen verbiedenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en alcohol verbieden
Maar dan krijg je wereldvrede dus de illuminazi houdt dit tegen
Nee dat gaat te ver. Decriminalisatie moet wel gebeuren, maar het moet niet legaal worden. Iig geen drugs zoals cocaine en heroine.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja, gewoon alle drugs gedogen. Gaat vast geen criminaliteit van komen
Gewoon alles legaliseren en gecontroleerd verkopen.
Niet waar, je kan nog steeds openbaar gebruik verbiedenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je dan bijna overal mag blowen denk ik en dat is niet fijn.
bij het lezen van deze post moest ik lachen met pizza in mn mond hihiquote:
Je hebt wel iets vaker iets groots in je mondquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij het lezen van deze post moest ik lachen met pizza in mn mond hihi
Kan wel ja, waarom is het dan niet helemaal legaal?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet waar, je kan nog steeds openbaar gebruik verbieden
weet jij alles van he?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je hebt wel iets vaker iets groots in je mond
deze guy gaat erover:quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan wel ja, waarom is het dan niet helemaal legaal?
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Nee oke, cocaïne en heroïne zijn verschrikkelijke drugs maar cannabis, mdma, lsd en speed zouden ze best kunnen legaliseren. Dan heb je in elk geval gegarandeerde kwaliteit en kunnen die graaiers in den haag ook nog een centje meepikken dmv accijnzen en belastingenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat gaat te ver. Decriminalisatie moet wel gebeuren, maar het moet niet legaal worden. Iig geen drugs zoals cocaine en heroine.
Ohjaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze guy gaat erover:twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Ja op zich wel, maar dan wel met extra regeltjes over openbaar gebruik.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:39 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee oke, cocaïne en heroïne zijn verschrikkelijke drugs maar cannabis, mdma, lsd en speed zouden ze best kunnen legaliseren. Dan heb je in elk geval gegarandeerde kwaliteit en kunnen die graaiers in den haag ook nog een centje meepikken dmv accijnzen en belastingen
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik moet stiekem toegeven dat het er wel heerlijk uitziet en m'n maag begint te rommelen hihi
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze guy gaat erover:twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
lsd en mdma sowieso voor onderzoek beschikbaar stellen
Meerdere ja?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:42 schreef Calcio het volgende:
Ik ken ook mensen die in een mentos zijn gestikt, ook maar verbieden dan?![]()
![]()
Heus ken je daadwerkelijk iemand die in mentos is gestikt? Meerdere mensen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:42 schreef Calcio het volgende:
Ik ken ook mensen die in een mentos zijn gestikt, ook maar verbieden dan?![]()
![]()
Dat zeker, het moet niet zijn dat je blowend in een winkelstraat mag staan waar kinderen langslopen, maar dat mag volgens mij nu ook al nietquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar dan wel met extra regeltjes over openbaar gebruik.
Was een beetje overdreven maar je snapt m'n punt wel tochquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus ken je daadwerkelijk iemand die in mentos is gestikt? Meerdere mensen?
Die mensen
En psychedelische therapie moet ook legaal worden. Niet dat we veel PTSDers in NL hebben, maar er zijn genoeg depressieve 40+ vrouwen die er profijt aan hebben.quote:
Oh beetje overdreven, dus het was geen mentos maar een baksteen ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Was een beetje overdreven maar je snapt m'n punt wel toch
Nee het was crocky uienringquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh beetje overdreven, dus het was geen mentos maar een baksteen ofzo?
Maar als daar gewoon vergunningen voor zijn ofzo, zou wel handig zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Logisch, als je onderzoek wil doen moet je het in bezit hebben en dat is strafbaar
Klopt inderdaad, ik denk dat PvdA daar ook wel voor open staat met VVD ziet dat natuurlijk weer niet zitten, net als ze wiet niet willen legaliseren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als daar gewoon vergunningen voor zijn ofzo, zou wel handig zijn.
Net als die Cocaïne fabriek vroeger.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandsche_Coca%C3%AFnefabriek Open tot 1972.
jij ging toch series kijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
Ik vind fok nu wel erg saai zonder de gebanden
ziet er goed uit etsuquote:
Nog 42 uur te gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
Ik vind fok nu wel erg saai zonder de gebanden
nee dat is opsoquote:
Maar als het om wetenschappelijk door gerespecteerde instanties is moet dat toch reguleerbaar zijn?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Logisch, als je onderzoek wil doen moet je het in bezit hebben en dat is strafbaar
hou opquote:
Klopt, ik snap ook niet dat het niet mag.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als het om wetenschappelijk door gerespecteerde instanties is moet dat toch reguleerbaar zijn?
Wel jammer dat ze niet 1 dag eerder geband zijn, dan waren ze door de gratie alweer unbanned geraakt.quote:
ik dacht dat iedereen geunband zou worden tijdens de jaarwisselingquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Zullen de meeste gebanden unbanned zijn.
het was ook gewoon in de nacht van 30 op 31 gebeurd dus vind het sowieso al dom dat ze nu alsnog een van kregen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet 1 dag eerder geband zijn, dan waren ze door de gratie alweer unbanned geraakt.
ze zijn vandaag gebandquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen geunband zou worden tijdens de jaarwisseling
hahah watquote:
Wel raar dat jij de afgelopen tijd niet in GRTD hebt gepost en nu ze gebanned zijn ineens wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet 1 dag eerder geband zijn, dan waren ze door de gratie alweer unbanned geraakt.
ja maar dit is niet hun werk he?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
het was ook gewoon in de nacht van 30 op 31 gebeurd dus vind het sowieso al dom dat ze nu alsnog een van kregen.
En blabla feestdag. Mensen werken gewoon tot eind middag op oudjaarsdag.
Niks mis met Chaigodin.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel raar dat jij de afgelopen tijd niet in GRTD hebt gepost en nu ze gebanned zijn ineens wel.
ze is bang voor tjackaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel raar dat jij de afgelopen tijd niet in GRTD hebt gepost en nu ze gebanned zijn ineens wel.
Ja ben ingehuurd door het uitzendbureau als vervanging.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja waarom werden ze dan niet 24 uur eerder geband dan??quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar dit is niet hun werk he?
En van wat ik gezien heb is het ook wel terecht
Je bet geen slechte vervanging. Maar je bent te weinig, kun je jezelf ver5dubbelen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben ingehuurd door het uitzendbureau als vervanging.
echtquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij was kapot he, toen terug opggestuurd en toen niks meer
FOK!vacaturequote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben ingehuurd door het uitzendbureau als vervanging.
Kun je beter aan druiven uitgevenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
FOK! niet waarderen en niet te veel geld hebben
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
User die antiFOK! is gespot, TR gedaan.
ik snap eigenlijk helemaal niet waarom dat wat uitmaaktquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja waarom werden ze dan niet 24 uur eerder geband dan??
Slaat toch nergens op. En ook al is het niet hun werk, kan toch gewoon diezelfde dag gebeuren.
Echt wel. Minstens deze 3 belangrijke dingen:quote:
Wat zijn usernotes? En hoezo sneller spammen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt wel. Minstens deze 3 belangrijke dingen:
1. Usernotes bekijken
2. Sneller spammen
3. Geen reclame
4. (ik kan niet tellen) Respect voor de sterretjes.
Ken je die melding niet van dat je niet zo kort 2x achter elkaar kan posten, slomequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wat zijn usernotes? En hoezo sneller spammen?
ik spam altijd topics vol en ik heb nog nooit een melding gehad van te snel postenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ken je die melding niet van dat je niet zo kort 2x achter elkaar kan posten, slome
Wat voor langzame pc heb jij dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:03 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik spam altijd topics vol en ik heb nog nooit een melding gehad van te snel posten
iMacquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat voor langzame pc heb jij dan?
Alleen autisten gebruiken de webversie. Sociale personen FOK!ken alleen mobiel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat voor langzame pc heb jij dan?
Doe ik ook weleens op de fiets of op schoolquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen autisten gebruiken de webversie. Sociale personen FOK!ken alleen mobiel.
Autisten kunnen helaas ook sociaal zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen autisten gebruiken de webversie. Sociale personen FOK!ken alleen mobiel.
Ik ook, vanwege mijn mentale uitdaging. Anders word ik gek van alle omgevingsprikkels.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef Calcio het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens op de fiets of op school
Precies. Heb je ook weleens mensen die vragen wat FOK! is?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, vanwege mijn mentale uitdaging. Anders word ik gek van alle omgevingsprikkels.
Misschien moet je dat ook niet willenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben helaas nog steeds geen FOK!er IRL tegengekomen waarvan ik weet dat het een FOK!er is
Welke telefoon heb je?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Spatieloos het volgende:
Is er een FOK! app?
Maar mobiel type ik zo langzaam. Als ik toch thuis ben achter mijn PC, dan FOK! ik liever dan dat ik ga gamen, gamen voelt te hedonistisch terwijl FOK!en nog leerzaam en semi-sociaal kan zijn.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn verschillende fokapps.
Edit: ooh ik dacht whatsapp.
Heb je ook drank gekregen voor kerstquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn verschillende fokapps.
Edit: ooh ik dacht whatsapp.
Ik zag er iig niet 1 in de Appstore :/quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja, maar niet officieel. De webversie werkt beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |