abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6928672
Mensen, de 3e Editie van Dutch Dimension is voorlopig afgeblazen. De spullen van Tom Holkenborg, aka Junkie-XL, zijn gestolen:
quote:
This saturday thousands of people would be partying in the Heineken Music Hall in Amsterdam for the third edition of Dutch Dimension. But now this has been cancelled because the equipment of Junkie XL has been stolen!!
Tom Holkenborg was the main act during this party, but every gig in the coming weeks is now uncertain. Tom: "This is horrible!! The equipment that has been stolen, wasn't standard equipment, it was special equipment that have had years of investment to create. Not only this gig will be cancelled but even a special live gig for the BBC might be cancelled as well!"

The management will give a reward of €2500 to the one that can help to bring back Junkie XL's gear. Tips can be sent to: findjunkiexlgear@hotmail.com

The stolen equipment:
- an Akai MPC 4000 in a suitcase of the brand Nook
- A Yamaha AW 4416 also in a suitcase of the brand Nook (misses a power button),
-MPC 2000 XL (also misses a power button)
- A black hardbag with cables and a power generator

The organization will try to look for a new date for this event. Tickets can be returned before 13th of December to get your money back.

bron: Trance.Nu
pi_6928751
wtf het is dus echt waar ook nog..?!!

maar het was dus hele spciale apparatuur die niet makkelijk te vervangen is...

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_6929092
Waarom zou het feest worden afgeblazen als van 1 act de spullen gestolen zijn? Beetje vaag, geloof ook niks van het bericht. Trance.nu is niet betrouwbaar voor dit soort info. Het staat trouwens ook op mtv.nl... maar er zijn nog wel online kaarten te koop bij On Stage.

Hier line up:

Area 1:
Junkie XL, DJ Daniel Maters, DJ Erick E., DJ Remy, DJ Marco V., Q-Lock
Area 2:
DJ Marcello, DJ Eric de Man, Laidback Luke, DJ Marcella

Dan maar niet Junkie XL, zo goed is die gast ook niet meer sinds Rude Boy weg is.

[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 21-11-2002 18:28]

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_6929119
Het is dus wel waar. Was ook op radionieuws. Het is afgeblazen omdat DD3 in het teken stond van JunkieXL. Geen Junkie geen DD3, lijkt me logisch.

edit:
Van junkiexl.nl
Tom's live gear has been stolen from his studio in Amsterdam, only two days before his grand performance at the Dutch Dimension-event at the Heineken Music Hall in Amsterdam! Under these sad circumstances the event has been cancelled. It is not clear how Junkie XL's gear has been stolen, but we're asking all music lovers and Junkie XL-fans in Holland and around the world to look out for the following gear: Akai MPC 4000 in a rugged case (Nook), Yamaha AW 4416 (power button is missing and the red master fader is loose), also in a rugged case (Nook), MPC 2000 XL (the power button is missing) and a black hardbag with cables and feeding (plastered with a Soulfly-sticker). For the person who can lead us to the stolen gear we offer a reward of € 2500,-. Please mail all information to: findjunkiexlgear@hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door mouzzer op 21-11-2002 18:29]

pi_6929145
Mmm, zie http://www.dutch-dimension.nl/dimension2.html

Lullig excuus om het niet door te laten gaan zeg! Dan laten ze toch een extra dj opdraven en gooien ze de bierprijs omlaag ter compensatie ofzo

donderdag 21 november 2002 @ 18:30:28 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_6929160
beeeeeeetje vaag.

elke halve zool heeft daar verzekering voor.
Misschien krijg je dan niet alles terug zoals het was (ook al heb ik bij die "speciaalheid" van de apparatuur zo ook mijn twijfels) maar je kunt zeker wel genoeg kopen om dat optreden door te laten gaan.

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_6929290
quote:
Op donderdag 21 november 2002 18:30 schreef twiFight het volgende:
beeeeeeetje vaag.

Misschien krijg je dan niet alles terug zoals het was (ook al heb ik bij die "speciaalheid" van de apparatuur zo ook mijn twijfels) maar je kunt zeker wel genoeg kopen om dat optreden door te laten gaan.

Het is ook gewoon Akai en Yamaha shit, je moet het natuurlijk wel allemaal programmeren enzo, maar toch... volgens mij zijn er gewoon te weinig kaarten verkocht en kwam dit wel goed uit.
pi_6929406
quote:
Op donderdag 21 november 2002 18:28 schreef mouzzer het volgende:
Het is dus wel waar. Was ook op radionieuws. Het is afgeblazen omdat DD3 in het teken stond van JunkieXL. Geen Junkie geen DD3, lijkt me logisch.
Ja idd, JXL stond zou de main-act worden.
De themesong van het feest was niet voor niets Sasha & Junkie XL - Beauty Never Fades.
pi_6931016
naar wat ik heb opgevangen zou het ook een lulverhaal kunnen zijn omdat er maar 2000 kaarten verkocht schijnen te zijn voor het feest

en een datrecorder is toch niet zo moeilijk aan te komen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_6931161
Echt een enorm onzinverhaal idd, geef dan gewoon toe dat de kaartverkoop tegenviel (wat wil je met zo'n flut line-up )
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
pi_6931269
Ok, het schijnt dus fake te zijn

Maar wat ik wou weten, gaat zijn Essential Mix nou door of niet?

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_6932064
Als ze het af zouden zeggen vanwege de slechte kaartverkoop dan hadden ze wel een betere smoes kunnen verzinnen dan gestolen apparatuur lijkt mij. Ken Tom al een tijdje en die zou gewoon spelen ook al zouden er maar 50 man zijn.

Sinds Tom solo is heb ik hem alleen maar met dezelfde apparatuur zien spelen, of dit speciale apparatuur is geen idee ben daar niet zo van op de hoogte maar iig z'n hele liveset zit in die dingen. Ik geloof iig niet dat het een smoes van Tom is net nu dit evenement juist in zijn teken stond en vlak voor de release van Beauty Never Fades en de liveset voor de BBC.

pi_6932586
Het probleem is dat de apparatuur van hem natuurlijk wel te vervangen is, maar de samples en data die er in zitten is wat lastiger...
pi_6933176
quote:
Op donderdag 21 november 2002 18:30 schreef twiFight het volgende:
beeeeeeetje vaag.

weet je wat een verzekering kost voor spullen "on the road" ? de meeste verhuurbedrijven hebben hun spullen geeneens verzekerd, laat staan 1 DJ. en daarbij opgeteld het feit dat het 'm niet om de apparatuurwaarde gaat, maar de programmering. (wat ook extern opgeslagen had kunnen worden, maargoed)
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_6939409
Na, jullie kunnen allemaal wel leuk lullen. Maar het is gewoon zwaar bagger dat het feesje niet doorgaat.
Ik bedoel, dat kun je toch niet maken.

Iedereen had er zin in en ff spulletjes gestolen en daar gaat ons feesje. Echt errug. Schadevergoeding vragen, na nee dat zul je wel niet kunnen maken.

Dat je het maar ff weet
pi_6939603
Waar heeft hij die apparatuur voor nodig dan, hij gebruikt het toch niet, alles komt van een DAT
pi_6947591
DD3 zal waarschijnlijk nu in januari plaatsvinden, met Junkie XL!

Optredens van junkie in Spanje zijn ook afgelast en optreden voor de BBC gaat ook zeer waarschijnlijk niet door.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')