- neem een paracetamol en een glas water
Zoek zelf anders ff op Valium of Diazepam of kijk op de bijsluiter..
quote:Lekker duidelijk ben jij,valium wordt alleen gebruikt tegen hele zware verschijnselen,dat spul krijg je niet zomaar,of heb je het van een nachtapotheker gekocht
Op donderdag 21 november 2002 17:56 schreef Angst het volgende:
Uhmmmmmm
Ik wist niet waar ik dat moest vragen (heb koppijn en veen heel klein beetje gevoerd gekregen)
Duz... de vraag is of dat klopt...
Uhmmmmm en waar ik dat mag vragen
quote:Geen medicijnen van iemand anders slikken
Op donderdag 21 november 2002 18:00 schreef Angst het volgende:
Joh jullie zijn wel lief hoor... maar ik kreeg het van iemand...
als je heel erg vaak of heel erge hoofdpijn hebt kan je misschien beter naar je huisarts gaan, die mensen hebben er een paar honderd jaar voor gestudeerd en weten zulke dingen en kunnen je helpen of doorverwijzen of gewoon pijnstillers voorschrijven valium
ah, die mevrouw hierboven was me voor!
[Dit bericht is gewijzigd door Moitessier op 21-11-2002 18:13]
quote:Ik heb er inmiddels van de paar honderd jaar 5 van gestudeerd
Op donderdag 21 november 2002 18:05 schreef Moitessier het volgende:
ah, die mevrouw hierboven was me voor!
quote:Nog een tip dan, slik niet drie bommetjes valium met drank op, omdat je vind dat je na drie dagen onder de speed misschien wel eens moet gaan slapen
Op donderdag 21 november 2002 18:15 schreef Angst het volgende:
Hmmm, handige tips allemaal in de GC zijn ze errug aardug
quote:Of Saridon.., ietsje sterker dan asperine, maar meesterlijk spul
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar je kan denk ik beter als je gewone hoofdpijn hebt paracetamol of aspirine gebruiken
Ook bij katers.., hoofdpijn ?, saridonnetje, half uurtje liggen, en je voelt het zo wegtrekken
alle symptomen die jij noemt kunnen trouwens ook het gevolg zijn van spanning en eventueel daarop volgende ontspanning. Is altijd lastig te zeggen. Zou me er vooral niet al te druk om maken. Maar dus niet meer zomaar medicijnen van iemand aannemen, is echt niet slim!
overigens vind ik http://www.consumed.nl/ altijd heel prettig om informatie over medicijnen op te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |